Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kokemuksia miehillä on Tinderistä?

Vierailija
09.07.2026 |

Kysymykseni on osoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten esimerkiksi Tinder, Hinge jne:

1. Kun olet deittiäpissä, niin tuntuuko sinusta siltä, että sulla on runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa? Tuntuuko, että sinulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja sinulla on mahdollisuus tavata heistä kuka tahansa?

2. Tuntuuko sinusta siltä, että kaikki kotikaupunkisi upeat sinkkunaiset tyrkyttävät itseään sinulle ja kilpailevat huomiostasi? Onko ihan valinnanvaikeus, että kenen kanssa lähtisi treffeille, kun kauniit ja sporttiset naiset pommittavat sinua treffikutsuilla?

3. Entä jos olet tapaillut muutaman kerran jotain mukavaa naista, jonka seurassa viihdyt, niin hiipiikö sinulle kuitenkin mieleen, että "pitäisikö minun kuitenkin palata takaisin Tinderiin swaippailemaan, että ehkä mä sieltä vähän paremmankin naisen löydän"?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemuksia. Olen 54 -vuotias ja osaan luoda sosiaalisia suhteita ilman puhelinäppejä.

Vierailija
2/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Vierailija
4/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kokemuksia. Olen 54 -vuotias ja osaan luoda sosiaalisia suhteita ilman puhelinäppejä.

Se riittääkin kun kuka tahansa kelpaa. Kadun tallaajilla harvemmin speksit lukee paidassa tai otsassa tms..

Vierailija
5/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei tunnu

2. Ei tunnu. Kukaan ei viesti niin ei ole valinnanvaraa

3. En tiedä koska vuodesta 2018 appeja käyttäneenä en ole saanut yhtään mätsiä vaikka olen kaikille tykkäyksen laittanut

Vierailija
6/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Ei tunnu

2. Ei tunnu. Kukaan ei viesti niin ei ole valinnanvaraa

3. En tiedä koska vuodesta 2018 appeja käyttäneenä en ole saanut yhtään mätsiä vaikka olen kaikille tykkäyksen laittanut

Asutko sitten jollain syrjäseuduilla, jossa ei asu juuri ketään? 

Vierailija
7/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 64 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Näin ollen tulee mieleen, että onko näillä miehillä sitten niin valtavasti valinnanvaraa, että he tohtivat antaa minulle pakit matalalla kynnyksellä?

Vierailija
8/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pari kertaa olen käynyt uteliaisuudesta vilkaisemassa tarjontaa ja masennuin. Ainoa mielenkiintoinen tapaus oli itseäni 20 vuotta nuorempi, toinen vain 15.

2. Upeita? No ei tod.

3. En ole tapaillut.

M51

Vierailija
9/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 64 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Näin ollen tulee mieleen, että onko näillä miehillä sitten niin valtavasti valinnanvaraa, että he tohtivat antaa minulle pakit matalalla kynnyksellä?

Miksi keskityt heihin jotka ovat antaneet pakit?

Eikö tuosta 1/3 osuudesta löydy oman tasoista miestä?

Vierailija
10/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tuntuu siltä että Tinderissä on Suomen sinkkunaisista vain ne yli 175 pitkät vasemmistoliberaalit joilla on epävakaa persoonallisuushäiriö. Mahdollisuudet ja mielenkiinto tavata on molemminpuolisesti lähellä nollaa, tai jopa negatiivinen eli aktiivisesti välttäisin tosielämässä

2. Ei

3. Ei

Oma profiilini lopulta tällä viikolla joutui hallinnollisten toimien kohteeksi koska en ollut tarpeeksi vasemmistoliberaali, joten olen nyt lopullisesti luopunut Tinder groupin tuotteiden käyttämisestä.

Vierailija
11/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas mennään. kuinka monta sataa kertaa pitää tehdä sama avaus?

Vierailija
12/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus 40v miehenä.

Saan välillä viehättäviä lapsettomia liikunnallisia naisia matcheiksi mutta keskustelut loppuvat aina kesken kun he lakkaavat vastaamasta.

Tyypillinen keskustelu menee niin että nainen vastaa ihan hyvällä pituudella ja vastakysymyksellä ja ensimmäiset kaksi vastausta tulee tuntien sisällä. Sitten huomaan että kolmannessa vastauksessa alkaa kestämään esim 24h ja neljännessä 48h. Viidenteen vastaukseen en pääse. Nainen hiljenee lopullisesti.

