Auttakaa, kauhea syömähimo. Laihdutin puolessa vuodessa yli 20 kg
Ja nyt varmaan sitten elimistö haluaa lihota takaisin. Kolme päivää olen vain syönyt ja syönyt enkä voi lopettaa.
Mitä voin tehdä? En halua tuhota puolen vuoden työtä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Laita kärpänen pyllyysi niin ei nälätä enää.
Sori, typo. Siis: Laita kyrp....
Karita Tykkä osaa auttaa.
Elämä on syöminen ja liikunta valvotusti joka päivä. Kirjanpito toimista. Ei poikkeuksia.
Anoreksia - ortoreksia
Nyt on tankattu ja jatkossa kiellät itseäsi. Mieli hallitsee materiaa. Ei ne mieliteot loputtomasti kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä syö hiilihydraatteja, muu on sallittua.esim kunnon salaatti, pihvi ja aurajuusto, et varmasti kaipaa enää mitään sen jälkeen.
paskapuhetta. Ilman hiilihyraatteja ei tarvitse olla. Pidät vaan sokerin minimissä.
Kyllä ap:n tapauksessa kannattaa nyt pitää hiilarit alhaisena, auttaa tuohon syömishimoon. Sehän se ongelma on juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan siitä seuraa Jun liian nopeasti laihduttaa. Aloita uusi laihdutus terveellisellä ja hitaalla tavalla. 5 ateriaa päivässä. Ei hiilareita eikä rasvaa.
Hiilareita ei paljon tarvitakaan, mutta rasva (oikea sellainen) on välttämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Kaiva esiin 8. luokan koulukirjat, siellä kerrotaan asiasta kaikki tarpeellinen.
Aivan, ja kun toimii päinvastoin, niin elimistö toimii hyvin.
Höpöhöpö. Ei salaperäinen "elimistö" halua lihoa vaan ihan sinä itse haluat mässäillä. Joko hyväksyt itsesi lihavana tai jatkat tätä elämäntapaa mikä on sen puoli vuotta ollut. Lupsakkaa herkuttelua tai ohuempi olemus.
Valinta on sinun. Samoin kuin kaikilla meillä itsestämme. Harvalle syötetään ruokaa väkisin. Jokainen sen lusikoi itse suuhunsa. (provohan tuo oli mutta lankesin minäkin ;)
Olet paskonut aineenvaihduntasi. Siksi nälättää.
Onko ap
a) imbesilli
b) idiootti
c) provoilija
?