tori.fi - mitä ihmettä
Hylkäsivät yht äkkiä ilmoitukseni ja sitten sain alla olevan viestin spostiini. Onko muille tapahtunut samaa?
"Pahoittelemme, mutta emme voi hyväksyä ilmoitustasi, koska se joko rikkoo sääntöjämme tai vaatii sinulta toimenpiteitä.
Haluamme varmistaa, että olet myymäsi tavaran juridinen omistaja ja sen, että tuotteet ovat aitoja sekä laillisesti hankittuja.
- Julkaistaksemme ilmoituksen pyydämme sinua toimittamaan ostokuitin/tilausvahvistuksen vastausviestillä.
Mikäli et voi toimittaa ostokuittia tai muuta luotettavaa todistetta omistajuudesta, emme valitettavasti voi hyväksyä ilmoitustasi."
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torilla on varmaan jotain häiriöitä. Laitoin MYYDÄÄN ilmoituksen, ja se hylättiin sanoen että OSTETAAN- osasto on lopetettu. Lähetin siitä viestin, ensin kamppailtuani Chat-robotin kanssa. No, Tuki ystävällisesti julkaisi ilmoituksen, mutta kun tein siihen muutoksen, niin taas hylätty koska OSTOilmoituksia ei enää julkaista.
Miksi se ostetaan-osasto on lopetettu? Olen tosi laiska tekemään myynti-ilmoituksia, mutta oon myynyt paljon näille ostoilmoituksen tehneille.
Tori ei pystynyt rahastamaan ostetaan-ilmoituksista, joten lopettivat niiden julkaisun.
Tori tekee muutoksia täysin mielivaltaisesti ilmoittamatta mitään käyttäjille etukäteen, jotenkin tulee sellainen kuva että pyrkivät siihen että ihmiset siirtyisivät käyttämään kilpailijoiden palveluita.
Torille palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla hylättiin ilmoitus jossa isokokoinen mariskoolin näköinen lasikulho. 19 cm korkea, näitähän myi jokainen halpakauppa muutama vuosi sitten. Ei saa myydä kopioita, sanottiin hylyssä. Miten ihmeessä kaupat saavat myydä ilman rikossyytettä samaa tuotetta josta tori vaatii kuitteja ja tositteita todisteeksi ja sanoo kopion myymistä rikokseksi (kun yksityishenkilö myy)? Kaikki tietävät nämä kulhot että kaupoista sai ostaa ihan laillisesti. Nyt oletkin rikollinen kun yrität myydä eteenpäin.
Se on vain Torin ylläpidon idioottimaisuutta! Yrittivät ammoisina aikoina ripittää minua ammatti välittäjää kuinka saan tehdä asunnon vuokraus ilmoituksia. Totesin lopulta heille että ohjeistuksenne on lain vastainen ja että te itse näytätte laativan lisää "lakeja"...kesti kaksi minuuttia ku julkaisivat ilmoituksen. Olen myöskin saanut kaksi kertaa sähköpostitse huomautuksen että viestini eivät ole asiallisia, kaksi kertaa pyysivät anteeksi väärää huomautusta mutta kertaakaan eivät perustelleet miksi tällainen sp tuli! IHME TOUHUA! Eikä tässä ole kaikki heidän sähläämiset, saivat läppärini sekaisin heidän sivusto uudistuksen myötä, keski kaiken kaikkiaan lähes kaksi kuukautta että kone saatiin jälleen toimimaan normaalisti. Sain syyttä suotta useita kiukkuisia viestejä mihin minä kesken kauppojen katosin. En vain heidän toimistaan johtuen saanut omalta alustalta viestejä eteen päin, omalle koneelle kyllä saapui viestit normaalisti, ei taaskaan mitään perusteluja sähläämiselle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torilla on varmaan jotain häiriöitä. Laitoin MYYDÄÄN ilmoituksen, ja se hylättiin sanoen että OSTETAAN- osasto on lopetettu. Lähetin siitä viestin, ensin kamppailtuani Chat-robotin kanssa. No, Tuki ystävällisesti julkaisi ilmoituksen, mutta kun tein siihen muutoksen, niin taas hylätty koska OSTOilmoituksia ei enää julkaista.
Miksi se ostetaan-osasto on lopetettu? Olen tosi laiska tekemään myynti-ilmoituksia, mutta oon myynyt paljon näille ostoilmoituksen tehneille.
Siksi koska Tori sivuston ylläpidon moraali=raha. Jos ei tienausta...ei ilmoitusta! Kun ei ne mainos tuotot riitä, siksi on luotu nämä Toridiilit että syntyy välitys palkkioita, sama suomeksi: rumimmista ruminta, eli välistä vetoa...En omista tätä tuotetta mutta otan sinulta fyrkkaa...
KAnnattaako toriin edes laittaa myynti-ilmmoitusta esim. suurehkosta määrästä perinnöksi saatuja taidelaseja,antiikkiastioita ja keräilyharvinaisuuksia? Tuleeko ongelmia,jos määrä on yhdellä myyjällä suuri,eli vaikkapa 50-100 erillistä artefaktia?
Vierailija kirjoitti:
Mä lopetin torin käytön, koska en halua tuottaa epäonnea ostajille.
Aina tapahtui jotain, sairastuttiin vakavasti, jouduttiin sairaalaan, mummo kuoli tai koira jäi auton alle, kun ei päästy hakemaan tavaraa vaikka oli pari tuntia sitten sovittu.
Jeke,jeke! Mutta asia ymmärretty....
Vierailija kirjoitti:
Oliko se merkkilaukku, polkupyörä tai iPhone? Tuollaiset kalliimmat tavarat voi olla sellaisia mitä huijarit laittaa myyntiin ja vie rahat niin ehkä noista helpommin kysellään että onko sinulla sitä tuotetta ja onko se varastettu.
Kyllä siellä niitä halpis tavaroillakin huijataan. Olin ostamassa varapuhelimeksi Nokian 105. Sovittiin hinnaksi 15 ekee kuluineen, lähetin rahan tilille, no ei kuulunut kapulaa. Tori viestillä sain vastauksen että varmaan Posti hukannu, mutta hän palauttaa fyffet heti ku kerkee. Kyselin asiaa myöhemmin...no voi, voi ku hän oli joutunut ny sitten sairaalaan, lähetti kuvan tippapullo telineestä...Tää idea nikkari oli Forssasta, Esa Ketola nimeltään...
Joa myyn torissa esim Tauno Wirkkalan,Nanny Stillin tai Oiva Toikan tai muiden suomalaisten kuuluisien suunnittelijoiden esineistöä useampia kappaleita, alkaako tori vaatia jotain "todisteita" siitä,että esineet ovat omiani? Eipä tuota alustaa enää kannattane käyttää,jos tilanne on tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten ei ostaa... Huono muutos. Erästä kirjaa olen yrittänyt etsiä, mutta kun Torissa ei enää voi ostoilmoitusta tehdä, niin jää kirja löytymättä. Torin perustelua en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
KAnnattaako toriin edes laittaa myynti-ilmmoitusta esim. suurehkosta määrästä perinnöksi saatuja taidelaseja,antiikkiastioita ja keräilyharvinaisuuksia? Tuleeko ongelmia,jos määrä on yhdellä myyjällä suuri,eli vaikkapa 50-100 erillistä artefaktia?
Ei tule ongelmia. Ei muita ongelmia kuin hankalat ostajat.
Mulla on n. 750 kohdetta, omaa muuttoylijäämää.
Niitä menee kyllä kaupaksi tasaiseen tahtiin, postitettavaa päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten ei ostaa... Huono muutos. Erästä kirjaa olen yrittänyt etsiä, mutta kun Torissa ei enää voi ostoilmoitusta tehdä, niin jää kirja löytymättä. Torin perustelua en ymmärrä.
Mikä kirja?
Ostajat:
On uudistunut, ei temppuilua Diilin kanssa, hyvät hakutoiminnot, asiallinen ja osaava asiakastuki
Onko missään enää sivustoa, jonne voit jättää ostoilmoituksen esimerkiksi kesämökistä tai tietyn merkkisestä vaatteesta tai autosta?
Mikä juttu tämä on että vähän joka paikassa yksityinen ostoilmoittaminen halutaan hiljentää?
Vierailija kirjoitti:
Joa myyn torissa esim Tauno Wirkkalan,Nanny Stillin tai Oiva Toikan tai muiden suomalaisten kuuluisien suunnittelijoiden esineistöä useampia kappaleita, alkaako tori vaatia jotain "todisteita" siitä,että esineet ovat omiani? Eipä tuota alustaa enää kannattane käyttää,jos tilanne on tämä.
Entä sitten kun esineet on perittyjä. Ei perukirjoissa nykyään enää listata irtaimistoa kuin kaikkein arvokkaimmat yksittäiset esineet jos sellaisia on. Astiastot, huonekalut, puhelimet, tietokoneet ja polkupyörät, niitä ei perukirjaan yksilöidä ja silti ne siirtyvät perillisille laillisesti yhdellä termillä irtain omaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ostajat:
On uudistunut, ei temppuilua Diilin kanssa, hyvät hakutoiminnot, asiallinen ja osaava asiakastuki
Onko huutoturva pakollinen (uusille myyjille)?
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko Huutis? Tai torimaa.fi?
Torimaa.fi : omistaja on AUU group oy, jonka roimiala on ELÄINKAUPPA.
Torimaa on aputoiminimi
Torimaa.fiissä on myynnissä 3 ilmoitusta vaatteissa, ja niistä 2 taitaa olla omistajien itsensä.
En pitäisi virkeänä ja luitettavana kauppapaikkana,
https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/auu-group-oy/31636685/rekister…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostajat:
On uudistunut, ei temppuilua Diilin kanssa, hyvät hakutoiminnot, asiallinen ja osaava asiakastukiOnko huutoturva pakollinen (uusille myyjille)?
Ei ole.
Yrittivät sitä pakolliseksi kaikille, mutta vastarinta oli kova ja perääntyivät.
Ehkä vielä joskus yrittävät uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla hylättiin ilmoitus jossa isokokoinen mariskoolin näköinen lasikulho. 19 cm korkea, näitähän myi jokainen halpakauppa muutama vuosi sitten. Ei saa myydä kopioita, sanottiin hylyssä. Miten ihmeessä kaupat saavat myydä ilman rikossyytettä samaa tuotetta josta tori vaatii kuitteja ja tositteita todisteeksi ja sanoo kopion myymistä rikokseksi (kun yksityishenkilö myy)? Kaikki tietävät nämä kulhot että kaupoista sai ostaa ihan laillisesti. Nyt oletkin rikollinen kun yrität myydä eteenpäin.
Se on vain Torin ylläpidon idioottimaisuutta! Yrittivät ammoisina aikoina ripittää minua ammatti välittäjää kuinka saan tehdä asunnon vuokraus ilmoituksia. Totesin lopulta heille että ohjeistuksenne on lain vastainen ja että te itse näytätte laativan lisää "lakeja"...kesti kaksi minuuttia ku julkaisivat ilmoituksen. Olen myöskin saanut kaksi kertaa sähköpostitse huomautuksen että viestini eivät ole asiallisia, kaksi kertaa pyysivät anteeksi väärää huomautusta mutta kertaakaan eivät perustelleet miksi tällainen sp tuli! IHME TOUHUA! Eikä tässä ole kaikki heidän sähläämiset, saivat läppärini sekaisin heidän sivusto uudistuksen myötä, keski kaiken kaikkiaan lähes kaksi kuukautta että kone saatiin jälleen toimimaan normaalisti. Sain syyttä suotta useita kiukkuisia viestejä mihin minä kesken kauppojen katosin. En vain heidän toimistaan johtuen saanut omalta alustalta viestejä eteen päin, omalle koneelle kyllä saapui viestit normaalisti, ei taaskaan mitään perusteluja sähläämiselle...
Tori haluaa että käyttäjät siirtyy käyttämään kilpailijoiden myyntikanavia.Tori tehnyt paljon muutoksia koko ajan mennyt huonompaan suuntaan ja tuhannet lopettaneet torin käytön.
Mikä tahansa on tänä päivänä toria parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tori ei pystynyt rahastamaan ostetaan-ilmoituksista, joten lopettivat niiden julkaisun.
Jobbarit, pimeät yrittäjät saa ilmoitella eli harmaa talous jyllää torissa.
Ärsyttää sellaisetkin ostajat Torissa jotka ensin kyselee kaikkea tuotteesta ja sitten ei edes osta sitä 🙄 Ei se ole mikään keskustelupalsta.