Olis helpompi ymmärtää hiljeneminen jos kirjoittaisin lyhyitä viestejä ilman että kysyisin mitään mutta olen hyvä ja huomaavainen keskustelija. Todennäköisesti oma ulkonäköni ei viehätä tarpeeksi ja nainen tajuaa ettei ole tarpeeksi kiinnostunut lähtemään treffeille. Joku toinen mies paremmilla kasvogeeneillä menee kilpailussa ohi.

Vierailija
13/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi keskityt heihin jotka ovat antaneet pakit?

Eikö tuosta 1/3 osuudesta löydy oman tasoista miestä?

Noista 1/3:sta osasta huomasi jo ensitreffeillä, että eivät he olleet minusta kiinnostuneita parisuhdemielessä vaan ainoastaan pil*lista, osa oli ihan hulluja ja osan kanssa ei vaan synkannut henkisesti riittävästi .

Vierailija
14/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan, kunnes saadaan kunnon keskustelu aikaiseksi, ennen kuin aloitus poistetaan 

Vierailija
15/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä avaa ketjua jos pelkkä otsikko ärsyttää sinua.

Vierailija
16/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus 40v miehenä.

Saan välillä viehättäviä lapsettomia liikunnallisia naisia matcheiksi mutta keskustelut loppuvat aina kesken kun he lakkaavat vastaamasta.

Tyypillinen keskustelu menee niin että nainen vastaa ihan hyvällä pituudella ja vastakysymyksellä ja ensimmäiset kaksi vastausta tulee tuntien sisällä. Sitten huomaan että kolmannessa vastauksessa alkaa kestämään esim 24h ja neljännessä 48h. Viidenteen vastaukseen en pääse. Nainen hiljenee lopullisesti.

Olis helpompi ymmärtää hiljeneminen jos kirjoittaisin lyhyitä viestejä ilman että kysyisin mitään mutta olen hyvä ja huomaavainen keskustelija. Todennäköisesti oma ulkonäköni ei viehätä tarpeeksi ja nainen tajuaa ettei ole tarpeeksi kiinnostunut lähtemään treffeille. Joku toinen mies paremmilla kasvogeeneillä menee kilpailussa ohi.

Jos saat matchejä ikäisiltäsi eli nelikymppisiltä naisilta, ei heille miehen ulkonäöllä ole mitään väliä.

Vierailija
17/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa tavallisena hieman rumahkon puoleisena miehenä yhtäkään matchia kuussa. Joskus 5v sitten taisin saada yhden matchin joka ghostasi heti kun moikkasin. Yrittänyt ihan kaiken näköisiä ja oloisia varmaan tuhansia kertoja. 

Vierailija
18/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus 40v miehenä.

Jos saat matchejä ikäisiltäsi eli nelikymppisiltä naisilta, ei heille miehen ulkonäöllä ole mitään väliä.

Paskapuhetta. Itsestä ainakin tullut vaan entistä nirsompi nelikymppisenä. Ja laittanut ikähaitarin niinkin alas kuin 32-40. Seuraa on löytynyt todella hyvännäköisistä ja hauskoista miehistä.

Vierailija
19/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan, kunnes saadaan kunnon keskustelu aikaiseksi, ennen kuin aloitus poistetaan 

En usko että haet "keskustelua" vaan haluat vain kääntää veistä haavassa 90%:n miesten kohdalla kun tiedät kyllä mitä deittailu on Tinderissä.

Vierailija
20/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Tuntuu siltä että Tinderissä on Suomen sinkkunaisista vain ne yli 175 pitkät vasemmistoliberaalit joilla on epävakaa persoonallisuushäiriö. Mahdollisuudet ja mielenkiinto tavata on molemminpuolisesti lähellä nollaa, tai jopa negatiivinen eli aktiivisesti välttäisin tosielämässä

2. Ei

3. Ei

Oma profiilini lopulta tällä viikolla joutui hallinnollisten toimien kohteeksi koska en ollut tarpeeksi vasemmistoliberaali, joten olen nyt lopullisesti luopunut Tinder groupin tuotteiden käyttämisestä.

Miten kertoa olevansa lyhyt persu, kertomatta olevansa lyhyt persu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän