Faktoja mitä lääkärisi ei välttämättä kerro sinulle
Ole auringossa, älä käytä aurinkolaseja 247, älä ui aurinkovoiteissa, älä syö ultraprosessoituja ruokia, liha on ihan hyväksi osana ruokavaliota
Saa jatkaa
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oleskele auringossa, suvussa on ihosyöpää paljon. Käytän aurinkolaseja, koska on epämiellyttävää olla kirkkaassa auringonpaisteessa ilman niitä. Uin vedessä, en aurinkovoiteissa. Käytän toki voiteita, koska jos olen suorassa auringonpaisteessa edes Suomessa, niin palan vartissa. En syö ultraprosessoituja ruokia. En myöskään syö lihaa, koska en halua syödä tapettuja ja riekaleiksi revittyjä eläimiä riippumatta siitä, mitkä ovat lihan terveyshyödyt tai -haitat.
Niin minäkin. Paloin suomessa ilta auringossa vartissa. Päädyin etelään ja kauhuissani mietin rasvan määrää mitä pitää lotrata. Mutta toinen vuosi meneillään ja eilen olin koko päivän pihahommissa paahtavan auringon alla ilman rasvaa ja mitään ei tapahtunut. Ihan vähän tuli rusketusta. Tosi vähän.
Toisekseen lääkäri diagnosoi, muttei välitä lähteestä. Sulla on mahakipeä, saat diagnoosin mahahaava, muttet syytä mikä sen on aiheuttanut. Syöt lääkkeet ja mahahaava uusii.
Kaikkeen ei ole vastauksia edelleenkään, tämä on hyvä hyväksyä.
Olen oppinut sen että vastaukset löytyy nenänedestä. Kukaan ei niitä sinulle löydä, mutta siellä ne on. Suurinosa vaivoista tulee elintavoista/ympäristöstä.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärit hoitavat sairauksia. Ei ole heidän tehtävänään antaa yksityiskohtaista ravintovalistusta siitä, mikä proteiinipatukoista on parempi ja mikä huonompi. Ravintoneuvojat ja -terapeutit ovat sitä varten.
Lääkärit eivät ole kiinnostuneita ravinnosta. He ovat kiinnostuneita rahasta ja sitä he saavat kun on sairaita.
Lääkäriliitto on lääkärimafia joka on päässyt rajoittamaan lääkäriksi opiskelevien määrää jo vuosikymmeniä. Sillä se on onnistunut huonontamaan suomalaisten terveyttä ja nostamaan terveydenhoitokuluja.
Lääkäriliitto on myös syyllinen Soten epäonnistumiseen ja maan talouden huonoon tilaan, koska terveysmenot nousevat suhteettomasti vanhenevan kansan lisäksi. Me vanhememme ja tarvitsemme enemmän lääkäreitä.
Ulkoile enemmän, käy fysioterapeutilla ja käytä vähemmän älylaitteita, osta parempi tyyny ja tee ylävartalolihasjumppaa. Muista, että särkylääkkeet aiheuttavat päänsärkyä.