Mitä söit aamupalaksi?
Kommentit (53)
Jugurttia, johon sotkin banaania ja aprikoosia. Pari mukia kahvia.
Vierailija kirjoitti:
En ollut aamulla hereillä, heräsin miehen keittämille aamupäiväkahveille.
Meillä mies tarjoilee viikonloppuisin aamiaisen sänkyyn. Tänään paahtoleipää, paprikaa ja juustoa, keitetty kananmuna, kahvia ja pari palaa tummaa suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kyllä mulle päivän tärkein ateria. No, syön just nyt mansikkamaitoa, tosin kauramaidolla. Tee nro 2 hautuu tuossa toisella puolella pöytää. Ajattelin vielä vähän leipää syödä jossain vaiheessa, ehkä. Pakastan tässä just mansikoita ja pidän ruokataukoa. Pitää syödä, että voin ottaa särkylääkettä. Noidannuoli on vihoitellut hartiassa kesäkuun alusta asti.
Paljonko marjaa menee pakkaseen?
Toivottavasti särkylääke auttaa.
Käytiin eilen koko perheen voimin poimimassa neljä sankoa, mutta osan keitän hilloksi. Yksi hillosatsi valmistui jo illalla. Kiitos, yleensä auttaa. Tuo on sitkeä vaiva. Lihas tuntuu todella oudolta. Kävin lääkärissäkin, kun ei mulla ole koskaan tuollaista ollut.
Veikkaan että olet keski-ikäinen täti-ihminen joka ei urheile ja lihasvoima puuttuu.
Olen keski-ikäinen täti-ihminen, joka tekee ruumiillista työtä ja joka on siitä syystä vahva. Jos et tiedä, mikä noidannuoli on, ainahan voit googlata. Torticollis on latinankielinen nimi.
Alaselässä sama vaiva on lumbago.
Söin omenan, persikan maustamatonta jogurttia ja muroja mueslinä, vettä ja kahvia juomaksi ja vielä kävelen ja hengitän ja matkustelen näillä Bircher klinikan eväillä - kasikymmppisenäkin.
Puoli litraa huoneenlämpöistä vettä, pari desiä mansikoita. Raejuustoa ja kolme vartta lehtiselleriä.
Kauraleipä, päällä 1/2 avokado, tofua, kananmuna sekä tomaattia ja kurkkua, Earl Gray teetä hunajalla.
Kolmen munan munakkaan ja pari palaa itse leivottua leipää ja kahvia
Mulla aina maitokahvi, kinkkuleivän tai -sämpylän kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kyllä mulle päivän tärkein ateria. No, syön just nyt mansikkamaitoa, tosin kauramaidolla. Tee nro 2 hautuu tuossa toisella puolella pöytää. Ajattelin vielä vähän leipää syödä jossain vaiheessa, ehkä. Pakastan tässä just mansikoita ja pidän ruokataukoa. Pitää syödä, että voin ottaa särkylääkettä. Noidannuoli on vihoitellut hartiassa kesäkuun alusta asti.
Paljonko marjaa menee pakkaseen?
Toivottavasti särkylääke auttaa.
Käytiin eilen koko perheen voimin poimimassa neljä sankoa, mutta osan keitän hilloksi. Yksi hillosatsi valmistui jo illalla. Kiitos, yleensä auttaa. Tuo on sitkeä vaiva. Lihas tuntuu todella oudolta. Kävin lääkärissäkin, kun ei mulla ole koskaan tuollaista ollut.
Veikkaan että olet keski-ikäinen täti-ihminen joka ei urheile ja lihasvoima puuttuu.
Olen keski-ikäinen täti-ihminen, joka tekee ruumiillista työtä ja joka on siitä syystä vahva. Jos et tiedä, mikä noidannuoli on, ainahan voit googlata. Torticollis on latinankielinen nimi.
Juu, naiset kävelylenkkeillee ja polkee työmatkat ja mättää hiilareita monta kertaa päivässä ja sitten menee lääkärin narisemaan kun paikkoja kolttaa ja viiskymmpisenä ei päästä kyykkyyn ja mielikin on niin ja näin.
sun aivot taitaa olla niin ja näin
Olin hotelliaamiaisella. Hedelmiä, graavilohta, makrillia, tomaatteja, carrykanaa ,kahvia, appelsiinimehua, jotain hotellin hyvää siemenleipää.
Meillä vähän suunnitelmat meni pieleen tänään, ja tulikin paljon suunniteltua pidempi päivä, joten vankka aamiainen oli siinäkin hyvä🤭
Just join oluen ja söin pätkän lenkkimakkaraa. Käyn toisen oluen jääkaapista. Kyllä kohta lähtee kone käyntiin.
En ollut aamulla hereillä, heräsin miehen keittämille aamupäiväkahveille.