Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtääksesi tämän ajan nuoria sinun tulee ymmärtää seuraava asia

Vierailija
11.07.2026 |

Nuoret näkevät maailman yksinkeraisena, korostuneen mustavalkoisesti ja kahtia jakautuneena. Heille on olemassa hyviä ihmisiä jotka tekevät hyviä asioita ja eivät tee virheitä. Sitten on pahoja ihmisiä jotka tekevät pahoja asioita ja virheitä. Nuoret jakavat ihmiset näihin kahteen ryhmään/lokeroon, ja he katsovat itse kuuluvansa tuohon ensin mainittuun, eli hyviin ihmisiin, ja virheitä ja pahoja asioita tehneet jälkimmäiseen ryhmään, eli pahoihin. Ja heist nämä pahat eivöt ansaitse antaaksipyyntöä vaan seurauksen ja rangaistuksen teoistaan ja virheistään jotta he oppisivat jotain niistä jos he kykenevät oppimaan mitään. Ja juuri te olette itse kasvattaneet nämä nuoret tämän kaltaisiksi ankariksi ja äärimmäisiksi moralisoijoiksi jotka eivät tunne sympatiaa, eivät empatiaa, eivät myöttuntoa  eivätkä armoa sillä heille maailma on aina ollut mustavalkoinen ja yksinkertainen, kuin satu, eivätkä he näe että mitään toisenlaista, monimutkaisempaa maailmaa voisi olla edes olemassa. Heistä esimerkiksi leijona on läpensä paha eläin koska se metsästäö ja syö seepran, eikä he anna leijonalle anteeksi sitä tekoa vaikka leinoja tarvitsee sen seepran syödäkseen tai se nääntyy nälkään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo mitään uutta ole (sikälimikäli sain tuosta tajunnanvirrasta kiinni).

Sitä samaa se ollut Sotasukupolvi - Hiljainen sukupolvi - (me) X-sukupolvi (boomerit on luusereita :)))

Ennemmin minä X-sukupolven edustajana kunnioitan teitä Milleniaaleja kuin boomereita.

(Sota- ja Hiljainen - ovat jo nukkuneet pois, suurimmaksi osaksi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi