Ensi viikolla aion kulkea ilman paitaa pitkin kyliä ja nauttia naisten himokkaista katseista
Ja lämmöstä. Koko viikko 26+ astetta. Toivottavasti jatkuu viikonkin jälkeen 😎🌞
M43
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kaupungeissa. Kyliltä löydät vain toisia paidattomia miehiä.
Ai mä en tiennytkään etten olekaan nainen koska asun pienessä kylässä. En myöskään tiennnyt, että monet tuntemani naiset onkin miehiä. Myös tyttäreni on siis sun paskalogiikan mukaan mies.
Olen eri. Mikä aiheutti tuollaisen reaktion? Nousitko väärällä jalalla sängystä tänään?
Etkö voi vain kuvailla ilman paskalogiikkaasi miten itse pukeudut ja miten miehet kylässänne pukeutuvat kesällä ? Ilmeisesti teidän kylässä miesten ei ole tapana kulkea ilman paitaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain lehtijutusta katsoin, että miehillä T-paita, ja shortsit on hyvä asu kesällä. Ei hihatonta T- paitaa. Tarkoitus on, että vain käsivarret ovat paljaat. Shortseissa ei liian lyhyitä ja tiukkoja.
Hihattomissa paidoissa kulkevat miehet ovat juntteja
Nuoret, komeat ja lihaksikkaat miehet pukeutuvat hihattomiin paitoihin. Vanhat ukkelit eivät missään tapauksessa.
Ei myöskään shortseja vanhuksille. Ei!!!
Vanhat miehet voivat oikein hyvin käyttää shortseja ja kannattaakin, tarkoitan shortseilla väljiä noin polveen tai vähän alle olevia shortseja.
Sivistysmaissa tiedetään miten pukeutua siististi ja asiallisesti myös helteellä.
Minäkin aion ihanat rinnat uhkuen <3
N31
Ihanaa katsella nuoria, hyväkroppaisia paidattomia miehiä! T. Seksi-Seppo 66v