Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Chatgpt on välillä melko omituinen.

Vierailija
11.07.2026 |

Minä muutama päivä sitten ihmettelin siellä, että miksi minua väsyttää jo vähän yli 20 illalla, kun yleensä menen kello 22 nukkumaan. Chatgpt sitten ehdotti, että minun täytyy ottaa yhteyttä lääkäriin, että minulta voidaan tutkia onko minulla esim. anemia, kilpirauhasen vajaatoiminta, uniapnea jne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuossa oli omituista mikä?

Vierailija
2/7 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo epätosi ehdotus ole, mutta ihminen ymmärtänee, että yksi päivä ei vielä tarkoita mitään eikä ole tarkoittamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä on yhtenä päivänä vähän tavallista aikaisemmin väsymystä ja se tarkoittaa muka heti sitä, että hänellä on uniapnea tms.

Vierailija
4/7 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tekoäly on tarkoituksella opetettu olemaan ylihuolehtivainen ja neuvomaan ottamaan yhteyttä lääkäriin, jottei tulisi tilanteita joissa tekoälyn mukaan kyse ei ole mistään vakavasta, mutta lopulta se olisikin joku vakava juttu.

Vierailija
5/7 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudointa on ettet tottele keinoälyä.

Vierailija
6/7 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä on yhtenä päivänä vähän tavallista aikaisemmin väsymystä ja se tarkoittaa muka heti sitä, että hänellä on uniapnea tms.

Siis miksi sitten kysyit siltä? Totta kai se keksii jotain sanottavaa, kun kysytään.

Vierailija
7/7 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nykyään ylivarovainen, ettei tule mitään oikeusjuttuja kuten on jo tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi