Millaisia kokemuksia miehillä on Tinderistä?
Kysymykseni on osoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten esimerkiksi Tinder, Hinge jne:
1. Kun olet deittiäpissä, niin tuntuuko sinusta siltä, että sulla on runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa? Tuntuuko, että sinulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja sinulla on mahdollisuus tavata heistä kuka tahansa?
2. Tuntuuko sinusta siltä, että kaikki kotikaupunkisi upeat sinkkunaiset tyrkyttävät itseään sinulle ja kilpailevat huomiostasi? Onko ihan valinnanvaikeus, että kenen kanssa lähtisi treffeille, kun kauniit ja sporttiset naiset pommittavat sinua treffikutsuilla?
3. Entä jos olet tapaillut muutaman kerran jotain mukavaa naista, jonka seurassa viihdyt, niin hiipiikö sinulle kuitenkin mieleen, että "pitäisikö minun kuitenkin palata takaisin Tinderiin swaippailemaan, että ehkä mä sieltä vähän paremmankin naisen löydän"?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taas mennään. kuinka monta sataa kertaa pitää tehdä sama avaus?
Niin kauan, kunnes saadaan kunnon keskustelu aikaiseksi, ennen kuin aloitus poistetaan
Joopa joo. Haluat vain aukoa päätä tavismiehille ja rumille miehille. Tiedät varsin hyvin millaista nettideittailu on miehenä joka ei näytä sellaiselta että naisia tulee juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 64 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Näin ollen tulee mieleen, että onko näillä miehillä sitten niin valtavasti valinnanvaraa, että he tohtivat antaa minulle pakit matalalla kynnyksellä?
Hölömö.
Mies - siis mulukullinen ihiminen - hakee pillunreikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 64 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Näin ollen tulee mieleen, että onko näillä miehillä sitten niin valtavasti valinnanvaraa, että he tohtivat antaa minulle pakit matalalla kynnyksellä?
Hölömö.
Mies - siis mulukullinen ihiminen - hakee pillunreikää.
Eipä sinuakaan taitaisi olla olemassa jos isäsi ei olisi hakenut äitisi pillunreikää.
Miehenä 59v olen laittanut naisten yläikärajaksi 35v, ei tule kovin paljon matcheja, mutta ei mua kiinnostaisi muutenkaan tavata yli-ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä 59v olen laittanut naisten yläikärajaksi 35v, ei tule kovin paljon matcheja, mutta ei mua kiinnostaisi muutenkaan tavata yli-ikäisiä.
Olet itse yli-ikäinen. Kukaan alle 80v ei sinua huoli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan, kunnes saadaan kunnon keskustelu aikaiseksi, ennen kuin aloitus poistetaan
Joopa joo. Haluat vain aukoa päätä tavismiehille ja rumille miehille. Tiedät varsin hyvin millaista nettideittailu on miehenä joka ei näytä sellaiselta että naisia tulee juttelemaan.
Miksi sitten nämä tavalliset miehet antavat pakkeja tasoisilleen tavallisille naisille matalalla kynnyksellä, jos kerta heillä deittailu on niin mielettömän vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että haet "keskustelua" vaan haluat vain kääntää veistä haavassa 90%:n miesten kohdalla kun tiedät kyllä mitä deittailu on Tinderissä.
Jokin tuossa väitteessäsi ei täsmää: miksi suurin osa miehistä antaa minulle pakit jo heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen, jos kerta deittailu on heille niin kovin vaikeaa? Luulisi, että jos sä saat matchejä vain harvoin, niin sä edes yrittäisit tutustua etkä heti alkuunsa Anna pakkeja.
On ja naiset etsii vain panoseuraa eikä parisuhdetta. Ei naiset halua miestä nurkkiinsa lorvimaan ja vahtimaan naista. Moni nainen sanoo heti että etsii vain hauskanpitoa eli sänkyseuraa.
Kokeilin joskus. Ei toiminut kohdallani.
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus 40v miehenä.
Saan välillä viehättäviä lapsettomia liikunnallisia naisia matcheiksi mutta keskustelut loppuvat aina kesken kun he lakkaavat vastaamasta.
Tyypillinen keskustelu menee niin että nainen vastaa ihan hyvällä pituudella ja vastakysymyksellä ja ensimmäiset kaksi vastausta tulee tuntien sisällä. Sitten huomaan että kolmannessa vastauksessa alkaa kestämään esim 24h ja neljännessä 48h. Viidenteen vastaukseen en pääse. Nainen hiljenee lopullisesti.
Olis helpompi ymmärtää hiljeneminen jos kirjoittaisin lyhyitä viestejä ilman että kysyisin mitään mutta olen hyvä ja huomaavainen keskustelija. Todennäköisesti oma ulkonäköni ei viehätä tarpeeksi ja nainen tajuaa ettei ole tarpeeksi kiinnostunut lähtemään treffeille. Joku toinen mies paremmilla kasvogeeneillä menee kilpailussa ohi.
Kyseletkö alusvaatteiden väriä tai seksin perään tai seksikysymyksiä .
Noin siinä yleensä käy jos nostaa seksin heti esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en mene juttelee kenellekään miehelle, koskaan. Ne tulee mun luo tai on tulematta.
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus 40v miehenä.
Saan välillä viehättäviä lapsettomia liikunnallisia naisia matcheiksi mutta keskustelut loppuvat aina kesken kun he lakkaavat vastaamasta.
Tyypillinen keskustelu menee niin että nainen vastaa ihan hyvällä pituudella ja vastakysymyksellä ja ensimmäiset kaksi vastausta tulee tuntien sisällä. Sitten huomaan että kolmannessa vastauksessa alkaa kestämään esim 24h ja neljännessä 48h. Viidenteen vastaukseen en pääse. Nainen hiljenee lopullisesti.
Olis helpompi ymmärtää hiljeneminen jos kirjoittaisin lyhyitä viestejä ilman että kysyisin mitään mutta olen hyvä ja huomaavainen keskustelija. Todennäköisesti oma ulkonäköni ei viehätä tarpeeksi ja nainen tajuaa ettei ole tarpeeksi kiinnostunut lähtemään treffeille. Joku toinen mies paremmilla kasvogeeneillä menee kilpailussa ohi.
Nainen ei swaippaa sua oikealle jos se ulkonäkösi ei olisi riittävä. Kyllä tässä nyt on kyse ulosannostasi.
HAH! 44v:nä kelpuutan noin 10x vähemmän miehiä kuin 34v:nä. Pitää olla todella hyvin säilynyt, pitkä ja nättikasvoinen kolmekymppinen että edes harkitsen irtoseksiä.
Ei muuta tehdä kuin nauraa näiden harhaisten palstalla asuvien peikkojen viesteille.