1% maapallon väestöstä tuottaa kaikki lentoliikenteen päästöt
Huh huh, olipa aikamoinen uutinen.
Maailmassa on pieni joukko ihmisiä joiden lentohulluus tuhoaa maapallon ilmaston.
Nämä jotka lentää joka vuosi sais pistää 5 vuodeksi vankilaan rauhoittumaan.
Itse olen lentänyt elämässä 3 kertaa ja viimeksi 2005.
Juuri puhutaan teeveessä että nykytilanne on täysin kestämätön.
Kommentit (44)
Naapurin ikivihreä vegaani ajaa kahdella bensa-autolla ja asuu leveästi omakotitalossa. Ruoka hänelle roudataan toiselta puolelta maapalloa laivoilla ja lentokoneilla.
0/5
Onko tämä loppuvuoden idioottimaisin aloitelma?
Linkin tarina on vuodelta 2020 ja siinäkin sanotaan että 1% tuottaa puolet lentoliikenteen aiheuttamista päästöistä. Loput jakautuvat ihmiskunnan 99%, ehkä myös rahtilentojen kontolle. Artikkelissa ei kerrota tarkemmin jakautumasta eikä tutkimusmenetelmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki tähän uutiseen?
Mieluummin tutkimukseen, missä selvitetään lentoliikenteen päästöjen osuus kokonaispäästöistä.
Etkö osaa etsiä itse? Faktoja löytyy paljon.
Luin linkin jutun, josta ap oli tehnyt virheellisiä johtopäätöksiä aloitelmaansa ja sinä innostuit hullun lailla.
Ihmisten pitäisi matkustaa enemmän ja olla enemmän tekemisissä muista kulttuureista tulevien ihmisten kanssa. Vaihto-oppilasjärjestötkin perustettiin toisen maailmansodan jälkeen, jotta ihmiset tekisivät enemmän yhteistyötä, olisivat ystäviä, eikä sotaa enää ikinä syttyisi.
Olisi Putininkin kannattanut kaivautua ulos poterostaan ja tehdä yhteistyötä muiden maiden kanssa. Sodasta niitä päästöjä tulee, kun öljynjalostamot palavat. Ihan naurettavaa inistä, jostain lentokonepäästöistä.