Rakastiko miehesi sinua nuorena vai luuletko hänen ns. tyytyneen sinuun?
Kun usein tälläistä täällä kirjoitetaan, että miehet ottavat sen naisen, kenen saavat. Eli tyytyvät siihen, minkä saivat?
Ajankohtaista itselleni, kun juuri eronnut ja mietin tätäkin.
Kommentit (10)
Mua on rakastanut moni, joskus joku on vissiin tyytynytkin. Tämä viimeisin, päälle nelikymppisenä tavattu, rakastaa ihan tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua on rakastanut moni, joskus joku on vissiin tyytynytkin. Tämä viimeisin, päälle nelikymppisenä tavattu, rakastaa ihan tosissaan.
Miten voit olla varma.? ap
Loppupeleissä luulen mieheni rakastavan lähinnä itseään.
Emme tavanneet nuorena. Kyllä rakastaa mua.
Aina oon vihannut naisia joiden kanssa olen ollut. Saatavana perestiaiaset iki sinkkuna ihan yksin olen seksielämäni järjestänyt.
Oletko ap tyhmä vai idiootti?
Miehet? Kyllähän se varmasti koskee tietyllä tavalla molempia sukupuolia. Aika moni sitä on haaveillut Kevin Costnerista tai vaikka muuten vain siitä naapuriluokan Ylevistä, joka oli aina niin hyvä yleisurheilussa ja voimistelussa. Mutta niitä kärkipään naisia ja kärkipään miehiä ei vain riitä jokaiselle ja Hollywood tähdetkin ottaa jonkun paikallisen näyttelijättären. Eli jos meinaa avioon mennä ja lapsia saada, niin se on pakko 'tyytyä' siihen Koskisen Eeroon tai miesten siihen Jormalaisen Hanneleen.
Kaikki miehet mitä minulla on ollut aiemmin eivät ole rakastaneet minua todellisuudessa syvemmällä tasolla. Suhteet olivat opettavaisia mutta kivuliaita henkisesti, suurin osa vakavista suhteista sisälsi väkivaltaa. Oppiläksyt on maksettu. En rakastanut silloin itseäni, joten se heijastui myös suhteissani. Terapian olen käynyt ja työn tehnyt itseni kanssa. Se avasi minulle sen tärkeimmän eli rakkauden itseään kohtaan. Rakastan tätä ihmistä valtavasti ja tahdon pitää huolta itsestäni. Elämäni on muuttunut täysin siitä mitä se on joskus ollut. Seuraava mies joka elämääni tulee läheisesti ei minuun tyydy vaan rakastaa, sillä en voisi tyytyä itse vähempään. Olen yksinkertaisesti kaiken hyvän ja rakkauden arvoinen ja niin on myös kumppani joka rinnalleni mahdollisesti on tullakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla varma.? ap
Asetelma meidän tapaamisessa oli sellainen, että vaati häneltä tosi paljon lähestyä mua ja kertoa tunteistaan. Ollaan tietysti puhuttu myös myöhemmin meidän suhteesta, ja mitä se kummankin kannalta merkitsee
Varma en tietenkään voi olla, mutta uskon kun sanotaan, ja kun sanat ja teot tukevat toisiaa.
Oisko se nyt jo hammaspedun paikka? Huomenna katsot sit jonkun voimaannuttavan dokumentin.
Kyllä. Vaikka suomen kielessä ei sanajärjestys niin hirveän tärkeä olekaan, niin tässä tapauksessa se merkitsee:
Olit nuori, ja minä rakastin vain sinua.
Olit keski-ikäinen, ja minä vain rakastin sinua.
Olit vanha, ja vain minä rakastin sinua.