Karhupukuiset pojat varasti kasvihuoneesta vihanneksia
Heräsin viime yönä siihen, että koira alkoi haukkua pihalla. Katsoin ikkunasta ja näin kaksi nuorta poikaa kasvihuoneessani. Heillä oli yllään sellaiset halvan näköiset, ilmeisesti naamiaiskaupasta hankitut karhupuvut.
Ensimmäisellä vilkaisulla luulin jo hetken, että pihalla oli oikea eläin, mutta sitten kuulin heidän keskustelevan keskenään. He poimivat aivan rauhallisesti ilmeisesti kurkkuja ja muutamia tomaatteja muovikassiin, aivan kuin olisivat olleet omalla pihallaan.
Kun avasin ulko-oven ja sytytin pihavalot, molemmat säikähtivät, vilkaisivat minua hetken ja juoksivat täyttä vauhtia metsään karhupuvut yllään. En edes tiedä, pitäisikö tästä olla vihainen vai huvittunut. Vihanneksia ei lopulta lähtenyt kovin paljon, mutta en kyllä vieläkään ymmärrä, mikä ajatus tuossa oikein oli taustalla. Mihin maailma on oikein menossa?
Kommentit (39)
juuri tämän takia kaikki pitää nykyään lukita. Halot viedään ja yöllä käy joku huussissa salaa kak
Pitäisi nähdä valvontakameran tallenne. Maksaisin siitä.
Saahan sitä poliisille soittaa, vaikka on pienempikin näpistys. Ehkä kannattaakin. Tuskin kurkut palautuu tai niitä korvataan, mutta meinaan, että jos samalla kylällä tapahtuu useampi samanlainen tapaus, niin on sitten ainakin kirjattu ylös, ja voivat selvitellä, jos tulee pojilla tavaksi.
Ei ne mitään poikia olleet. Oikeat karhut on nykyään ovelia.
Ei siinä mitään mutta toivottavasti eivät talloneet tomaatteja. Se vasta harmittaa.
Tulee mieleen että oliko kyseessä joku opiskelijoiden rasti. Tosin yleensä niissä ei varasteta kurkkuja...
No eihän tästä voi suuttua. Tää on kulttuuriteko.
Olisko kyseessä ollut joku erittäin epäonnistunut polttarit.
Mulla loppu tähän internet tältä päivältä.
Valepuku on loistava koska hätäkeskus pitäisi ilmoittajaa hulluna. Röyhkeys on varkailla kuitenkin huipussaan. Karhurautakin voisi olla liian raju ansa koska nallepuku ei estä ihmisenluun murskautumisia ja siitäkös äläkkä nousisi.
Vierailija kirjoitti:
juuri tämän takia kaikki pitää nykyään lukita. Halot viedään ja yöllä käy joku huussissa salaa kak
Vielä joskus rakennan halon varastettavaksi minkä sisään olen rakentanut räjähtävän yllätyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä joskus rakennan halon varastettavaksi minkä sisään olen rakentanut räjähtävän yllätyksen.
Minecraftissa siis vain. -sama
K-Kauppiaan poikia. Tekee tappioo jos kasvatat itse.
Komean taljan saa pojista takan eteen lattialle. Onko teillä sopivaa vajaa nylkemiseen?
Mitä jos ne olikin karhuja?