Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesparilla meni loma pilalle kun hotellin respa teki työtään

Vierailija
09.07.2026 |

"Meiltä kysyttiin hotellissa, haluammeko varmasti parisängyn?"

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000012130780.html

Olen lukemattomia kertoja itse heterona, sinkkuna, panosuhteessa, parisuhteessa ja ties minkälaisissa statuksissa yöpynyt hotelleissa ja varmaan joka kerta virkailija on ikäänkuin ääneen läpikäynyt varaukseni tiedot ja kysynyt onko ne oikein?

Esim. "Teille oli standard-huone king-size vuoteella, kahdeksi yöksi, aamupalalla ja pääsyllä spa-osastolle, oliko näin?"

Kertaakaan ei ole tarvinnut olettaa tai loukkaantua...

M43

Kommentit (273)

Vierailija
261/273 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy muistaa, että osalla ei ole varaa hotelliin ja tällainen kysymys on ollut näin yllätys tuolle parille. Hotellit ovat kalliita ja tulee kaikenlaista uutta ensimmäisellä kerralla vastaan.

Ei sitten lukenut juttua mutta halusit silti tulla nolamaan itsesi.😅

Itse asiassa, uutisessa ei sanottu missä majoittuivat edellisissä paikoissa, tuttavilla kenties?

"matkamme viimeinen yö oli Oulussa. Valitsimme kansainväliseen ketjuun kuuluvan hotellin, jossa olin majoittunut aiemmin useita kertoja työmatkoilla."

Jatka toki itsesi nolaamista. Me kaikki nautimme esityksestä.😅

Työmatkoilla ei yleensä yksin nukkuessa tarvitse kysyä: Parisänky vai erillissängyt. En tiedä missä hotellissa sinä majoitut työmatkoilla.

Minulta kysytään aina uloskirjautumispäivästä, onko se oikein. Tästähän voisin myös loukkaantua. Ei se hotellille kuulu, milloin lähden. 

Miksi tämä varmistelu koskisi vain sänkyä? Kai häneltä työmatkalla olisi kyselty oletko varma että haluat savuttoman huoneen tai oletko varma ettet halua aamiaista yms? En tiedä missä hotelleissa sinä työmatkoilla majoitut. Minulta ei ole koskaan kysytty erikseen vaan varaus on luettu ja olen huomauttanut jos jotain on väärin.

Ei kysytty, että oletko varma. Se on pelkkä klikkiotsikko. Todellisuudessa on vaan tarkistettu, että huone parivuoteella, oliko oikein?

Niin oletko sinä varma että häneltä on kysytty? Se että sinä asenteesi takia julistat jotain ei ole fakta eikä todellisuus.

Koska se on siinä otsikon jälkeisessä tekstissä mainittu.

Ei ollutkaan. Harmi kun jouduit niin heikoille että joudut valehtelemaan.😅

"varmisti, oliko tämä oikein"

Mitä kohtaa tuosta et ymmärrä, kun syytät muita valehtelusta? Hesarin otsikko ei vastaa yhtään itse artikkelia nyt. AI taas tehnyt Hesarin yleisönosastoa, sitähän on aikaisemminki epäilty, sen verran epäloogisuuksia noissa mielipidekirjoituksissa ollut aina välillä.

Vierailija
262/273 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se jotenkin sulta pois jos joku loukkaantuu saamastaan kohtelusta? Jos sinä et loukkaannu, kukaan muukaan ei saa?

Tommoset nillittäjähåmåt saunan taakse.  Koskaan tiedä mistä "loukkaantuu".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/273 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, homoutta ei pidetä normaalina tavallisten ihmisten keskuudessa. Kuka on muka yllättynyt? Respa nyt vain halusi varmistaa asian. 

Kenelle tahansa matkailu- ja hotellialalla toimivalle se on ihan luonnollinen asia, jossa ei ole mitään ihmeellistä. 

Joo tolla alalla on paljon homoja /lesboja  töissä 

+ asiakkaina.

Kaikki mies-mies tai nais-nais asiakkaat eivät ole pareja, hotellit tietävät tämän myös. Tosin kaikki mies-naisparit, vaikka avioparikin, eivät taas halua nukkua samassa sängyssä, esim pyörimisen vuoksi. 

varausta tehdessä kyllä kerrotaan, millainen vuode on kyseessä. 

ja vaikka tulisi vahingossa tehtyä väärä varaus, turha odottaa, että hotellista löytyisi vapaa huone millaisen haluaa..

Varaus ei ole aina sama kuin toteutunut huone. Joskus syystä toisesta saatetaan upgradeta tai säätää varausta, jolloin saattaa tulla virheitä. On meilläkin kaikenlaista vuosien varrella käynyt. Jos tilaa hotellissa, parempi antaa suoraan oikea huone kuin päästää asiakkaat käymään huoneessa, sillä tällöin huone pitäisi ainakin tarkistaa siivoojien toimesta ennen uusia asiakkaita mahdollisten 'yllätysten' varalta. Tämähän maksaa ja turhauttaa kyllä asiakastakin.

Vierailija
264/273 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on se vähän kiusallisempaa kun käy toisin päin. Eli itselläni on oletettu että halutaan samaan sänkyyn, piti selittää ei olla ihan sellaisia kavereita. On se huomattavasti turvallisempaa olettaa että nukutaan erikseen kun toisin päin. 

Mitä kamalaa siinä olisi jos hyvät tutut koisii samassa huoneessa ja sängyt on parin metrin päässä toisistaan tai kiinni. Pelottaako että se nyt kummiskin hyppää kimppuun vai mitä se on.

Vierailija
265/273 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on se vähän kiusallisempaa kun käy toisin päin. Eli itselläni on oletettu että halutaan samaan sänkyyn, piti selittää ei olla ihan sellaisia kavereita. On se huomattavasti turvallisempaa olettaa että nukutaan erikseen kun toisin päin. 

Mitä kamalaa siinä olisi jos hyvät tutut koisii samassa huoneessa ja sängyt on parin metrin päässä toisistaan tai kiinni. Pelottaako että se nyt kummiskin hyppää kimppuun vai mitä se on.

Jokaisen oma asia. Mutta miksi lumihiutaleita pelottaa nukkua eri sängyissä sitten, jos tuolla ei ole merkitystä? Miksi minun pitää hotellihinnassa maksaa lumihiutaleidenkin yöpymiset, jos heillä pulaa rahasta?

Vierailija
266/273 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä surkea impotentti parivuoteella teet?

Vierailija
267/273 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He itse kertovat kirjoituksessaan: ”hän totesi ääneen, että meille oli varattu huone yhdellä parisängyllä, ja varmisti, oliko tämä oikein”. Eli nimenomaan heidän omankin kuvauksensa mukaan hotellin respa oli vain ja ainoastaan tarkistanut että oliko varauksen tiedot oikein. Ei ollut mitenkään erikseen valmistellut että oletteko nyt varmoja parisängystä, se oli ainoastaan tuon parin omassa sekä täällä muutaman kirjoittajan päässä.

Mutta hinttapuleilla teki mieli vähän käyttää omaa asemaansa hyväkseen ja uhriutumalla hakea rahat takaisin. Sellaista se on nykymaailmanmeno, tanssit homojen pillin mukaan tai tulen cancelloiduksi.

Vierailija
268/273 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän ei nyt tiedetä, millä äänensävyllä ja ilmeillä se respa on tuon huonevarauksen varmistanut. Jos nyt oletetaan, että ei ole pyöritellyt silmiään ja kysynyt, oletteko tosiaan VARMOJA että haluatte parisängyn, niin luultavasti on ollut kyse ihan normaalista varaustietojen tarkistamisesta. 

Oon muuten itse yöpynyt useamman kerran  parisängyssä naispuolisen ystävän kanssa, kun erillisiä sänkyjä ei ole ollut saatavilla, enkä muista mitään outoa sisäänkirjautunistilanteista. Ei ole tullut mieleenkään, että meitä oltais luultu lesboiksi. 

Vierailija
269/273 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli se viimeinen pisara. Minulle riitti tätä homojankkausta. Jos homot eivät ikinä tyydy mihinkään ja ovat jatkuvasti vinkumassa itselleen lisää kaikkea ja uhriutumalla vinkumassa ilmaisia majoituksia niin koko homous on laitettava vähintään takaisin mielisairaudeksi.

Vierailija
270/273 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa syyttää respaa foobikoksi. Täällä Turussa näkee kesäisin aina ulkomaisia homopari turisteja ja respat tietää tasan tarkkaan mistä on kyse. 

Nykyään voi ruveta ties miksi transiksi ja vaikka ford transitiksi ja vaatia rahoja takaisin kun asiakaspalvelija oli foobikko. Jos et lähde tuohon mukaan ja matele mielisairaiden edessä niin mielisairaiden wokearmeija alkaa spämmiä työnantajaasi ja kaikkia tuttaviasi. Olisi aika jo laittaa tälle mielisairaudelle stoppi.

Vierailija
271/273 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi laittaa nuo homot ostamaan uuden sängyn hotellille kun kukaan normaali hetero ei pysty sellaisessa hintatussa homoperseenhajuisessa sängyssä enää ikinä nukkumaan.

