Iltalehti: Aki Mannisen neitsyys meni autokoulussa - "Sain ajokortin ja pimppiä"
https://www.iltalehti.fi/palat/a446242a-2d5c-4b3a-85a9-298e65107b8d
Lööppeihin vaikka väkisin. Alkaa tämän pariskunnan touhut olemaan jo melkosen epätoivoisia.
Kommentit (55)
Manniset on kyllä oikeita järjen riemuvoittoja. Niitten ei kyllä tarvitse pelätä eroa, koska on aivan varmaa, että kukaan muu ei niitä halua.
Iltalehdessä ja podcastissa Rita sanoo näin:
Rita Niemi-Manninen myöntää, että hyvässä kunnossahan Aki on. Hän on ylpeä siitä, että Aki on jaksanut vetää.
Vierailija kirjoitti:
Voi juma. Osaako lapsi jo lukea?
Donna
Vierailija kirjoitti:
Manniset on kyllä oikeita järjen riemuvoittoja. Niitten ei kyllä tarvitse pelätä eroa, koska on aivan varmaa, että kukaan muu ei niitä halua.
Mitä se kertoo sinusta, että ylipäätään tiedät heidät?
Vierailija kirjoitti:
Voi lapsi parkaa
Akiako?
Onko ne rahattomia ja työttömiä vai miksi puhelee tälläistä?
Jaa ja minä luulin olleeni nörtti. Itse aloin seurustella lukion ekalla ja sain pimppiä 17-vuotiaana, ikätoveriltani. Usein.
M52
Vierailija kirjoitti:
Aki Manninen on 176 senttimetriä pitkä. 🤣
Onko niinkään pitkä? Eikö vaimonsa ole joku 160 cm ja Aki pari senttiä pidempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki Manninen on 176 senttimetriä pitkä. 🤣
Onko niinkään pitkä? Eikö vaimonsa ole joku 160 cm ja Aki pari senttiä pidempi?
Valehdellut pituutensa ylöspäin. Kaikkihan ton hukkatatin lyhyyttä nauraa, onkohan sihteeri ollut päätä pidempi?
Onko tällainen "viihde" nyt tosiaan parasta mitä media pystyy tänä päivänä suoltamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi juma. Osaako lapsi jo lukea?
Donna
Bebbiina.
Vierailija kirjoitti:
Onko tällainen "viihde" nyt tosiaan parasta mitä media pystyy tänä päivänä suoltamaan?
Taisi siellä olla jotain influenzereiden rutinaa siitä, kun saavat kommentteja tisseistään ja perseistään kun esittelevät ja heruttavat niitä somessa. Ja sit on varmaan paro juttua suuseksistä ja sarjaorgasmeista. As usual.
Vierailija kirjoitti:
Aika myöhään? Ollut jo 18. Itse sain naista ekan kerran 16-vuotiaana.
No sehän nimenomaan kertoo, että se oli isukin ohje, että ennen 18 ikävuotta ei nusasta. Aki nössönä ei uskaltanut vastustaa isäänsä, niinpä odotti uskollisesti 18 vuotiaaksi ja pani sitten heti ensimmäistä kohtaamaansa henkilöä, eli autokoulun sihteeriä. Tämä oli siis "melko rehellisen" "en tiennyt tilaavani dopingaineita" miehen tarina. Vastuu tässäkin tapauksessa on kuulijalla.
Miten ne kaksi edes tuli julkisuuteen?
Olin määkin kerran metsätöissä