SIis miksi ette nyt tee töitä?
Suomessa töitä tehdään jokaikinen päivä.
Myös kaikki viikonloput on normaaleja työpäiviä?
Ei ole ilmaisia lounaita?
Kommentit (30)
Nyt on bob-laulajan vapaapäivä, kukaan ei tarvitse minua tänään.
Vierailija kirjoitti:
Oon maannut riippumatossa tosi monta tuntia tänään. Ei jouda muuta.
Riippumatto minunkin pitää hankkia ja kokea miltä tuntuu kun tuuli keinuttaa minut uneen järvenrannalla.
Jäin tarkoituksella työttömäksi vajaa kuukausi sitten määräaikaisuuteni päätyttyä enkä ole katunut sekuntiakaan. En kanna enää verovaroja tähän maahan, että ohisalonlahkolaiset saavat raahata tänne lisää raiskaustieteen tohtoreita. Ihanaa lojua ansiosidonnaisella päivärahalla 36 vuoden työputken jälkeen.
Odotan junaa ja raiteita. suunasta ei väliä kunhan eivät vie etelään.
Vierailija kirjoitti:
Oikea työ tehdään ma-pe klo 7-16. Lisäksi oikea työ on esimerkiksi ojan kaivamista lapiolla, metsätöitä pokasahalla ja kirveellä, talon rakentamista pitkästä tavarasta tai suon kuokkimimista, siis sellaista mistä jää oikea näkyvä jälki. Paperinpyörittely ja hiirellä klikkailu ei ole mitään oikeaa työtä.
Ei jumalauta mikä urpo!!!😀 Tämä yhteiskunta seisahtuisi saman tien, jos muuta ei tehtäisi kuin ojan kaivuuta ym. Tule pois sieltä keskiajalta nyt!
olen lomalla, en todellakaan tee töitä
Olen onnellinen eläkeläinen, aina lomalla, ei työt enää kiinnosta.
Kyllä seitsemän aikaan on jo tuntia pari tehty töitä ja neljältä alkaa vasta iltalypsy, joka lypsyineen, iltarehuineen ja siivouksineen vie sen pari-kolme tuntia.
t: oikeaa työtä tekevä lypsäjä