Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinted on loistava

Vierailija
10.07.2026 |

Todella hyvä palvelu vaatteiden ostoon.Voit etsiä juuri jotain tiettyä vaatetta tms kirjoittaa tarkat hakusanat ja alkaa löytymään.

Hinnatkaan eivät yleensä ole pahat eikä about 4€ postikulukaan ole paha :)

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kans ravannut nyt viikon aikana ahkerasti postissa viemässä omia vanhoja rojuja kun joku ne ostaa. Tai ei ne rojuja ole,mut itselle täysin tarpeettomia. Huomenna vien kengät postiin. Moni meni heti kaupaksi kun ne sinne sain myyntiin.

Olen vienyt tänä kesänä noin 50 Vinted-pakettia postiin.  
Paljon enemmän mitä Torissa tai huutonetissä näin lyhyessä ajassa.

Huh huh, mä en jaksaisi pakettirallia. Joku ostaa paidan 4€:lla, mun pitää se paketoida (mihin?) ja laittaa lähettäjä/vastaanottajatiedot, kiikuttaa postiin, jonottaa siellä. Ei ole vaivan arvoista. Kerään turhat tavarat ajoittain ja vien paikalliselle hyväntekeväisyyskirppikselle könttänä. Helppoa kierrätystä.

Muovipussiin vaikka,teippiä ympärille,laitat siihen koodin ja voit viedä postin lokeroon tai postin itsepalvelupisteelle jonne laitetaan valmiiksi maksetut lähetykset. Sitten vaan odotat ja rahat on siirrettävissä tilille.

Vierailija
22/43 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kans ravannut nyt viikon aikana ahkerasti postissa viemässä omia vanhoja rojuja kun joku ne ostaa. Tai ei ne rojuja ole,mut itselle täysin tarpeettomia. Huomenna vien kengät postiin. Moni meni heti kaupaksi kun ne sinne sain myyntiin.

Huh huh, mä en jaksaisi pakettirallia. Joku ostaa paidan 4€:lla, mun pitää se paketoida (mihin?) ja laittaa lähettäjä/vastaanottajatiedot, kiikuttaa postiin, jonottaa siellä. Ei ole vaivan arvoista. Kerään turhat tavarat ajoittain ja vien paikalliselle hyväntekeväisyyskirppikselle könttänä. Helppoa kierrätystä.

Muovipussiin vaikka,teippiä ympärille,laitat siihen koodin ja voit viedä postin lokeroon tai postin itsepalvelupisteelle jonne laitetaan valmiiksi maksetut lähetykset. Sitten vaan odotat ja rahat on siirrettävissä tilille.

Älkää käyttäkö niitä ohuita roskapusseja paketoimiseen. Ne hankautuu rikki postin kuljetuksen aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Sellpy on loistava. Sekä ostan että myyn. Ei mitään postitteluja ja viestittelyjä, budbee noutaa ovelta.

Vierailija
24/43 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin odotat ja jännität saatko rahoja. Koska kaikki ostajat ei ole tyytyväisiä ja voi heittäytyä hankalaksi.

Vierailija
25/43 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Vintedissä ostaja palauttaa paketin, eli onko palautusoikeus? Tuleeko edestakaisin lähettelyä? 

Vierailija
26/43 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin myyntiin 6 bodya ja saman verran housuja sekä kaksi kirjaa, vaatteet käytettyjä ja kirjat hutiostoja. Heti, kun ne oli myyty, tuli Vintediltä ilmoitus, että tili jäädytetään 7 päiväksi, koska olen ammattimainen kauppias. Siellä botti etsii myyjiä, joilla myynnissä uutta tai uudenveroista tavaraa ja aika äkkiä on entinen myyjä. 

Vierailija
27/43 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinted on kätevä, nopea ja helppo. Harmillisesti siellä kannattaa myydä vain huonolaatuista tavaraa, hyvälaatuisesta ja virheettömästä menettää äkkiä myyntioikeuden.

Vierailija
28/43 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Käytetyt kirjat ja tavarat liikkuu tosi hyvin kunhan hinnat ovat asialliset. Todella hyvä palvelu, kätevä ja edullinen kaiken lisäksi.mutta kyllähän tämäkin saadaan pian kateellisten toimesta ajettua alas.

Vierailija
29/43 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinted on kätevä, nopea ja helppo. Harmillisesti siellä kannattaa myydä vain huonolaatuista tavaraa, hyvälaatuisesta ja virheettömästä menettää äkkiä myyntioikeuden.

Tämän kaltaista juttua tarkoitan kun puhun käteellisista jotka haluavat pilata toisten ilon.

Vierailija
30/43 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin myyntiin 6 bodya ja saman verran housuja sekä kaksi kirjaa, vaatteet käytettyjä ja kirjat hutiostoja. Heti, kun ne oli myyty, tuli Vintediltä ilmoitus, että tili jäädytetään 7 päiväksi, koska olen ammattimainen kauppias. Siellä botti etsii myyjiä, joilla myynnissä uutta tai uudenveroista tavaraa ja aika äkkiä on entinen myyjä. 

Kannattaa ilmoitella tasaisen rauhallisesti ja erilaisia tavaroita yhdellä kertaa, uutta ja vanhaa. Välttyy jäädytykseltä kun ei näytä ammattimaiselta. Lankoihin kannattaa laittaa kaikki pienet keränloputkin niin ei näytä jälleenmyynniltä. Lasten vaatteet setteinä tai erilaisia vaatteita samaan settiin eikä seitsemää bodya omina ilmoituksina.

Vierailija
31/43 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukamas ympäristöystävällistä kierrätystä. Todellisuudessa suuri osa tavaroista turhia myös ostajille. Vaihtelun halusta kuormitetaan ympäristöä lähettelemällä paketteja ympäriinsä sen sijaan, että käytettäisiin itse loppuun kaikki, mikä on hankittu ja ostettaisiin uutta tai käytettyä vain tarpeeseen. 

No tulihan se sieltä. Käykö kateeksi? 

Tehtaatko jo kansalaisaloitetta vindetin kieltämiseksi?  

Nyt on  uutta trendiä haukkua Vindetiä kun ihmiset ei enää tilaa Temusta.

Vierailija
32/43 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin odotat ja jännität saatko rahoja. Koska kaikki ostajat ei ole tyytyväisiä ja voi heittäytyä hankalaksi.

Riidoilta välttyy kun kuvaa ja kuvailee tavarat kunnolla. Jos ei viitsi edes mitata vaatteen tärkeimpiä mittoja, on turha odottaa kauppoja tai tyytyväistä ostajaa. Itselläni nyt myyntejä ehkä 200-300 ja kaikki pelkkää viiden tähden palautetta,ei yhtään riitaa eikä epäselvää.

Vierailija
33/43 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit myydä uuttakin tavaraa vaikka kuinka paljon kunhan et merkitse kaikkiin uusi vaan laita hyvä.

Vierailija
34/43 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaille menevät tavarat, varsinkin kalliimmat vaatteet yms kannattaa kuvata todella hyvin ja videoida kun pakkaa. Muutama tapaus tullut vastaan, jossa varsinkin puolalaisten kanssa on joutunut vääntämään onko myyty tuote ollut aito vai ei. Ja jos samaan pakettiin menee vaikka kaksi korua, ostajan on helppo väittää että toinen puuttuu ellei ole videota todisteena pakkaamisesta. Vinted on aina riitatapauksissa ostajan puolella. 

Vierailija
35/43 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko Vintedissä ostaja palauttaa paketin, eli onko palautusoikeus? Tuleeko edestakaisin lähettelyä? 

Pitää sopia myyjän kanssa miten toimitaan. Pari kertaa ollut siinä ja siinä että jääkö paketti noutamatta mutta ei onneksi vielä ole tullut takaisin mitään.

Vierailija
36/43 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riidoilta välttyy kun kuvaa ja kuvailee tavarat kunnolla. Jos ei viitsi edes mitata vaatteen tärkeimpiä mittoja, on turha odottaa kauppoja tai tyytyväistä ostajaa. Itselläni nyt myyntejä ehkä 200-300 ja kaikki pelkkää viiden tähden palautetta,ei yhtään riitaa eikä epäselvää.

Ei välty, kun jotku odottaa että ”Erittäin hyvä” on uudenveroinen. Jotku tuijottaa noita arvoja, eikä katso kuvia tai lue kunnolla ilmoitusta. 
Vintedin kuntoluokituksessa Erittäin Hyvä:ssä saa kuitenkin olla pieniä puutteita.

Jotkut valittaa ihan kaikesta, jopa siitä että vaate ei ollut sopivan kokoinen. Enkä puhu vain omista myynneistäni, vaan luin muiden palautteita.  
Sinulla on käynyt hyvä tuuri jos olet välttynyt hankalilta ostajilta!

Vierailija
37/43 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa ihmisistä on ihan retardeja. Voivat valittaa siitäkin, että posti on hidas. Ei väliä vaikka veit paketin postiin heti myyntipäivänä. Saat 3-4 tähteä, kun väri ei sopinut ostajalle. Osa kostaa, jos ei myyjä ei suostunut tinkimiseen. 

Automaattiset viiden tähden palautteet ei vielä kerro minkälainen myyjä on. 
Kaikki eivät viitsi huomauttaa, vaikka tuote ei vastaisikaan kuvausta. Ihan tuuripeliä miten vaativa ostaja sattuu kohdalle.

Vierailija
38/43 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä mutta lähinnä myyjän näkökulmasta. Parissa viikossa olen tienannut melkein 300e

Mä ihmettelen mitä sinä olet myynyt,kun noin paljon saat parissa viikossa?

Vierailija
39/43 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään Torista, koska siellä saa noutaa paketin. Säästyy postikulut ja saa tarkistaa samalla tuotteen. Raha vaihtaa samalla omistajaa. Eli niin ostaja kuin myyjä hyötyy. Ostanut paljon vaatteita torin kautta niin itselleni kuin lapsille. Hankittiin uusi reppukin koululaiselle sieltä, kun edellinen oli jo huonossa kunnossa.

Vierailija
40/43 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut puoli vuotta Vintedissä myyjänä. Tykkäyksiä tulee tuotteille, mutta kukaan ei osta. Muutaman kerran on kysytty tuotetietoja, jotka ovat jo näkyvillä ja onko tuote vielä myynnissä. Siinäpä se. Katson vuoden loppuun ja jos kukaan ei osta mitään, lopetan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi