Moneenko maahan olet vienyt lapsesi?
Meillä on 12v ja 14v lapset, ja ovat käyneet vasta kymmenessä maassa, mutta välissä oli toki korona jolloin ei voitu matkustaa ja melkein kaikissa noista maista on käyty useita kertoja.
Moneenko maahan olisi hyvä matkusraa ennen täysi-ikäsyyttä että heistä ei kasvaisi mitään juntteja?
Kommentit (29)
Oon ite käynyt 130 eri maassa ja lapsi 101.
Aika moneen oon vienyt
Oisko jotain 40, en nyt jaksa tarkkaan laskea. Suurin osa meillä omatoimimatkoja ja ympäri maailmaa .
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä yhteenkään. Teneriffaa olen ajatellut jos ensi vuonna menisi sinne lasten kanssa. Kuulemma hyvä paikka. Lapset 15 ja 17 .
Hyvä paikkahan se oli, mutta kuulemma eivät enää tykkää turisteista.
Saa niitä lapsia kuskata all inclusive matkoilla vaikka kuinka monessa maassa, jos ei poistuta hotellialueelta kuin korkeintaan rannalle, juntteina pysyvät.
Ei käyty kuin Ruotsinristeilyllä kerran. Ihan fiksuja tuli aikuisina, 2 on johtajia ja tekevät paljon ulkomaille suuntautuvaa työtä, 1 on yrittäjänä
Kahdeksaan maahan täysi-ikäisyyteen mennessä. Opiskelevat nyt yliopistossa eivätkä ole juntteja.
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä yhteenkään. Teneriffaa olen ajatellut jos ensi vuonna menisi sinne lasten kanssa. Kuulemma hyvä paikka. Lapset 15 ja 17 .
Ei ainakaan se kolkka ole mitään, missä on se tulivuori
Mä reppureissasin parin kuukauden ikäinen muksu repussa. Käytiin 37 maassa ennenkuin täytti 4v. Oltiin reissussa koko ajan. Ei tullut yhtään sen parempaa, jätti koulut kesken ja lähti Indonesiaan oleilemaan. Taivaanrannan maalariksi.