Väljät maximekot
Kommentit (28)
Lihava luulee että kun pukeutuu telttaan niin ei näytä lihavalta.
Ihanan vilpoisia helteillä ja suojaavat myös auringolta. Hoikkana ihmisenä tykkään, sopivat kaikille, on sitten laiha, ns normaali tai pyylevämpi.
Toimivat hyvin kuorma-auton lavan suojapeitteenä
Vierailija kirjoitti:
Läskit pitää niitä.
meinaatko että lihavamman olisi parempi pukeutua (varsinkin kuumalla ilmalla) tiukkoihin, vartalonmyötäisiin vaatteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Olen vahvasti eri mieltä. Et ole hauska, olet ainoastaan yksinkertainen ja ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vahvasti eri mieltä. Et ole hauska, olet ainoastaan yksinkertainen ja ilkeä.
On aina mieli tehnyt kysyä miltä tuntuu olla noin tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskit pitää niitä.
meinaatko että lihavamman olisi parempi pukeutua (varsinkin kuumalla ilmalla) tiukkoihin, vartalonmyötäisiin vaatteisiin?
Kyllä hän meinaa. Hänellä on läskifetissi ja eniten hän haaveilee, että joku läski istuisi hänen naamalleen. Sukupuolella ei väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin ”vihaan” just näitä jotka vastaa näihin typeriin letkautuksiin ja luulevat olevansa jotenkin fiksuja. Kumoa ihmiset oppisi jättämään ne ihan oman arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo henkilö, joka ei osaa edes käyttää välimerkkejä oikein. Kun päälause on väitelause ja sivulause kysymyslause, lauseen loppuun ei tule kysymysmerkkiä. Lisäksi päälause ja sivulause erotetaan toisistaan pilkulla.
- Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin ”vihaan” just näitä jotka vastaa näihin typeriin letkautuksiin ja luulevat olevansa jotenkin fiksuja. Kumoa ihmiset oppisi jättämään ne ihan oman arvoonsa.
Ihmiset haluaa nostaa itseään ja siksi trollaaminen on vähän turhankin helppoa. Naisten pitäisi nostaa rimaa, eikä tuhlata aikaansa näihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo henkilö, joka ei osaa edes käyttää välimerkkejä oikein. Kun päälause on väitelause ja sivulause kysymyslause, lauseen loppuun ei tule kysymysmerkkiä. Lisäksi päälause ja sivulause erotetaan toisistaan pilkulla.
- Eri
Lässyn lässyn.
- eri, jonka nimi ei ole Eri
Hyviä kesävaatteita, kuten kaikki muukin löysä, ohut ja suojaava vaatetus. Tätähän ei vitunesittelijät tietenkään ymmärrä-vielä :D
Vierailija kirjoitti:
Hyviä kesävaatteita, kuten kaikki muukin löysä, ohut ja suojaava vaatetus. Tätähän ei vitunesittelijät tietenkään ymmärrä-vielä :D
Hih hih hih
Mun mielestä ne on tosi hyvän näkösiä naisilla. Näyttää samaan aikaan rennolta mut myös elegantilta.
M35
Vierailija kirjoitti:
Really?!
Tosi ihania ja sopivat just kaikille. Niitä on myös vähän eri mallisia. Eri värisiä, kuosisia. Eri tyylisiä. Helppo. Fiksu aurinkosuoja ja viileä
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ne on tosi hyvän näkösiä naisilla. Näyttää samaan aikaan rennolta mut myös elegantilta.
M35
Olet opetellut ulkoa naisia miellyttävän puhetavan ja käytöksen, mutta silti ei pillua heru?
En itse tykkää, olen X mallinen joten haluan korostaa mieluummin vyötäröä. Meidän asiakkaat käyttää just niitä välijiä mekkoja (keski-ikäiset) ja ne on tanttamaisia. Siihen sitten kirsikkana kakun päällä se Marimekon Gratha, ei kiitos...
Mukavia vaatteita varsinkin kuumalla säällä. Tiukat inhonmyötäiset vaatteet ovat inhottavia. Etenkin kaikki spandex/polyesteripaskat ym. huonosti hengittävät materiaalit.
Läskit pitää niitä.