Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätodellista oloa/dissosiaatiota nyt yli kuukauden putkeen. Mikä voisi olla syynä?

Vierailija
09.07.2026 |

Onko kellään ollut tämmösiä oireita ja mistä ne voisi johtua? Yli kuukauden kestänyt 24/7 epätodellinen olo/dissosiaatio, väsymys, paine/särky päässä ja niska- ja hartiakipu. Oon käynyt hierojalla ja fysioterapiassa ja ei oo auttanut. Kokeillut myös lihaSrelaksantteja mutta ei oo auttanut. Oon ollut nyt pari kuukautta työttömänä joten en usko että voisi olla burnout tai uupumus. Kilpisrauhasarvot on myös ok. Myös vitamiini arvot ok ja ferritiini.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sua stressaa, masentaa tai ahdistaa työttömyys, ja se oireilee noin? Ja myös nuo fyysiset jututkin tietysti voi aiheuttaa tuollasta. Mene uudelleen lääkäriin, jos olotila ei yhtään helpota.

Vierailija
2/8 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi? Skitsofrenia tai skitsotyyppinen häiriö voi olla puhkeamassa. Se puhkeaa yleensä 15-22 vuoden ikäisenä, joskus vanhempana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tota jo vuosia.

Onko sulla traumatausta?

Vierailija
4/8 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet?

Vierailija
5/8 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo

Vierailija
6/8 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan työttömyys laukaissut kriisin.

Vierailija
7/8 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys, normaalin elämänrytmin rikkoutuminen. "Vieroitusoireet" työttömyydestä.

Vierailija
8/8 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollu siis vuoden työtön ja sain pariks kuukaudeks tommosen fyysisen sesonki työn. Ja asun siis viel vanhemmilla joten vaikka en sais työtä ni ei oo elämän loppu. Ja tällä hetkellä en ees hae töitä ku on näitä oireita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan