Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Woltilla ruokaostosten tilaaminen on halvempaa kuin kaupassa käynti ja aikaa säästää pirusta

Vierailija
09.07.2026 |

Voi tilata joko Wolt Marketista tai K-supermarketeista. Molemmissa aina ilmainen kuljetus yli 30e tilauksiin ja ostokset tulee ovelle 20-40 minuutissa.

Wolt Marketissa normaalihinnoissa tosin on 5-10% enemmän kuin vaikka Prismassa, mutta siellä on todella paljon tarjoustuotteita kaikissa kategorioissa. 

K-supermarketista tilaamalla listahinnat on samat kuin kaupassa, mutta tarjouksia ei juuri ole.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se 100 prosentin invalideille hyvä, kun elinaikaa ei muutenkaan ole paljon jäljellä. 

Jos ei ole autoa niin ikävä raahata painavia juomia, jauhoja ym. Tilaa vaikka osittain.

Niin, elämänhän on tarkoitus olla helppoa sohvalla makaamista. 

Elämän tarkoitus ei taatusti ole käyttää paljon aikaa kauppamatkoihin. Ajalla on arvo. Sohvalla makaaminenkin on paremmin käytettyä aikaa kuin kaupassa pyöriminen.

Vierailija
42/64 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tilata, lähin Wolt-paikka on 40 km päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sitä aikaa pitää säästää? Tänne palstalle? Mulla ei mene lähikaupassa kun 20min ja kärry täys viikon ruuat neljälle ja kassaltakin päästy jo autolle. 

No käy sinä kaupassa jos haluat ja anna muiden asioida miten he haluavat - mitä ihmettelemistä siinä on?

Vierailija
44/64 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noihin Wolt tilauksiin laitetaan ne vanhimmat ja nahistuneimmat tuotteet.

Tämä on paskapuhetta ja leimaamista. Myös tilauksen yhteyteen voi toivoa että esim. banaanit mahdollisimman vihreinä ja tomaatit kovina ja maito- ja lihatuotteet mahd.pitkällä käyttöpäivämäärällä ja aina olen saanut moitteettomat tuotteet. Miksi kaupp kusisi omiin mumuroihinIgan sama, kuka ne tuotteet kotiin toimittaa. Nyt valoja päälle!

En ole tilannut sen jälkeen, kun kaikissa tilaamissani lihatuotteissa oli päiväystä 1-2 päivää jäljellä. En mitenkään usko että juuri ne tuotteet sattumalta päätyi minulle. 

Vierailija
45/64 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja räkää päälle, läskit kasvaa ja sohvasta pehmusteet menee littaan kun makaat siinä aamusta iltaan, kuntosi nolla .

Olen reilusti ylipainoinen. Kauppareissut ei ole minua laihduttaneet eikä moni muukaan liikunta. Kaikki lähtee syömisestä.

Vierailija
46/64 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole samat hinnat kuin kaupassa, esim jauheliha on pari euroa kalliimpi woltissa.

Valehtelet. Olen verrannut k-ruoka sovelluksen ja Woltin hintoja, ovat AINA samat

Eihän ne woltilta ilman korvausta ruokaa tuo!

Vierailija
47/64 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt, siis ne varvastossuissa kesät talvet polkevat miehet? Niiden säkki selässä on niin saastaisen näköinen etten halua tilata edes kukkamultaa, saati sitten ruokaa. En myöskään pidä hyväksikäytöstä. Minulle riitti, kun teetin kotiini remontin ja urakoitsija oli pikkasen filunki mies. Kotiini lappasi miestä kuin mutaa, Moldovasta asti. Kortin mukaan asuivat jossain vastaanottokeskuksessa, minä siis maksoin heidän asumisensa ja urakoitsija käytti halpaa työvoimaa surutta. Firma on toki lopettanut. 

Vierailija
48/64 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on paskapuhetta ja leimaamista. Myös tilauksen yhteyteen voi toivoa että esim. banaanit mahdollisimman vihreinä ja tomaatit kovina ja maito- ja lihatuotteet mahd.pitkällä käyttöpäivämäärällä ja aina olen saanut moitteettomat tuotteet. Miksi kaupp kusisi omiin mumuroihinIgan sama, kuka ne tuotteet kotiin toimittaa. Nyt valoja päälle!

En ole tilannut sen jälkeen, kun kaikissa tilaamissani lihatuotteissa oli päiväystä 1-2 päivää jäljellä. En mitenkään usko että juuri ne tuotteet sattumalta päätyi minulle. 

Ootko kuullut koskaan, että niitä lihatuotteita voi myös laittaa pakastimeen, jos et aio niistä ruokaa tehdä samantien? Katsoitko, milloin ne lihatuotteet oli pakattu vs. viimeinen käyttöpäivä? Usein niissä ei muutenkaan pitkä aikaväli ole.

Vierailija
49/64 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan itse kaupassa käynti tulee halvemmaksi. Noin 1 000 askeleen päässä k-supermarket.

Vierailija
50/64 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole samat hinnat kuin kaupassa, esim jauheliha on pari euroa kalliimpi woltissa.

Valehtelet. Olen verrannut k-ruoka sovelluksen ja Woltin hintoja, ovat AINA samat

Wolt+ vuodeksi ilmainen kuljetus Zalandon jäsenyydellä. Toki menee keräysmaksu ja pakkausmateriaalimaksu mutta sen pari euroa mielummin maksaa kun lähtee itse autolla kauppaan. Saa samalla kuljetuksella muunkin, esim. apteekkituotteet.

Vierailija
51/64 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe kaupassa käymistä ongelmana. Hyvin sain raskaitakin tuotteita tuotua kotiin, kun kuljin kävellen tai pyörällä. En käyttäisi Wolttia vaikka sellainen täällä olisi. Osaan mennä ihan itse kauppaan tekemään ostokseni ja saan itse valita mahdollisimman tuoreet tuotteet.

Vierailija
52/64 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaostoksia ei tuoda säkissä pyörällä. Kauppa pakkaa ne ja solmii pussin tai pussit. Autolla tuodaan.

Vierailija
53/64 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se 100 prosentin invalideille hyvä, kun elinaikaa ei muutenkaan ole paljon jäljellä. 

Jos ei ole autoa niin ikävä raahata painavia juomia, jauhoja ym. Tilaa vaikka osittain.

Niin, elämänhän on tarkoitus olla helppoa sohvalla makaamista. 

Meen mieluummin salille tai lenkille kuin ajan autolla markettiin ja käytän elämäni harhailemalla ruman hallin käytävillä.

Miten kaupassa käynti estää salilla tai lenkillä käymisen? Ihan omaa noloutta, jos siellä kaupassa harhailee miten sattuu ja aikaa menee liikaa. Kaupassa käyminen ei vie koko elämää tai jos vie, niin sitten on korvien välissä jotakin pahasti vialla.

Vierailija
54/64 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wolt+ vuodeksi ilmainen kuljetus Zalandon jäsenyydellä. Toki menee keräysmaksu ja pakkausmateriaalimaksu mutta sen pari euroa mielummin maksaa kun lähtee itse autolla kauppaan. Saa samalla kuljetuksella muunkin, esim. apteekkituotteet.

Apteekkituotteet täytyy ottaa henkilökohtaisesti vastaan ovella. Mulle on tärkeä asia se että kassi ilmestyy oven taakse ilman että edes ovikelloa soitetaan. Vain sovellukseen tulee ilmoitus. Koen sen stressittömänä

Vierailija
55/64 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reklamoi kauppaan. Kokeile eri kauppaa seuraavalla kerralla.

Vierailija
56/64 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukausimaksu on sen reilu 5e ja palvelumaksu 2-4e kuukausimaksuun kuuluvan alennuksen kanssa yleensä per tilaus.

Vierailija
57/64 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät ottavan tuotteen joka ensin käteen osuu, ei valita tuoreinta tai vanhinta.

Vierailija
58/64 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woltilta saa hyvät hyvitykset.

Kerran tuli toisen ihmisen ostokset, laskin että niiden arvo oli noin 60e. Tämän lisäksi hyvittivät mun ostokset joita ei koskaan saapunut. 

Hyvitys kannattaa otta creditteinä niin hyötyy eniten :) 

Vierailija
59/64 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe kaupassa käymistä ongelmana. Hyvin sain raskaitakin tuotteita tuotua kotiin, kun kuljin kävellen tai pyörällä. En käyttäisi Wolttia vaikka sellainen täällä olisi. Osaan mennä ihan itse kauppaan tekemään ostokseni ja saan itse valita mahdollisimman tuoreet tuotteet.

Me yksin elävät ei voida koskaan jakaa arjen tehtäviä kumppanin kanssa. Ei ole ketään joka kävisi autolla hakemassa edes joskus koko viikon ruoat ja täyttämässä kaapit. Siksi Wolt on hyvä.

Vierailija
60/64 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autolla kauppaan? Itse ostan päivittäistavarat 200 metrin päässä olevasta kaupasta. En minä siihen autoa tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän