Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 43-vuotias nainen, ja elämäni paras päätös oli jättää ikäiseni miehet ja mennä naimisiin 72-vuotiaan miehen kanssa.

Vierailija
09.07.2026 |

En ymmärrä, miksi tästä tehdään niin suuri numero. Moni ystäväni pyörittelee silmiään, mutta samaan aikaan heidän omat parisuhteensa ovat jatkuvaa riitaa, velkakierrettä ja “itsensä etsimistä”. Minä sen sijaan elän rauhallista ja turvallista elämää miehen kanssa, joka tietää mitä haluaa.

Ikäiseni miehet yrittävät edelleen käyttäytyä kuin kaksikymppiset. Sali, moottoripyörä, pelikone, kaljailta ja ikuinen identiteettikriisi. Seitsemänkymppinen mies taas on jo kasvanut aikuiseksi. Hän osaa keskustella, arvostaa naista eikä tarvitse jatkuvaa huomiota.

Minua naurattaa, kun ihmiset vihjailevat, että olisin hänen kanssaan rahan vuoksi. Totuus on, että voisin elättää itseni aivan hyvin. Valitsin hänet, koska hän on yksinkertaisesti parempi mies kuin yksikään nelikymppinen, jonka kanssa olen ollut.

Hauskinta on se, että mieheni ikäiset kohtelevat minua kuin kuningatarta, mutta ikäiseni miehet valittavat jatkuvasti siitä, kuinka “nelikymppiset naiset vaativat liikaa”. Ehkä ongelma ei olekaan naisissa.

Jos joskus jään leskeksi, en aio palata ikäisiini miehiin. Etsin seuraavaksikin vähintään 70-vuotiaan. Olen huomannut, että mitä vanhempi mies, sitä vähemmän draamaa ja sitä enemmän arvokkuutta.

Joku kutsuu tätä oudoksi. Minä kutsun sitä elämänkokemukseksi.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Itse jätin 18-vuotiaana samanikäisen poikaystäväni, kun tämä oli vain liian lapsellinen. Vaihdoin 40-vuotiaaseen AIKUISEEN mieheen, enkä ole hetkeäkään katunut. 

Ap on incelmies joka tehtailee toistuvasti näitä aloituksia ja vieläpä vastailee itselleen. 😂

Vierailija
22/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti juu

🥴🥴🥴🤭🤭🤭🤣🤣🤣🤣

🤡🤡🤡💩💩💩👺👺👺🤢🤢🤢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saat siitä suhteesta? Jos pärjäät yksinkin.

Vierailija
24/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdoin 100-vuotiaaseen mieheen. Ei ole riitaa, riehumista eikä draamaa, kun on vuodepotilaana osastolla. Hyvä päätös oli. 

Vierailija
25/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Itse jätin 18-vuotiaana samanikäisen poikaystäväni, kun tämä oli vain liian lapsellinen. Vaihdoin 40-vuotiaaseen AIKUISEEN mieheen, enkä ole hetkeäkään katunut. 

Ap on incelmies joka tehtailee toistuvasti näitä aloituksia ja vieläpä vastailee itselleen. 😂

Joo. Kaupparatsun metkut käytössä.

Vierailija
26/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohan se helpompaa elää seniilin liki nollatestoisen miehen kanssa hänen elämänsä iltaa. Itse 67v ja korvaushoidossa , harva böönä pysyy perässä 

Vierailija
27/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokainen itseään kunnioittava nainen ansaitsee oikean herrasmiehen. Jos se löytyy vanhemmasta sukupolvesta, niin sitten löytyy.

Nauttikaa elämästä ja älkää välittäkö kateellisten hömpötyksistä!

Vanhemman sukupolven oikeat herrasmiehet eivät yleensä tee kotitöitä, ja harva yli 70-vuotias ukko pystyy enää tyydyttämään nuorta vaimoaan makuuhuoneessakaan.

Nuorta vaimoa? 40-vuotias on jo ikäneito, mummoiässä eikä enää nuori.

Nuoria mummot teillä päin, vaikka onhan sitä, niin "mummo" kuin tytär tai poika kuitenkin molemmat voineet saada lapsensa ns .täysi-ikäisenä. 

Uskovainen mies

Vierailija
28/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sillä 70-vuotiaalla on mielessä noiden pelien ja moottoripyörien sijaan? Terveyskeskuskäynnit, lääkereseptit, kuulolaite, rollaattori, hoivakoti, vaipat?

Vierailija
29/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokainen itseään kunnioittava nainen ansaitsee oikean herrasmiehen. Jos se löytyy vanhemmasta sukupolvesta, niin sitten löytyy.

Nauttikaa elämästä ja älkää välittäkö kateellisten hömpötyksistä!

Vanhemman sukupolven oikeat herrasmiehet eivät yleensä tee kotitöitä, ja harva yli 70-vuotias ukko pystyy enää tyydyttämään nuorta vaimoaan makuuhuoneessakaan.

Nuorta vaimoa? 40-vuotias on jo ikäneito, mummoiässä eikä enää nuori.

Nyt ei puhuta sinun mummostasi. 40-vuotias on 70-vuotiaan näkökulmasta nuori, ja suurin osa nelikymppisistä naisista seksuaalisesti erittäin aktiivisia. Kysy vaikka äidiltäsi. 

Vierailija
30/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo näin se on ja jos kuvittelette että reetulla ja ilkka lipsasella seisoo niin tulette kyllä pettymään.

Vierailija
31/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 20-vuotias nainen joten kannattaisiko minunkin valita vanhempi herrasmies seurustelukumppaniksi.

Juu, ehdottomasti. Alat katsella isoisäsi ikäluokkaa.

Suosittelen! Vähintään 80v varakas papparainen, jolla ei ole lapsia.

Vierailija
32/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 20-vuotias nainen joten kannattaisiko minunkin valita vanhempi herrasmies seurustelukumppaniksi.

Toki. Ja tarjonta + 70vee miehistä enenee alvariinsa. Aihetta sivuten: miten tuo +70vee naistarjonta ja kysyntä on nähtävissä?

Vierailija
33/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa papalla olla miljoonia pankkitilillä, myönnä pois.

Vierailija
34/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan isäkompleksiksi. Ja sitten kun sinä olet 58, miehesi on... ööh...

Mitä tarkoitat isäkompleksilla? Joka tapauksessa tykkään vanhemmista miehistä, se nyt vain on preferenssini. Minulla on hyvät välit isääni, jos jotain päinvastaista yrität vihjailla. Ja kyllä, tiedän, että mieheni on minua vanhempi. Luuletko, etten ole tästä tietoinen? -sama (N22)

Vierailija
35/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni kuoli 74-vuotiaana eturauhassyöpään, lasteni isä kuoli 64-vuotiaana alkoholismiin. Kummastakaan ei ollut viimeisinä elinvuosinaan mitään iloa vaimolleen.

Miten liittyy aiheeseen? 

Vierailija
36/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, nuoria naisia kyttäävä papparainen on keksinyt uuden lähestymistavan ja sitten vielä vastailee itselleen. 

On tää vaan aivan harvinaisen nolo keissi. 😂 

Edunvalvonta varmaan alkaisi olla ajankohtaista tälle käppänälle. 

Vierailija
37/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetissä haluaisin isäni ikäistä miestä???

Kukapa ei himoitsisi salaa vanhemmista herroista, sinäkin.

Vierailija
38/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäni kuoli 74-vuotiaana eturauhassyöpään, lasteni isä kuoli 64-vuotiaana alkoholismiin. Kummastakaan ei ollut viimeisinä elinvuosinaan mitään iloa vaimolleen.

Miten liittyy aiheeseen? 

Niin, mitenköhän? 😂

Vierailija
39/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä vanhuksen kanssa tosiaan mitään yhteistä talolainaa enää oteta, ja jouduta "velkakierteeseen". Johan siinä ehtii kupsahtaa kesken asuntolainan maksun.

Vierailija
40/82 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetissä haluaisin isäni ikäistä miestä???

Kukapa ei himoitsisi salaa vanhemmista herroista, sinäkin.

Joo totta kai minä parikymppinen neitokainen  himoan 80.v ukkoa ja hänen kuolinkelloja, mennään äkkiä naimisiin ja , testamentti tuohon äkkiä allekirjoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme