Kotivakuutuksen vuosimaksu nousee 30.01 %
Hintojen järjettömille korotuksille ei näy loppua.
Omalta osaltani mikään ei ole asumisessani viime vakuutuskaudesta muuttunut, eikä vakuutusyhtiön ehdoissakaan, muuta kuin tarkennettu tekstin muotoilua!
Kyllä kyrsii tällaiset korotukset.
Kommentit (5)
et sitten kilpailuttamisesta kuullut.
Ihme märinää taas kerran.
täysin samaa kastia kuin "mulla on paska pankki, vaihdan heti kun asuntolaina on maksettu"...
Eli maksaa paskalle pankille parikyt vuotta juurikin sitä hyväkatteista rahaa, ja vaihtaa sit kun on jo ne suurimmat rahat antanut sille paskalle pankille. Kyllä sen pankin voi vaihtaa kun asuntolainaa on ja samaten vakuutusyhtiötä voi vaihtaa ihan milloin lystää.
Vierailija kirjoitti:
täysin samaa kastia kuin "mulla on paska pankki, vaihdan heti kun asuntolaina on maksettu"...
Eli maksaa paskalle pankille parikyt vuotta juurikin sitä hyväkatteista rahaa, ja vaihtaa sit kun on jo ne suurimmat rahat antanut sille paskalle pankille. Kyllä sen pankin voi vaihtaa kun asuntolainaa on ja samaten vakuutusyhtiötä voi vaihtaa ihan milloin lystää.
Ei pysty. Uusi pankki ei myönnä lainaa.
Oletko kysynyt? Kuinka monesta pankista olet pyytänyt tarjousta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty. Uusi pankki ei myönnä lainaa.
Olen vaihtanut velallisena pankkia 3 kertaa. JOKA kerta olen saanut lainaa, ja aina jopa paremmilla ehdoilla. Vielä useammin olen kilpailuttanut ja saanut lainan marginaaliakin alemmaksi.
Eli PASKAA puhut etteikö uudesta pankista saisi lainaa. Paitsi jos on vain hiekkaa lattialle kantava, jolla jo nyt vaikeuksia hoitaa lainojaan.
Irtisano sopimus ja kilpailuta uudelleen.
Tai pistä harkintaan onko järkeä olla vakuutusta ollenkaan jos sen hinta on liian korkea.