Joko olette pakastaneet mansikoita arkun täyteen?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
On niin pieni pakastin, että nut on casta ylsi laatikko ostetti mansikkaa. Mietin, kosko ostaisin toisen pakastimen, niin voisi sitten pakastaa marjoja enemmänkin.
Ostin vuosia sitten mustikka-aikaan 100 litran pakastimen, ihan niitä varten. Johtui siitä että ne oli niin hyvän makuisia sinä vuonna.
Ei oo arkkupakastinta. Ostetaan niin vähän mansikoita että syödään heti ne.
Vierailija kirjoitti:
Tee hilloja elikkä keitä ja hiukan sokeria niin pese hillopurkit ja kuumenna . Kannet myös . Tee se itse hilloja. Säilyy jääkaapissa.
Sokeri ei ole kovin terveellistä. Helposti tekee hilloa sitten aivan liikaa. Normaali ihminen pärjää parilla kilolla hilloa koko talven. Jos välttämättä hilloa haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Toi pakastin on tyhjillään koska lähikauppa myy pakaste marjoja.
Niin, ja ne kaupan marjapakasteet on jäädytetty tarpeeksi kylmäksi, ja niitä saa kyllä koko talven kaupasta, ei tarvitse itse pakastaa, kuin itse poimimiaan marjoja.
En ole moneen vuoteen pakastanut mansikoita. Nyt kun tehdään aamuisin smoothieta, niin pitänee ostaa. Mustikat, hillat ja puolukat poimitaan itse.
Ei ole täynnä vielä. Hyvin mahtuu viinimarjat, mustikat ja puolukat.
Joka omistaa mehumaijaan voi nyt mehustaa pulloihin. Noit Coop hillot on lähinnä kuorijätettä.