Kai tähän yksinäisyyteen kuolee
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kuolette kaikki yksinäiset inselit mahdollisimman nopeasti.😇🙋
Sinulla ei ainakaan mitään kavereita ole. Mene muualle oksentamaan pahaa oloasi.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣Näkisitpä miten paljon saan Tinder match:ja😝😝😝😝🤦🤦🤦🙋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys on aina itseaiheutettua*, joten vain itse sen asian voi korjata.
*esim. passiivisuudella, kotona näköttämisellä, ihmisten välttelyllä, ilkeydellä, vetäytymisellä, psyykkisellä sairaudella, jota ei tajua eikä viitsi hoitaa
Saattaa tajuta ja tietää oman sairaudensakkin. Ei vaan saa hoidettua sitä.
No sitten on turha narista. Jos tajuaa olevansa sairas, varaa lääkäriajan. Jos tajuaa olevansa sairas ja marisee vuodesta toiseen vauva.fihin muttei hommaa itseään hoitoon saati muutenkaan pane tikkua ristiin, ansaitsee kuolla yksin.
Jokainen tietää, että esim. maennukseen auttaa raitis ilma ja liikunta. Jos jalat toimivat, mikään ei estä lähtemästä ulos. Vaikka yöllä, jos ihmisten kohtaaminen tuntuu aluksi vaikealta. Onhan se roskapussikin vietävä joskus, eli sen lisäksi kierrät talon tai korttelin. ja tajuat, että möröt on omassa päässä, ei muissa ihmisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kuolette kaikki yksinäiset inselit mahdollisimman nopeasti.😇🙋
Sinulla ei ainakaan mitään kavereita ole. Mene muualle oksentamaan pahaa oloasi.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣Näkisitpä miten paljon saan Tinder match:ja😝😝😝😝🤦🤦🤦🙋
No et saa, eikä match ole yhtään mitään kun sä et kuitenkaan ikinä uskalla tavata ketään. Poju haaskaa psykoottista elämäänsä ruudun äärellä, peräpukamat kasvaneina kiinni pelituoliin.
Vierailija kirjoitti:
...se tuli lähtö... X-kavereelle kummittelen. böööö !
X-kavereita ja Tinder. Eli jäbä elää pseudoelämää täysin ruudun läpi. Riippuvainen naisten kehittämästä internetistä ja tietokoneesta (Hedy Lamarr ja Ada Lovelace)
Vierailija kirjoitti:
Entä jos vaikka avaisit suusi naspurin kohdatessasi? Tai hakeudu sellaiseen harrastukseen, jossa voit tavsta ssmanhfnkidiä ihmisiä?
naspuri ja ssmanhfnkidiä :)
Ei kuole.
Käännä yksinäisyys vahvuudeksi ja siitä tulee itsenäisyys.
Kukaan ei muuten tule sinun seuraasi kodistasi hakemaan. Sun pitää mennä ulos ja tavata ihmisiä.
Aina neuvotaan, että menet vaan ihmisten joukkoon ja alat jutella, harrastaa. Ei se auta; yksinäinen olo vaan korostuu, kun puheestasi ei kukaan innostu ja harrastuksissa toisilla on jo parinsa. Mä olen ollut extrovertti, aina saanut kavereita jne. Nyt eläkkeellä, kaverit kadonneet, liikuntakyky lähes menetettynä rollamummona. Mökkihöperyyttä vastaan taistelen juurikin näin palstailemalla vaikka eihän tämä ihmiskontaktia korvaa. Olen tietoisesti päättänyt hyväksyä tilanteeni enkä enää kapinoi olosuhteita vastaan. Muistoja herättävät biisit, valokuvat ja ymmärrys että tämäkin on osa elämää ovat saaneet mielen rauhoittumaan ja jopa nauttimaan elämästä.
Kannattaa oppia pitämään yksinäisyydestä ja omasta rauhasta. OIkeastaan olemme aina yksin.
Yksin oot sinä, ihminen, kaiken keskellä yksin,
yksin syntynyt oot, yksin sa lähtevä oot.
Askelen, kaksi sa luulet kulkevas rinnalla toisen,
mutta jo eelläs hän on taikka jo jälkehes jäi,
hetken, kaksi sa itseäs vastaan painavas luulet
ihmisen, kaltaises -- vierasta lämmititkin!...
Niin olet yksin, sa ihminen, yksin keskellä kaiken,
yksin syntynyt oot, yksin sa lähtevä oot,
yksin erhees kätket ja yksin kyyneles itket.
Ainoa uskollinen on oma varjosi vain.
V.A. Koskenniemen runo
Vierailija kirjoitti:
Oon tottunut operoimaan yksin monissa asioissa. Mutta elämän kriisitilanteissa tarvisi jonkun tms.
Tuo on varmasti totta, mutta jos toinen ihminen tajuaa, että et oikeastaan halua hänestä muuta kuin apulaisen kriisitilanteiden varalle, niin harvemmin mitään ystävyyttäkään syntyy.
Mä joskus vuosikymmeniä sitten haaveilin maaseudulle muuttamisesta, mutta tajusin jo silloin, että parempi asua paikassa, missä erilaiset palvelut toimii. Mä en ole yksinäinen vaan mulla on ystäviäkin, mutta ei kukaan heistä tulisi mulle esimerkiksi siivoamaan tai käymään kaupassa. Siis vaikka he kaikki asuvatkin pääkaupunkiseudulla kuten minäkin. Lemmikkieläintä ei kannata ottaa, jos ei ole ketään, joka huolehtisi siitä silloin, kun itse joutuu vaikka sairaalaan. Mun poika aikoinaan hoiti mun koirani, kun en viiteen viikkoon päässyt polvileikkauksen jälkeen ulos kävelemään. Noin muuten sain tilattua niin lääkkeet kuin ruuatkin kotiinkuljetuksella ja mun maailmani ei kaadu, jos on 5 viikkoa koiran- ja kissankarvat imuroimatta. Nykyisin mulla on robotti-imurikin, niin sekin ongelma on ratkaistu.
Mulle ystävät on pikemminkin iloa tuottava asia. Ihmisiä, joiden kanssa voi rupatella kaikkea mukavaa. Eivät mitään handymaneja, jotka rientävät paikalle, jos tarvitsen jotain apua. Toisaalta olen jo yli 35 vuotta asunut taloyhtiössä, jossa varsinkin kaikki pidempään asuneet ihan mielelllään auttavat pienissä jutuissa. Mä olen mm käynyt kastelemassa naapurin kukkia heidän lomareissunsa aikana ja olen varma siitä, että jos parvekkeelta huikkaisin jollekin ohikulkevalle naapurilleni, että et viitsisi viedä tätä roskapussia taloyhtiön roskikseen, niin varmasti veisi ja voisin nakata roskapussin parvekkeelta alas. Ystävyys on mun mielestä enemmän tunneside kuin jotain käytännön apuja erilaisissa tiilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys on aina itseaiheutettua*, joten vain itse sen asian voi korjata.
*esim. passiivisuudella, kotona näköttämisellä, ihmisten välttelyllä, ilkeydellä, vetäytymisellä, psyykkisellä sairaudella, jota ei tajua eikä viitsi hoitaa
Saattaa tajuta ja tietää oman sairaudensakkin. Ei vaan saa hoidettua sitä.
No sitten on turha narista. Jos tajuaa olevansa sairas, varaa lääkäriajan. Jos tajuaa olevansa sairas ja marisee vuodesta toiseen vauva.fihin muttei hommaa itseään hoitoon saati muutenkaan pane tikkua ristiin, ansaitsee kuolla yksin.
Jokainen tietää, että esim. maennukseen auttaa raitis ilma ja liikunta. Jos jalat toimivat, mikään ei estä lähtemästä ulos. Vaikka yöllä, jos ihmisten kohtaaminen tuntuu aluksi vaikealta. Onhan se roskapussikin vietävä joskus, eli sen lisäksi kierrät talon tai korttelin. ja tajuat, että möröt on omassa päässä, ei muissa ihmisissä.
Haista paska. Toivottavasti saat kivuliaan syövän ja kuolet. Kurjaa loppuelämää 😘
ei kuole. huonoon seuraan kuolee varmasti.
...se tuli lähtö... X-kavereelle kummittelen. böööö !