Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sperman nuoleminen

Vierailija
10.07.2026 |

Kuinka moni on nuollut naisen toosasta omat tai toisen spermat? Entä onko niiden valuttaminen suuhun ja intohimoinen sb-kielari kiihottavaa?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin selaimen historiasta että mieheni oli siitä lukenut juuri täältä. Ja sen jälkeen muualtakin. Selvästi aihe kiinnostaa. Pari viime kertaa kun ratsastin miehelläni, hänen lauettua kiipesin sen naamalle. Ekalla kerralla ei halunnut nuolla ja selvästi yritti väistää mut kohta litki oikein kunnolla. Toisella kerralla nuoli jo ihan himoiten, naama oli ihan mällissä kun suutelin häntä lopuksi. Orgasmi jonka sain oli ihan mieletön. Kysyin mieheltä että tykkäsitkö, oliko hyvää. Ei kuulemma pahaakaan, suolaista. On valmis tekemään sitä aina kun vaan pyydän. Ja minähän pyydän, tuntuu aika pervolta😁🥰

Ollaan +50 aviopari. Seksi oli aika vähäistä jos sitä oli. Mieskin sanoi että aina sama kaava ja asento. Sit luin tästä ja kokeiltiin. Oon tuosta myös haaveillut, yks tuttu kaveripari tekee tuota. Ollaan tyttöjen illassa puhuttu seksistä ja puutteesta . Mut tämä avasi mielenkiinnon uudestaan. En olis uskonut että mieheni tykkää litkiä omaa spermaansa noin innolla.

Vierailija
42/44 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat oon nuollu monesti tytyn pillusta ja jos laukean suuhun niin tyty tykkää alkaa heti pussaileen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin valmis nuolemaan naisesta omat sekä vieraan spermat riippuen vain siitä haluaisiko nainen vieraita miehiä. Olisi kiva löytää tämänlainen nainen jota kiihottaisi se, että minä nuolemalla muutenkin "puhdistaisin" hänen pillunsa ja perseensä muistakin eritteistä.

Vierailija
44/44 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toi snowballing olisi puhdistamisen päälle herkkua... Intohimoinen kielari ja sperman siirtelyä suusta suuhun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi