Suomalaisten pakastemarjoja hinta tuplaantuu
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne meni köyhän viimeinen halpa ja terveellinen asia.
Mene poimimaan kavereiden kyydillä kavereiden kanssa marjoja itsellesi. Ne on ilmaisia.
Minun kaverini ovat kaikki kaupunkilaisia eikä meillä ole autoa tai mitään asiaa maalle.
Okei inva. Asia kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene poimimaan kavereiden kyydillä kavereiden kanssa marjoja itsellesi. Ne on ilmaisia.
Te maalaiset ette kykene ymmärtämään muunlaisia ihmisiä kuin te itse olette, sen takia juuri persulaisuus syntyi maalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kaverini ovat kaikki kaupunkilaisia eikä meillä ole autoa tai mitään asiaa maalle.
Ai että te maalaismummot olette kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehkääpä asiaa marjanpoimintapäivän tiimoilta. Vuokraat kimpassa paku ovelle-tyyppisestä paikasta pakun. Sitten menette porukalla edullisesti sinne marjametsään. Kuinka iso kaveriporukka sulla on?
Herneenpalot maksoi 7e litra.
Siivotut pakasteherneet 1 pussi jossa ainakin neljän litran edestä herneenpalkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä maalaismummoilla on itsepoimittuja tuoreita marjoja jätskilön päälle, puuron päälle ja marjarahkaan sekä marjapiirakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä käy metsästä ne ilmaiseksi noukkimassa. Köyhät eivät osta pakastemarjoja.
Bussilippu Pohjois-Karjalaan alkaen 35 e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävele sitten Keskuspuistoon. Eikä se edes ole Helsingin ainoa metsä, niitähän löytyy jokaikisestä lähiöstäkin sekä merenrannoilta.
Linkki?
Lidlistä on yleensä saanu alle 2€ 200grammaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä maalaismummoilla on itsepoimittuja tuoreita marjoja jätskilön päälle, puuron päälle ja marjarahkaan sekä marjapiirakkaan.
Juu, se kuulostikin todella vanhojen ihmisten syömisiltä. Kiisselin toki unohdit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te maalaiset ette kykene ymmärtämään muunlaisia ihmisiä kuin te itse olette, sen takia juuri persulaisuus syntyi maalla.
Puolueen perustaja espoolainen Iivisniemestä.
Se että jossain on puita, ei tarkoita että siellä on marjoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen tähän asti ostanut muutenkin vai ulkomailta poimittuja marjoja kun suomalaiset marjat on orjatyöllä kerättyjä.
Meinaatko ettei ne ulkomailla ole? Mutta se on varmaan sitten parempaa hyväksikäyttöä kun se tapahtuu ulkomailla.
Ilman teitä ahdasmielisiä maalaisia persulaisuus ei olisi koskaan lähtenyt lentoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, se kuulostikin todella vanhojen ihmisten syömisiltä. Kiisselin toki unohdit!
Toki toki. Vattukiisseli on mun suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tähän asti ostanut muutenkin vai ulkomailta poimittuja marjoja kun suomalaiset marjat on orjatyöllä kerättyjä.
Meinaatko ettei ne ulkomailla ole? Mutta se on varmaan sitten parempaa hyväksikäyttöä kun se tapahtuu ulkomailla.
Ei niitä thaimaalaisia tänne ole pakotettu.
Toivottavasti thai-poimijat ja muut poimijat tekevät tänä vuonna hyvän tilin. Minun puolesta marjojen hinta saa olla vaikka viisinkertainen. Ostan vain pensasmustikoita, 2-3 rasiaa viikossa ympäri vuoden.
Nykyiset kotimaiset mansikat ovat ihan kuraa, jos edes ovat kotimaisia. Viimeisen viiden vuoden aikana en ole onnistunut ostamaan yhtään kertaa makeita ja laadukkaita mansikoita, selkaisia, joita sai vuosikymmeniä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena et käsitä sanan ilmainen merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti thai-poimijat ja muut poimijat tekevät tänä vuonna hyvän tilin. Minun puolesta marjojen hinta saa olla vaikka viisinkertainen. Ostan vain pensasmustikoita, 2-3 rasiaa viikossa ympäri vuoden.
Nykyiset kotimaiset mansikat ovat ihan kuraa, jos edes ovat kotimaisia. Viimeisen viiden vuoden aikana en ole onnistunut ostamaan yhtään kertaa makeita ja laadukkaita mansikoita, selkaisia, joita sai vuosikymmeniä sitten.
Laita sokeria päälle. Makeus ei ole mitään muuta kuin sokeria.