Hanna ootko paikalla? :)
Kommentit (36)
näin pääsi käymään, kumi puhkesi matkalla.
ootko jääny muillekin kiinni että käyt av:lla
arvelinkin tossa alussa että et ole sinä...täällä saa vähän suodattaa
ja kuluttamassa ruokakortti loppuun :D.
mitä mä eilen olen kirjotellu, kerro nyt mullekin :)
sillä niinku selvittää että oletko paikalla...
postinumerogallupa ja sitten se että kuinka vanha nuorin lapsesi on kun olet 50 ja sitten se 30-40 vuotiaat älkää pukeutuko mummo kuteisiin... osuko ykskään?
Jääkö F koko kesäksi kotiin? Lopetan tän jakson jo tiistai aamuun mulla on keskiviikko lomapv, F voisi tulla meille ke tai to ja jäädä vaikka yökylään??!
Kirjoittelit kirppis ketjuun.
kuinka vanha lapsesi on.... siihen en kirjoittanut.
saa nähdä miten kestä kun siitä on tullu niin kamala :P. h voi kanssa tulla pyörimään meidän kanssa niinä aamuina kun sulla on ollu töitä. r:kin tulee yhdeksi viikoksi hoitoon :).
yökylä sopii hyvin, huusholli onkin taas siivousta vaille jostain kumman syystä X).
täytyy muistaa sanoa H että voi soitella jos ei ole tekemistä. Soitan vaikka tiistaina, sovitaan sitten F tulopäivä.
ei se siitä jodu vaan siitä kun R oli kipeenä viime viikola. MEni keikka pilalle, peruivat kokonaan.
en ole kotona silloin sillä vien mankan kaniin jotta saan rahat aborttin.
Näkispä ne kirjottajat kun kuljen sun vanhoissa housuissa ja siinä pinkissä takissa:)) vanha pissis mummi (kikattaa yksinään)
tarvii vissiin aika ison suodattimen :D, no hyvä että jollain on hauskaa..
Ei tarvii viedä mankkaa kaniin kun voin lainatakin ne rahat:) Ei sulla kyllä taida olla edes mankkaa:( vai onko?
luitko päiväkirjasta että s kävi täällä tänään? ja katoitko F:n uudet kuvat?
R:n kanssa piipahtaan joskus ennen puoltapäivää niin otetaan sullekin uudet kuvat sihteeriopistoon?
mitäs sulle??