Woltilla ruokaostosten tilaaminen on halvempaa kuin kaupassa käynti ja aikaa säästää pirusta
Voi tilata joko Wolt Marketista tai K-supermarketeista. Molemmissa aina ilmainen kuljetus yli 30e tilauksiin ja ostokset tulee ovelle 20-40 minuutissa.
Wolt Marketissa normaalihinnoissa tosin on 5-10% enemmän kuin vaikka Prismassa, mutta siellä on todella paljon tarjoustuotteita kaikissa kategorioissa.
K-supermarketista tilaamalla listahinnat on samat kuin kaupassa, mutta tarjouksia ei juuri ole.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se 100 prosentin invalideille hyvä, kun elinaikaa ei muutenkaan ole paljon jäljellä.
Jos ei ole autoa niin ikävä raahata painavia juomia, jauhoja ym. Tilaa vaikka osittain.
Limsaa ja pullaa nam nam nam!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se 100 prosentin invalideille hyvä, kun elinaikaa ei muutenkaan ole paljon jäljellä.
Jos ei ole autoa niin ikävä raahata painavia juomia, jauhoja ym. Tilaa vaikka osittain.
Tai sitten voit olla ostamatta litrakaupalla limsaa.
Pepsi Maxia menee kyllä liikaa 😅
Niin. Onhan šakkikin virallisesti urheilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tehny saman laskelman. Mä asun hissittömän talon ylimmässä kerroksessa. En todellakaan autottomana lähde roudaan ostoksia varsinkaan Hypermarketeista, joissa saa oikein hyvin 2h kulumaan.
Ihan best.
Täähän se on. Anna noitten nekrujen tehdä oikein kunnolla töitä hilujensa takia.
Olen jättänyt pari kertaa tippiä. Tunnen huonoa omaatuntoa kun juoksutan huonolla palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole samat hinnat kuin kaupassa, esim jauheliha on pari euroa kalliimpi woltissa.
Ei ole, juuri vertasin. Esim. 10% Naudan jauheliha 300g pkt kivijalkakaupassa 5,59€ ja Woltin kautta 5,99€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten voit olla ostamatta litrakaupalla limsaa.
Pepsi Maxia menee kyllä liikaa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, elämänhän on tarkoitus olla helppoa sohvalla makaamista.
Meen mieluummin salille tai lenkille kuin ajan autolla markettiin ja käytän elämäni harhailemalla ruman hallin käytävillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tehny saman laskelman. Mä asun hissittömän talon ylimmässä kerroksessa. En todellakaan autottomana lähde roudaan ostoksia varsinkaan Hypermarketeista, joissa saa oikein hyvin 2h kulumaan.
Ihan best.
Täähän se on. Anna noitten nekrujen tehdä oikein kunnolla töitä hilujensa takia.
Olen jättänyt pari kertaa tippiä. Tunnen huonoa omaatuntoa kun juoksutan huonolla palkalla.
Kela maksaa jo ihan tarpeeksi "tippiö" kun kaverin tiliä ne perkeleet käyttää.
Joo ja taksilla ajaminen on halvempaa kuin polkupyörällä ajaminen.
Mihin sitä aikaa pitää säästää? Tänne palstalle? Mulla ei mene lähikaupassa kun 20min ja kärry täys viikon ruuat neljälle ja kassaltakin päästy jo autolle.
Vierailija kirjoitti:
Noihin Wolt tilauksiin laitetaan ne vanhimmat ja nahistuneimmat tuotteet.
Tämä on paskapuhetta ja leimaamista. Myös tilauksen yhteyteen voi toivoa että esim. banaanit mahdollisimman vihreinä ja tomaatit kovina ja maito- ja lihatuotteet mahd.pitkällä käyttöpäivämäärällä ja aina olen saanut moitteettomat tuotteet. Miksi kaupp kusisi omiin mumuroihinIgan sama, kuka ne tuotteet kotiin toimittaa. Nyt valoja päälle!
Jos harvennan kahvilassa käyntejä ja alkoholiostoja niin on vara maksaa vähän enemmän woltiin
Et sitten ap viitsinyt ottaa lidliä mukaan vertailuun...
Vierailija kirjoitti:
En halua nee kereiden lähmimiä tuotteita.
Et siis syö juuri mitään kommenttisi perusteella.
En halua luku- ja kirjoitustaidottoman monikulttuurin edustajan koskevan ruokaani.
Vierailija kirjoitti:
Haista sinä jääkarhun andersson. Sinä itse et ikinä sairastu tai ole alttiina sairauksille/onnettomuuksille, jolloin tarvitset muiden apua? Tiedätkö, sekin päivä tulee sulle väistämättä vielä eteen joten ihan suotta täällä invalideja haukut, tampio.
Joo ja räkää päälle, läskit kasvaa ja sohvasta pehmusteet menee littaan kun makaat siinä aamusta iltaan, kuntosi nolla .
Vierailija kirjoitti:
En halua luku- ja kirjoitustaidottoman monikulttuurin edustajan koskevan ruokaani.
Onneksi et syö hedelmiä tai juo tuontitavara virvokkeitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Noihin Wolt tilauksiin laitetaan ne vanhimmat ja nahistuneimmat tuotteet.
Mulle kävi juurikin näin, kun tilasin isommat ostokset. Sain kyllä osan rahoista takaisin kun reklamoin woltille.
Noinko meinaat? Käyn kaupassa kerran viikossa ja teen siitä 10-14 ruokaa. Kerralla menee n.50 e.