Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 43-vuotias nainen, ja elämäni paras päätös oli jättää ikäiseni miehet ja mennä naimisiin 72-vuotiaan miehen kanssa.

Vierailija
09.07.2026 |

En ymmärrä, miksi tästä tehdään niin suuri numero. Moni ystäväni pyörittelee silmiään, mutta samaan aikaan heidän omat parisuhteensa ovat jatkuvaa riitaa, velkakierrettä ja “itsensä etsimistä”. Minä sen sijaan elän rauhallista ja turvallista elämää miehen kanssa, joka tietää mitä haluaa.

Ikäiseni miehet yrittävät edelleen käyttäytyä kuin kaksikymppiset. Sali, moottoripyörä, pelikone, kaljailta ja ikuinen identiteettikriisi. Seitsemänkymppinen mies taas on jo kasvanut aikuiseksi. Hän osaa keskustella, arvostaa naista eikä tarvitse jatkuvaa huomiota.

Minua naurattaa, kun ihmiset vihjailevat, että olisin hänen kanssaan rahan vuoksi. Totuus on, että voisin elättää itseni aivan hyvin. Valitsin hänet, koska hän on yksinkertaisesti parempi mies kuin yksikään nelikymppinen, jonka kanssa olen ollut.

Hauskinta on se, että mieheni ikäiset kohtelevat minua kuin kuningatarta, mutta ikäiseni miehet valittavat jatkuvasti siitä, kuinka “nelikymppiset naiset vaativat liikaa”. Ehkä ongelma ei olekaan naisissa.

Jos joskus jään leskeksi, en aio palata ikäisiini miehiin. Etsin seuraavaksikin vähintään 70-vuotiaan. Olen huomannut, että mitä vanhempi mies, sitä vähemmän draamaa ja sitä enemmän arvokkuutta.

Joku kutsuu tätä oudoksi. Minä kutsun sitä elämänkokemukseksi.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin. Ota Ukko Ylijumala sydämeesi. Muuta neuvoa ei tule.

Vierailija
42/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohan se helpompaa elää seniilin liki nollatestoisen miehen kanssa hänen elämänsä iltaa. Itse 67v ja korvaushoidossa , harva böönä pysyy perässä 

Joo, ei nuorten naisten harrastuksiin kuuluu rollaattorilla köpöttely apteekkiin lääkkeiden perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava vanha äijä keksinyt uuden sadun. Kuvottava tyyppi. 

Vierailija
44/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä - tai huonossa lykyssä tuossapa se nuoruus sitten meneekin. Hyväkuntoisella 70 vuotiaalla voi olla vielä 30 vuotta edessä.

Vierailija
45/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika läpinäkyvää, kun joka päivä joku mies tekee tänne aloituksen, miten nykyään nuoret naiset pitävät enemmän vanhoista miehistä 😄

Lauman painostus ei toimi somen välityksellä, einarit.

Vierailija
46/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no jos jäät leskeksi ja olet itse lähemmäs 70 niin sitten sä etsit oman ikäisen miehen, etkä satavuotiasta.

Vierailija
47/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa Paavo-pappa keksinyt uuden sadun. 🤮 

Vierailija
48/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetissä haluaisin isäni ikäistä miestä???

Kukapa ei himoitsisi salaa vanhemmista herroista, sinäkin.

Ehei. Himoitsen ihan avoimesti Norjan jalkapallomaajoukkueen pelaajista jotka voisivat ikänsä puolesta olla poikiani.

Vierailija
49/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chatgpt:n kirjoitustyyli. Eli ap klo 16:27: chatgpt, kirjoita mulle ikäeroprovo vauva palstalle.

Vierailija
50/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika läpinäkyvää, kun joka päivä joku mies tekee tänne aloituksen, miten nykyään nuoret naiset pitävät enemmän vanhoista miehistä 😄

Lauman painostus ei toimi somen välityksellä, einarit.

Eikä ainoastaan kerran päivässä tule näitä aloituksia vaan useamman kerran päivittäin. Luuleeko oikeasti että naiset näiden höpöhöpökirjoitusten perusteella alkavat kelpuuttaa huomattavasti itseään vanhempia äijiä?

Vierailija
51/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukapa ei himoitsisi salaa vanhemmista herroista, sinäkin.

Ehei. Himoitsen ihan avoimesti Norjan jalkapallomaajoukkueen pelaajista jotka voisivat ikänsä puolesta olla poikiani.

Jalkapallo on yhtä kuin hinttilauma hyi.

Vierailija
52/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voisit varmaan verestää muistojasi. 

Vierailija
53/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäni kuoli 74-vuotiaana eturauhassyöpään, lasteni isä kuoli 64-vuotiaana alkoholismiin. Kummastakaan ei ollut viimeisinä elinvuosinaan mitään iloa vaimolleen.

Miten liittyy aiheeseen? 

Niin, mitenköhän? 😂

Aidosti en tiedä. Avaa vähän.

Vierailija
54/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmönen päiväuni irst....s käntyllä tänään.

Vierailija
55/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43-vuotias nainen, enkä voi kuvitella seurustelevani isäni ikäisen miehen kanssa. Tämän täytyy olla jonkun miehen tekemä aloitus. Ei noin epätoivoinen voi olla kukaan.

Vierailija
56/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokainen itseään kunnioittava nainen ansaitsee oikean herrasmiehen. Jos se löytyy vanhemmasta sukupolvesta, niin sitten löytyy.

Nauttikaa elämästä ja älkää välittäkö kateellisten hömpötyksistä!

Vanhemman sukupolven oikeat herrasmiehet eivät yleensä tee kotitöitä, ja harva yli 70-vuotias ukko pystyy enää tyydyttämään nuorta vaimoaan makuuhuoneessakaan.

Eihän suomalaisista naisista 80% nauti ollenkaan seksistä. Ei miehen iällä ole siihen mitään vaikutusta.

Vierailija
57/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 20-vuotias nainen joten kannattaisiko minunkin valita vanhempi herrasmies seurustelukumppaniksi.

Kannattaa Dannylta kysyä kun Helmi on jo 26 niin alkaa olla jo aika iäkäs iso Deelle.

Vierailija
58/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks oon edelleen kaunis ja kunnossa, niin sain valita ihan ikäiseni miehen, kohtelee hyvin ja on aikuinen, eikä toinen jalka haudassa. Ehkä kannattaa panostaa oman tason nostamiseen niin ei tarvitse parhaassa iässään kelpuuttaa eläkeläistä? 

Vierailija
59/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokainen itseään kunnioittava nainen ansaitsee oikean herrasmiehen. Jos se löytyy vanhemmasta sukupolvesta, niin sitten löytyy.

Vanhemman sukupolven oikeat herrasmiehet eivät yleensä tee kotitöitä, ja harva yli 70-vuotias ukko pystyy enää tyydyttämään nuorta vaimoaan makuuhuoneessakaan.

Eihän suomalaisista naisista 80% nauti ollenkaan seksistä. Ei miehen iällä ole siihen mitään vaikutusta.

Kyllä nauttii, mutta ei sinun eikä kaltaistesi kanssa.

Vierailija
60/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidoilla on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme