Apua, loma alkaa! Mitä teen yksin kotomaassa?
Kommentit (31)
Onhan sinulla serkku Ruotsissa - Inga Pengar
No nautit tietysti!
Terveisin huomenna viimeistä lomapäivää viettävä ja siitä v ittuuntunut.
Vierailija kirjoitti:
Käy junalla jossain. Varaa hotelliyö ja sitten toinen yö toisesta kaupungista, tapaa sukulaisia, ystäviä. Käy kahviloissa ja jäätelöllä. Osta käymistäsi kaupungeista jokin kiva vaate. Nuku pitkään ja nauti.
Jep, noita olen välillä tehnytkin 👍
Vuokraa auto ja vietä kesäloma autoillen Itä-Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
No nautit tietysti!
Terveisin huomenna viimeistä lomapäivää viettävä ja siitä v ittuuntunut.
Tsempit sinne!
Mitä tykkäät tehdä - vaeltaa, käydä museoissa, kahviloissa, olla rannalla tai käydä nähtävyyksillä?
Ei mitään järkeä lomailla kotimaassa. Lennä vaikka Chicagoon kuuntelemaan bluesia.
Suosittelen reipasta alkoholin käyttöä - loput järjestyy kuin itsestään.
Mistä tykkäät aidosti, ei että olis pakkoja.
Mullakin alkoi ja kotona aion olla . Miksi lähtisin mihinkään kotoa eli paikasta jossa viihdyn parhaiten.
Ihan mitä tykkäät. Kotimaassa pääsee junalla, bussilla tai vaikka pyörällä liikkumaan useisiin kohteisiin. Ja kun olet yksin, niin saat päättää itse tekemisesi.
Loma ei ole synonyymi turhalle ja pakonomaiselle matkustelulle, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vuokraa auto ja vietä kesäloma autoillen Itä-Suomessa.
En osaa ajaa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mitä tykkäät tehdä - vaeltaa, käydä museoissa, kahviloissa, olla rannalla tai käydä nähtävyyksillä?
Nähdä jotain paikkoja, rantaelämä ei ole mulle.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään järkeä lomailla kotimaassa. Lennä vaikka Chicagoon kuuntelemaan bluesia.
Ei kannata, maailma saastuu.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen reipasta alkoholin käyttöä - loput järjestyy kuin itsestään.
Vähän tulee varmaan viiniä otettua, tosin yksin sekin vähän tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin alkoi ja kotona aion olla . Miksi lähtisin mihinkään kotoa eli paikasta jossa viihdyn parhaiten.
Jossain olisi kiva käydä ja vaihtaa maisemaa. Jos on vaan kotona niin tuntuu tavalliselta (tylsältä) viikonlopulta.
Käy junalla jossain. Varaa hotelliyö ja sitten toinen yö toisesta kaupungista, tapaa sukulaisia, ystäviä. Käy kahviloissa ja jäätelöllä. Osta käymistäsi kaupungeista jokin kiva vaate. Nuku pitkään ja nauti.