Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinted on loistava

Vierailija
10.07.2026 |

Todella hyvä palvelu vaatteiden ostoon.Voit etsiä juuri jotain tiettyä vaatetta tms kirjoittaa tarkat hakusanat ja alkaa löytymään.

Hinnatkaan eivät yleensä ole pahat eikä about 4€ postikulukaan ole paha :)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut puoli vuotta Vintedissä myyjänä. Tykkäyksiä tulee tuotteille, mutta kukaan ei osta. Muutaman kerran on kysytty tuotetietoja, jotka ovat jo näkyvillä ja onko tuote vielä myynnissä. Siinäpä se. Katson vuoden loppuun ja jos kukaan ei osta mitään, lopetan.

Minultakin monesti kysytty,myynkö jonkun tuotteen halvemmalla. Suostun siihen,mutta silti sitä ei haluta ostaa. 

Vierailija
42/43 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut puoli vuotta Vintedissä myyjänä. Tykkäyksiä tulee tuotteille, mutta kukaan ei osta. Muutaman kerran on kysytty tuotetietoja, jotka ovat jo näkyvillä ja onko tuote vielä myynnissä. Siinäpä se. Katson vuoden loppuun ja jos kukaan ei osta mitään, lopetan.

Minultakin monesti kysytty,myynkö jonkun tuotteen halvemmalla. Suostun siihen,mutta silti sitä ei haluta ostaa. 

Jos joku suomalainen tekee minulle tarjouksen Vintedissä niin laitan käyttäjän suoraan estoon.

Ulkomaalaisilta saatan hyvinkin hyväksyä tarjouksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta Sellpy on loistava. Sekä ostan että myyn. Ei mitään postitteluja ja viestittelyjä, budbee noutaa ovelta.

Ostajalle hyvä, kun palautusoikeus, mutta myyjälle jää käteen ehkä pari euroa. Tietysti jos ei ole väliä paljonko niistä tavaroistasi saat, niin ei haittaa, että Sellpy vetää sen 50% + muut kulut välistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän