Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomea odottaa syöpätsunami, eli syövät lisääntyvät samassa tahdissa kun hoito heikkenee

Vierailija
09.07.2026 |

Syöpälääkäriä haastateltiin, niin äijä kehtasi olla yllättynyt siitä, mitä hänen yksikössään on näin huonot vasteet syöpähoidoille ja syöpälääkkeille, oli melkoinen shokki, että johtava syöpälääkäri on pihalla kuin sulanut lumiukko kun näytettiin Suomen syöpätutkimus- ja hoitokehitystä. Olemme siinäkin huonommalla tolalla kuin muissa pohjoismaissa. Puolustus on kunnossa muidenkin edestä - terveydenhuolto perseestä !

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mun mielestä pelottavinta, ettei lääkärit itse tajua tilanteen vakavuutta.

Vierailija
2/4 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on mun mielestä pelottavinta, ettei lääkärit itse tajua tilanteen vakavuutta.

Syöpälääkäri vain kippuroi tuolilla kun hänen nokkansa alle laitettiin erittäin huonot tutkimus- ja hoitotulokset mitkä liittyivät siihen, että miksi suomessa tiettyjen syöpien kuolleisuusprosentti on paljon korkeampi kuin esim. ruotsissa. Hän vaan pyöritteli silmiään, jumalauta että pisti vihaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain murto-osa saa hoitoa ja lääkitystä, eli tarkoittanee sitä, että yhä useampi kuolee syöpäänsä takuuvarmasti koska kaikille ei ole lääkettä tai asianmukaista hoitoa. Kunhan ihminen pystyisi vain kuolemaan seisovin jaloin, eikä anoa syöpäänsä hoitoa ja siitä huolimatta jäädä ilman sitä, syövässä on kaameat kivut, miten niitä kestää, ulvoenko ?

Vierailija
4/4 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövän todennäköisyys on kasvaa samaa tahtia elopaino kanssa. Asialle on helpointa tehdä itse jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän