En ymmärrä mitä tuo Timo Soini keuhkoaa kadunvarsipysäköinnin maksullisuudesta okt-alueella. Muualla on tapana viedä autot omalle pihalle
Eikä laajenneta sitä piha-aluetta kaupungin puolelle.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/46df2251-8724-40ca-9e62-b77be45d4…
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Iivisniemi ei ole omakotitalo-, vaan kerrostaloaluetta. Jossain alueen reunoilla on rivitaloja. Tietääkseni Soinikin asuu kerrostalossa.
Soini asuu perheensä kanssa neljän huoneen ja keittiön kerrostaloasunnossa. Suuremmista asumishienouksista hän ei ole haaveillut, ei edes omasta pihasta.
Vierailija kirjoitti:
Liian monta autoa jos ne ei omalle pihalle mahdu.
Iivisniemi on vanhaa kerrostaloaluetta.
Vierailija kirjoitti:
Me käydään muutama (2-4) kerta vuodessa pk-seudulla ystävien luona. Nyt tänä kesänä päätin että oli viimeinen kerta omalla autolla, en jaksa noita pysäköimisappeja enkä 2 tai 4 tunnin parkkipaikkoja. Olen käynyt jopa kesken ruokailun vaihtamassa autonpaikkaa tai kääntämässä kiekkoa. Tämä siis kerrostaloalueella, ei Timon naapurissa. Onneksi junat on keksitty. Kai nyt muutama vietaspaikkakin olisi hyvä olla olemassa?
Itse olen ratkaissut asian eri tavalla. Asun suuren kaupungin naapurikunnassa. En enää käy kaupungilla lainkaan. Ostokset omasta lähimarketista, tsi isomman peltomarketalueen kaupoista.
Samaan aikaan kaupungissa tehdään lisää kävelykatuja yms.,, ulkoistetaan parkkirshastus kaiken maailman Pateille ja ihmetellään, kuinka kivijalkabisnes näivettyy eikä kahviloitakaan löydy enää mistään.
Suomessa olisi aika katsoa muutakin kaupunki suunnittelua kuin Euroopan vihreiden sosialistien. Teksasin talous on Yhdysvaltain toiseksi suurin ja suurempi kuin monen EU maan. Silti asumiskulut ovat pysyneet edullisina koska rakennusmääräykset ja kaavoitus ovat väljiä. Toisin sanoen siellä ei ole punavihreä vallassa. Teksasin talous myös kasvaa nopeasti nytkin. Olen läpeensä kyllästynyt sosialistien ja vihreiden utopioihin. En halua tehdä töitä tai yrittää heidän utopioidensa vuoksi. Samoin ajattelee se kyvykkäin aines kaikkialta maailmasta joka hakeutuu Amerikan työmarkkinoille. Luuleeko joku heidän unelmansa olevan 60m2 kolmio jostain Aurinkolahden ghetosta jossa ei ole edes autopaikkoja. Ei he haluvat osansa amerikkalaisesta unelmasta ei jälkineuvostoliittolaisesta vihreästä kolhoosista. Yleensäottaen voi sanoa Euroopan olevan kovin yksin sosialistisine vihreine utopioinneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iivisniemi ei ole omakotitalo-, vaan kerrostaloaluetta. Jossain alueen reunoilla on rivitaloja. Tietääkseni Soinikin asuu kerrostalossa.
Soini asuu perheensä kanssa neljän huoneen ja keittiön kerrostaloasunnossa. Suuremmista asumishienouksista hän ei ole haaveillut, ei edes omasta pihasta.
Ei asu enää. Osti muutama vuosi sitten rivitaloasunnon.
On aika ärsyttävää talvisin aurata katuja jotka täynnä autoja. Jotenkin katu on täynnä, ei vain joku vierailija. Postinjakaminenkin oli helvettiä. T: työläinen.
Suomalaisilla on kaksi asiaa joiden pitää olla maksuttomia, (lue muut saa maksaa.)
Ne on parkkipaijat ja wc:et.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa olisi aika katsoa muutakin kaupunki suunnittelua kuin Euroopan vihreiden sosialistien. Teksasin talous on Yhdysvaltain toiseksi suurin ja suurempi kuin monen EU maan. Silti asumiskulut ovat pysyneet edullisina koska rakennusmääräykset ja kaavoitus ovat väljiä. Toisin sanoen siellä ei ole punavihreä vallassa. Teksasin talous myös kasvaa nopeasti nytkin. Olen läpeensä kyllästynyt sosialistien ja vihreiden utopioihin. En halua tehdä töitä tai yrittää heidän utopioidensa vuoksi. Samoin ajattelee se kyvykkäin aines kaikkialta maailmasta joka hakeutuu Amerikan työmarkkinoille. Luuleeko joku heidän unelmansa olevan 60m2 kolmio jostain Aurinkolahden ghetosta jossa ei ole edes autopaikkoja. Ei he haluvat osansa amerikkalaisesta unelmasta ei jälkineuvostoliittolaisesta vihreästä kolhoosista. Yleensäottaen voi sanoa Euroopan olevan kovin yksin sosialistisine vihreine utopioinneen.
Sitten sun pitää vain muuttaa trumpin unelmamaahan. Tsemppiä!
Miten keuhkoaa? Eihän keuhkojen toimintaan voi itse vaikuttaa. Silloin tieten jollakin lailla jos ottaa avaan suihkeen astmaatikkona. Ei sekään koko keuhkoihin ihmeemmin vaikuta. Happea voidaan antaa. Happirikaste on lievempi keino jos ei tarvita muuta.
Vierailija kirjoitti:
Aika monessa paikassa piha on liian pieni kahdelle autolle.
Kas kun ei kolmelle autolle. Jos perheeseen on pakko/varaa hankkia useampia autoja, niin silloin muutetaan omakotitaloon. Ei yhdenkään kerrostalon pihoja ole suunniteltu niin, että joka asunnossa, tai edes joka toisessa asunnossa on kaksi autoa.
Iivisniemessä ei ole omakotitaloja.