Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marjayritykset vuorostaan haukkuu työttömiä

Vierailija
09.07.2026 |

Maksavat nälkäpalkkaa karmeissa oloissa eläville aasialaisille. Ei muka kelpaa suomalaisille työt? Katsoisivat peiliin! Muutama vuosikymmen sitten suomalaiset keräsivät marjat, mutta enää he eivät kelpaa. Ahneus ja riisto sekä työttömien haukkuminen on tullut jäädäkseen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole näkynyt työpaikkailmoituksia: "marjanpoimijoita palkataan TES:n mukaisin eduin urakkatyöhön"

Työnhakijan pitää hakea kokoaikatyötä. Pennoset ei kelpaa eikä kalanpääkeitto. 

Vierailija
2/8 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän pillittävät. Väki poimii marjat itse jos niitä kaipaa. Ei välistävetäville marjakeisareille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kylän miehet eivät sakinhivuta paskayrityäjiään venäjälle tai jonnekin?

Vierailija
4/8 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä Marjexit ym paskayrittäjät saavat mitä tilasivat. 

Mitä väkeä ne on, niin kummalliset nimetkin: Vernu Visunta ja Jukka Kristo. Mitä väkeä?

Vierailija
5/8 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtajat voisivat poimia marjat samalla kun tekevät ajatustyötä. Ei ajatellessa käsiä tarvitse.

Vierailija
6/8 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei osta marjoja, ei myöskään osallistu riistoon ja vilunkiin.

Vierailija
7/8 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ne nyt eivät olisi haukkuneet suomalaisia työnhakijoita ja -tekijöitä? En tiedä mitään toista alaa missä työnantaja haukkuu työntekijää vuodesta toiseen julkisesti, joka ikinen vuosi. Ja vain sen vuoksi että eivät itse suostu heitä palkkaamaan. Moista ihmisvihaa saa hakemalla hakea, mutta toisaalta kun tietää että suurin osa noista viljelijöistä kuuluu lestoihin niin vihaahan he suoltavat muiden seurakuntien suuntaan, tuon lahkon tunnusmerkki.

Vierailija
8/8 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräisin marjoja mielelläni kohtuu palkalla. Olen 50 v mies ja työtön.. Olen käynyt keräämässä noin 100 litraa mustikkaa varmaan viimeiset 15 kesänä. Aion lähteä nyt 20 päivä keräämään taas. Myyn noin 80 litraa ja otan itselleni 20 litraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi