Jatkuvasti saa kuulla tarnoita, että mies on lähtenyt pitkästä suhteesta toisen naisen matkaan
Ja salasuhde on jatkunut jo vuosia.
Mutta keitä ovat nämä toiset naiset?? Varattuja myöskö?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskottomuus on tilastojen mukaan melko yleistä, joten on myös paljon uskottomia, jotka eivät lähde avioliitosta
Oikean elämän todellisten tilastojen mukaan uskottomuus nimenomaan ei ole kovin yleistä. Tietty osa ihmisistä on epärehellisiä, mutta se on sentään selkeä vähemmistö. Iltapäivälehdet, sekopäinen some ja teidän narsistien ja sosiopaattien kansoittamat nettipalstat eivät todellakaan anna millään tapaa oikeaa kuvaa oikeasta todellisesta, niin sanotusta normaalien ihmisten elämästä.
Olen eri, mutta voitko linkata niitä tilastoja joihin vetoat? Kaikki tutkimukset, joihin minä olen törmännyt puhuvat kuitenkin kymmenistä prosenteista. Oikein mielelläni kyllä uskoisin pettämisen harvinaisuuteen.
En minä ainakaan kuule jatkuvasti tuollaisia tarinoita. Missä sinä niitä oikein kuulet koko ajan?
Tilastoista puheen ollen, kysyin AI:lta asiaa:
Studies show that 13% to 14% of married women admit to engaging in physical extramarital affairs, compared to roughly 20% to 25% of men. However, when including emotional and electronic infidelity, the rate for women rises to roughly 30% to 35%. Interestingly, among young adults (ages 18–29), studies show women are slightly more likely to cheat than men (11% vs. 10%).
Sellainen mies on voimaantunut ja alkanut elää.
Vierailija kirjoitti:
Jos kulli ei millään mene kotona suuhun, niin jonkun toisen luona se takuulla menee.
Ole notkeampi, pösilö.
Kaikille ei pissa maistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on sinisilmäisiä eikä ne ymmärrä että komea mies pettää aina.
Kyllä kroonisen pettäjän vaimot yleensä tietää. Avioliitto jatkuu esim. siksi, että lasten kotia ei ihan vielä haluta rikkoa. Huono syy, mutta yleinen. Nämä parit eroavat vasta kun lapset ovat täysi-ikäisiä tai lähellä sitä.
Näin on. Ja useimmat näistä eropareista eivät halua kenellekään kuuluttaa eron oikeata syytä, kun on helpompi sanoa, että kasvettiin erilleen. Ei kai kukaan oikeasti usko mihinkään erilleenkasvuun? Sehän on vain toinen tapa sanoa: ,,Äläjän kysele, se ei sinulle kuulu’’.
Miksi naiset ei panostaa suhteeseen ja mieheen enää sen jälkeen kun suhde vakiintuu? Naisethan itsekin sanoo että suhteen vakiintumisen jälkeen naisen ei tarvi panostaa mihinkään varsinkaan mieheen. Itsehän naiset ne miehet toisten naisten luokse työntää
Päädyin toiseksi naiseksi tietämättäni. Tutustuin mieheen harrastuksissa. Mainittakoon nyt, että ylipainoinen ja uskovainen, mutta keskustelutaidoiltaan loistava. Hän teki aloitteen ja tapailimme kolmisen kuukautta, kunnes sain tietää, että mies on perheellinen. Perhe asui taajaman ulkopuolella ja siksi kai uskalsi kulkea kaupungilla kanssani. Eivät ne uskovaiset ole yhtään sen uskollisempia, kun Jesse antaa aina synnit kuitenkin anteeksi.
Oikea parisuhde perustuu tasavertaisuuteen ja terveeseen toisen huomioon ottamiseen. Keltään ei voi vaatia liian suuria kompromisseja suhteen ylläpitoon.
Pettäminen rikkoo kaiken, pahimmassa tapauksessa koko perheen. Silti parempi vaikka yksin kuin ketkun kanssa.
Tosiaan koettu ja mua ei vedätetä enää ikinä.
Kun mies on eron tekijä, on miehellä aina uusi nainen. Kun nainen on eron tekijä, ei naisella ole uutta miestä vaan hän on saanut tarpeekseen nykyisestä miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kulli ei millään mene kotona suuhun, niin jonkun toisen luona se takuulla menee.
No mut kerro se sil äitilles incel.
Pirttihirmuvaimo ajaa miehen toisen naisen syliin!
Vierailija kirjoitti:
Kun mies on eron tekijä, on miehellä aina uusi nainen. Kun nainen on eron tekijä, ei naisella ole uutta miestä vaan hän on saanut tarpeekseen nykyisestä miehestä.
Ei kukaan mies hyppää tyhjän päälle.
No nyt on melkoinen aivopieru. Vastaavasti voisi kysyä miksi mies kerro vaimolle, että hänen tekee mieli pettää ja on sillä silmällä katsellut muita naisia ja, että hän ei halua pettää vaan korjata nykyisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä ap kuulet näitä tarinoita?
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/40e6455a-b06e-4804-8f46-a96e6be1115b
Tarkoitin, keitä on nämä uudet naiset? Ovat jopa vuosia salasuhteessa varatun miehen kanssa. En ole kuullut tarinoita näiden toisten naisten näkökulmasta.
Ap
Niinpä. Ja onko se aina miesten vika että niin käy?
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon tämä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä omassakin tuttavapiirissäni vaikka kuinka monta. Itse olen kolmannella kierroksella, ja aika moni ystäväpariskuntakin on vähintään toisella. Mikä meitä yhdistää, no pakko myöntää, että kaikki olemme suht korkeakoulutettuja, suurin osa on mennyt yhteen ensimmäisensä kanssa jo varhain (15-17v).
sitten on lähdetty opiskelemaan ja maailmalle, sieltä on sitten löytynyt uusia kiinnostuksen kohteita, ja huomattu ettei se nuoruuden/teinien rakkaus ole oikein perustunut mihinkään, paitsi ehkä lähinnä ulkonäköön.
Kun ihminen kypsyy, usein myös kiinnostuksen kohteet vaihtuvat ja aikuisena hakeutuu sellaisten ihmisten seuraan joiden arvomaailma on samankaltainen. Ja jos hyvin käy, tuo toinen parisuhde on sitten sellainen mitä aikuisena tarvitsee. Sitten on myös meitä leskeytyneitä valitettavasti, ja siksi kolmas kierros.
Siinpäpä joku h u o ra kärkkyy jonkun toisen puolisoa, likainen, imelä manipulaattorihuora.
Onhan näitä omassakin tuttavapiirissäni vaikka kuinka monta. Itse olen kolmannella kierroksella, ja aika moni ystäväpariskuntakin on vähintään toisella. Mikä meitä yhdistää, no pakko myöntää, että kaikki olemme suht korkeakoulutettuja, suurin osa on mennyt yhteen ensimmäisensä kanssa jo varhain (15-17v).
sitten on lähdetty opiskelemaan ja maailmalle, sieltä on sitten löytynyt uusia kiinnostuksen kohteita, ja huomattu ettei se nuoruuden/teinien rakkaus ole oikein perustunut mihinkään, paitsi ehkä lähinnä ulkonäköön.
Kun ihminen kypsyy, usein myös kiinnostuksen kohteet vaihtuvat ja aikuisena hakeutuu sellaisten ihmisten seuraan joiden arvomaailma on samankaltainen. Ja jos hyvin käy, tuo toinen parisuhde on sitten sellainen mitä aikuisena tarvitsee. Sitten on myös meitä leskeytyneitä valitettavasti, ja siksi kolmas kierros.