Mistä sinulla on paha mieli?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä kun naapuri on lomalla ja mekastaa yötä päivää. Kohtelias asian kertominen ei auta. Täytyy varmaan poliisit taas soittaa kuten aiemmin joskus.
Tai sitten kun vi*utuskäyrä tarpeeksi nousee nakkaan kiven ikkunastaan sisään. Mitä turhia oikeastaan poliiseja vaivaan mokoman naapurin takia. Ei siihen ennenkään ole poliisit tehonneet.
Odota, että se lopettaa mekastuksen eli luultavasti käy nukkumaan. Sitten aloitat itse metelöinnin. Paukuttelet lattialistoja mopilla jne.
Ei tuossa iässä nainen jaksa.
Kylä mää jaksan.
Äiti ei enää jaksa käydä sekä pankissa että kaupassa. Haluaa kuitenkin hoitaa kaikki omat asiansa ihan itse.
Siitä kun ymmärsin miten paljon suomen naisissa on inceleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä kun naapuri on lomalla ja mekastaa yötä päivää. Kohtelias asian kertominen ei auta. Täytyy varmaan poliisit taas soittaa kuten aiemmin joskus.
Tai sitten kun vi*utuskäyrä tarpeeksi nousee nakkaan kiven ikkunastaan sisään. Mitä turhia oikeastaan poliiseja vaivaan mokoman naapurin takia. Ei siihen ennenkään ole poliisit tehonneet.
Odota, että se lopettaa mekastuksen eli luultavasti käy nukkumaan. Sitten aloitat itse metelöinnin. Paukuttelet lattialistoja mopilla jne.
Se asuu omakotitalossa kuten mekin. Miten sitä parhaiten voisi häiritä=kostaa? Jos heitän kiven ikkunaan niin toisaalta saattaa arvata kuka on asialla.
Paha mieli on ehkä vähän eri asia, mutta tällä hetkellä ahdistaa ihan suunnattomasti ihmisten meluaminen. Kukaan ei pidä bileitä tai muuta, mutta ulkona kulkijat kailottavat asioitaan isoon ääneen. Kello on jo aika paljon ja pitäisi päästä nukkumaan. Toisaalta on pakko pitää ikkunaa auki kun sisällä on muuten liian kuuma.
Yleensäkin mua ahdistaa kovaääniset ja muita huomioimattomat ihmiset ihan hirveästi. Tiedättekö, ne jotka paiskoo ovia hirveän lujaa, jumpsuttaa jaloillaan kovaa, kiljuu pihan poikki lapsilleen tai alkaa nikkaroida puoli kahdeltatoista yöllä. Trailerihommia pihassa aamuyöstä ja näin päin pois. Minusta ihmiset on ihan hirveitä.
Vierailija kirjoitti:
Siitä kun ymmärsin miten paljon suomen naisissa on inceleitä.
Suomalainen 30 vuotta täyttänyt tinder incel - nainen, eli Tincel!
Vierailija kirjoitti:
Oho, täällä oli jollain muullakin samantapainen syy!
t. minä joka avauduin ulkona kailottajista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttänyt yhden miestubettajan syöpä. Nyt ei ole kukaan saanut yhteyttä edes. Huolettaa. Luulen että hänen vaikea puhua, jos edelleen elossa. Mitä tapahtui. Köyhiltä leikkaaminen, toinen huoli. Hyvääkin ollut muussa asiassa.
Pystytkö nyt olemaan vai tarvitaanko ambulanssia?
Voin itse suht hyvin. Mutta voisi kyllä pyörryttää, jos ajattelee liikaa sen tubettajan tilannetta. Muiden sairauksia ei parane kai liikaa ajatella tai tulee heikko olo itsellekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se asuu omakotitalossa kuten mekin. Miten sitä parhaiten voisi häiritä=kostaa? Jos heitän kiven ikkunaan niin toisaalta saattaa arvata kuka on asialla.
Huudata pihalla Järviradiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, täällä oli jollain muullakin samantapainen syy!
t. minä joka avauduin ulkona kailottajista
Tuo soittaa musiikkia tai jotain muuta omituista joka aiheuttaa omituista ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Siitä kun koviin kipuihin joihin ei panadolit ja Buranat isoillakaan annoksilla tehoa ei kirjoiteta mitään kunnollista kipulääkettä. Tarjotaan mielialalääkettä korkean kipukynnyksen jo ennalta omaavalle potilaalle. Sitten ihmetellään kun se ravaa vastaanotolla eikä ole tyytyväinen. Ei auta venyttely, ei kylmä, ei kuuma. Yritän olla liikkeessä minkä pystyn. Miksi kunnon lääkkeitä ei voi kirjoittaa??
Päinvastainen kokemus. Ensimmäinen kontakti lääkäriin viikko sitten ja lääkitys alkuun, eilen toinen josta lähete erityisalan erikoislääkärille joka tänään laittoi lähetteen kuvantamiseen jossa kävin ja nyt on diagnoosi selvillä. Erikoislääkäri itse ehdotti opioideja koska ensimmäisen lääkärin lääkitys vain lievittää mutta ei riitä pitämään kipua poissa, mikä on ymmärrettävää nyt kun kivun aiheuttava diagnoosi selvisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huudata pihalla Järviradiota.
Kiitti ideasta.
Raha-asiat huolettaa. Oon yleensä huoleton ja tänkin kestäisin muuten hyvin mutta kun ei näy loppua, ei tietoa töistä tai edes mistään epävirallisista hanttihommista että saisi vähän käteistä. Joka päivä voi ostaa vain jotain pientä mutta kun kaikki alkaa olla lopussa. Pesuaine, perusvoide, sampoo, hoitoaine, hammastahna, suodatinpussit, voimariini, juusto, perunat, kananmunat, lääkkeet, alushousuja pitäisi ostaa kun ovat jo kaikki rikki, samoin sukkia. Onneksi ei ole menkkoja enää niin ei tarvii niihin suojia. Ovestinia tarttisin mutta se on hirveän kallista. Välillä pitää kärvistellä hiivatulehdus ilman lääkkeitä ja raapia itsensä rikki. Kymmenen euroa on maksimissaan päivässä rahaa enkä vaan saa riittämään. Prismakin on niin kallis että uskaltaako siellä käydä edes kääntymässä. En olisi ikinä uskonut että mun elämä Suomessa voi muuttua tälläiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä kun koviin kipuihin joihin ei panadolit ja Buranat isoillakaan annoksilla tehoa ei kirjoiteta mitään kunnollista kipulääkettä. Tarjotaan mielialalääkettä korkean kipukynnyksen jo ennalta omaavalle potilaalle. Sitten ihmetellään kun se ravaa vastaanotolla eikä ole tyytyväinen. Ei auta venyttely, ei kylmä, ei kuuma. Yritän olla liikkeessä minkä pystyn. Miksi kunnon lääkkeitä ei voi kirjoittaa??
Päinvastainen kokemus. Ensimmäinen kontakti lääkäriin viikko sitten ja lääkitys alkuun, eilen toinen josta lähete erityisalan erikoislääkärille joka tänään laittoi lähetteen kuvantamiseen jossa kävin ja nyt on diagnoosi selvillä. Erikoislääkäri itse ehdotti opioideja koska ensimmäisen lääkärin lääkitys vain lievittää mutta ei riitä pitämään kipua poissa, mikä on ymmärrettävää nyt kun kivun aiheuttava diagnoosi selvisi.
No mikä dg?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy onko naapurisi hakenut kunnalta/kaupungilta meluluvan. Se pitäisi kyllä näkyä kaupungin verkkosivuilla, jos luvat on kunnossa. Jos ei ole, niin turha mekkaloida kymmenen jälkeen.
Omakotitaloasujat jostain syystä kuvittelee, että omalla tontilla taajamassa saa tehdä mitä vaan. Vaikka sirkkelöidä aamukuudelta tai puolilta öin. Ei saa. Kunnilla on ympäristönsuojelumääräyksensä. Meluntorjunta kuuluu siihen.
Ikävä exää, vaikka se on kielletty tunne, ja järjetön tunne, ja väärä tunne. Ikävä kuitenkin on, enkä ole voinut mennä elämässä eteenpäin. Takaisin hän ei tule koskaan.
Tunne on kuitenkin olemassa, ja mitä enemmän yritän pitää sen aisoissa, lopulta se pulpahtaa syvältä sielusta ulos kahta kauheammin.
Eilen se tuli taas yhtäkkiä. Kaikki treenit on jääneet välistä, vaikka yleensä olen arjalaisen kurinalainen. Liian paha mieli.
Onneksi asun yksin eikä kukaan tiedä, että vollotan lattialla, enkä voi sille mitään.
Raskausväsymys harmittaa. Hyvää yötä a bimp🤗
Vierailija kirjoitti:
Ikävä exää, vaikka se on kielletty tunne, ja järjetön tunne, ja väärä tunne. Ikävä kuitenkin on, enkä ole voinut mennä elämässä eteenpäin. Takaisin hän ei tule koskaan.
Tunne on kuitenkin olemassa, ja mitä enemmän yritän pitää sen aisoissa, lopulta se pulpahtaa syvältä sielusta ulos kahta kauheammin.
Eilen se tuli taas yhtäkkiä. Kaikki treenit on jääneet välistä, vaikka yleensä olen arjalaisen kurinalainen. Liian paha mieli.
Onneksi asun yksin eikä kukaan tiedä, että vollotan lattialla, enkä voi sille mitään.
Miksi ikävä tai rakkaus olisi kielletty tunne? Ehkä helpottaisi, jos antaisit itsellesi luvan rakastaa exää. Et voi olla hänen elämässään enää, mutta sinulla on lupa rakastaa häntä vaikka ikuisesti, jos siltä tuntuu. Muista hyvät asiat.
Eikö skitsofreenikkoa saa häiritä samat äänet jotka muutakin naapurustoa häiritsevät. Ai niin, mulla ei ole skitsoa toisin kuin sinulla.