Vierailija
272/273 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäkää mulle suomalainen hotelli, missä on oikeasti parisänky eikä kahta erillistä sänkyä vierekkäin, missä tippuu heterokin paneskellessa sänkyjen väliin.

Kyllä on nähty sellaisia hotellihuoneita, jossa sängyt ovat siinä määrin yhtä kokonaisuutta, että petauspatjakin on yhteinen. Ja jos on 140cm sänky, mitä myös joskus näkee, niin ei se ole 2x70cm ikinä. Näissä erilaisissa yhtenäisissä virityksissä on se ongelma, että toisen kääntyily pomputtaa myös toisen puolella, jolloin uni voi katketa aika usein, etenkin jos uudessa paikassa muutenkin nukkuu huonommin. Tämän takia valitaan puolison kanssa aina erilliset sängyt jos mahdollista, koska ei ole mahdollista valita vaihtoehtoa parisänky erillisillä petauspatjoilla. Ei ole ikinä saatu mitään ihmettelyä, vaikka eri sukupuolta ollaankin, ja paneskelukin onnistuu vallan mainiosti kun toinen tulee toisen sängylle. Nukkumiset sitten kumpikin omassamme. Ei olla mitään lusikkanukkujia muutenkaan.

Vierailija
273/273 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy muistaa, että osalla ei ole varaa hotelliin ja tällainen kysymys on ollut näin yllätys tuolle parille. Hotellit ovat kalliita ja tulee kaikenlaista uutta ensimmäisellä kerralla vastaan.

Ei sitten lukenut juttua mutta halusit silti tulla nolamaan itsesi.😅

Itse asiassa, uutisessa ei sanottu missä majoittuivat edellisissä paikoissa, tuttavilla kenties?

"matkamme viimeinen yö oli Oulussa. Valitsimme kansainväliseen ketjuun kuuluvan hotellin, jossa olin majoittunut aiemmin useita kertoja työmatkoilla."

Jatka toki itsesi nolaamista. Me kaikki nautimme esityksestä.😅

Työmatkoilla ei yleensä yksin nukkuessa tarvitse kysyä: Parisänky vai erillissängyt. En tiedä missä hotellissa sinä majoitut työmatkoilla.

Minulta kysytään aina uloskirjautumispäivästä, onko se oikein. Tästähän voisin myös loukkaantua. Ei se hotellille kuulu, milloin lähden. 

Miksi tämä varmistelu koskisi vain sänkyä? Kai häneltä työmatkalla olisi kyselty oletko varma että haluat savuttoman huoneen tai oletko varma ettet halua aamiaista yms? En tiedä missä hotelleissa sinä työmatkoilla majoitut. Minulta ei ole koskaan kysytty erikseen vaan varaus on luettu ja olen huomauttanut jos jotain on väärin.

Ei kysytty, että oletko varma. Se on pelkkä klikkiotsikko. Todellisuudessa on vaan tarkistettu, että huone parivuoteella, oliko oikein?

Niin oletko sinä varma että häneltä on kysytty? Se että sinä asenteesi takia julistat jotain ei ole fakta eikä todellisuus.

Koska se on siinä otsikon jälkeisessä tekstissä mainittu.

Ei ollutkaan. Harmi kun jouduit niin heikoille että joudut valehtelemaan.😅

"varmisti, oliko tämä oikein"

Mitä kohtaa tuosta et ymmärrä, kun syytät muita valehtelusta? Hesarin otsikko ei vastaa yhtään itse artikkelia nyt. AI taas tehnyt Hesarin yleisönosastoa, sitähän on aikaisemminki epäilty, sen verran epäloogisuuksia noissa mielipidekirjoituksissa ollut aina välillä.

Jouduitko oikeasti noin heikoille että kun jäät valehtelusta kiinni niin koirat vaihamtaa aihetta. Olet todella säälittävää tapaus.😁

Vierailija
274/273 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen juttu, että asia kiistetään samalla kun ketju on täynnä oksettavaa homovihaa. Että kyllähän sitä edelleen on, kirjoittajan pointti vahvistettu.

Itse kirjoitus oli hölmö, kaikilta tuo asia kysytään. Ja hotelli noudatti arvojaan korjaamalla tilanteen tavalla joka ei ollut tarpeellinen. Olen lesbo enkä yllättyisi kysymyksestä. Tulee sellanen olo että ois pelätty että joku kuulee, miten asia on. Ehkä ei juurikaan käytetä hotelleja.

Suomikin on täynnä herneen nenäänsä vetäjiä. Yksi henkilö ei edusta koko isoa ihmisjoukkoa. Ja homoviha täällä on todella noloa ja kertoo aika vähäisestä älykkyydesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi