Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksen käynnistys kotikonstein tuskin onnistuu, mutta mikä kypsyttäis edes paikkoja...

Vierailija
20.05.2007 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te valitatte aivan täysin turhasta laskettuinen aikoinenne, ei sinne yksikään mukula ole jäänyt!!! Voi että tuntuu tuollainen lapsellinen ja turhanpäiväinen kitinä niiiin sanoin kuvaamattoman typrerältä!! Mietitkö ikinä miltä tuntuu lasta yrittävien/keskenmenoja kokeneista tälläinen ininä???

Vierailija
2/14 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä sanoisin, että rentoudu niin hyvin kun pystyt, sillä mitä rauhallisempi olet, sitä enemmän ruumiillesi tulee signaalia, että nyt on turvallista synnyttää. Nimim. supparit alkoi yöllä ihanien juhlien jälkeen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että kyseessä on seitsemäs raskauteni ja ennestään yksi lapsi... Voin vaan kuvitella miltä " valitus" voi tuntua. Tilannettani et kuitenkaan tiedä nyt, joten säästä viisastelusi. Yli ollaan menossa ilmeisesti reippaasti tässä raskaudessa.

ap

Vierailija
4/14 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitkö sinä ikinä ennenkuin alat aukomaan päätäsi?

Vierailija
5/14 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi syntyy, kun on sen aika. Ei ennemmin, eikä myöhemmin. Minulla oli kaksi keskenmenoa, ennen kuin sain tämän lapsen. Tyttäreni syntyi rv 41+4, eikä tullut kertaakaan mieleeni kitistä kuin pikkulapsi, että voi voi, koska tää syntyy, nyyh kun on raskasta. Olin kiitollinen että raskaus on jatkunut näinkin pitkälle, ja kohdussa lapsi on niin kauan kunnes on valmis tähän ulkomaailmaan.

2

Vierailija
6/14 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kohtu on ollut koetuksella kaikesta mahdollisesta. En koe silti olevani kuin " valittava lapsi" , jos haluan, että paikat kypsyisivät ennen synnytyksen käynnistämistä, jotta en kokisi samaa mitä esikoisen kanssa. Mutta suo anteeksi, jos loukkasin sinun kruunuasi.

ap

Vierailija
7/14 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap mitään kitissyt, enkä kitissyt minäkään viime kesän helteillä vaikka lapsi syntyi samoin 41+4. Mutta odottavan aika ON pitkä, ja muistaa varmaan kakkonenkin kuinka kovasti sitä haluaa nähdä viimein lapsensa...

Vierailija
8/14 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin, olen onnellinen että olen lapsen saanut, ja osaan sitä myös arvostaa. Juuri siksi en koe tarvetta valittaa tyhjänpäiväisistä asioista. Mutta toivon että lapsesi syntyy, ettet joudu kauempaa kärsimään.

2

Vierailija
9/14 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta taattuun av-tyyliin riidaksi nämä usein menevät...

Anyway, kiitos vastauksistanne ja mukavaa kesän alkua!

ap

Vierailija
10/14 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele tätä kenellekään, mutta itse ostin apteekista steriilejä kumihanskoja ja ronklailin kohdunsuutani. Mallia otin lääkäriltä, joka teki reilun sisätutkimuksen tarkoituksenaan saada synnytys käyntiin.

Pari päivää ronklailua auttoi ja synnytys käynnistyi ja eteni tosi nopeasti. Kyseessä oli kolmas lapsi ja kaksi aiempaa olivat syntyneet viikolla 42 ja 41+5. Tämä kolmas syntyikin sitten jo viikoilla 39+0.

Vierailija
11/14 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni raskaus menee yliaikaiseksi, ja käynnistetyssä synnytyksessä on aina riskinsä. Itselläni yliaikainen raskaus päättyi hätäsektioon. Joten ymmärrän hyvin, että synnytyksen kotikonstikäynnistystä yritetään.

Vierailija
12/14 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin tätä ;)

Vierailija
13/14 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaen, että laskettu aika on laskettu oikein.

Vierailija
14/14 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yliajalle mennyt ja olisi saanut jäädä kokematta lääkkeellinen käynnistys. Kaikkis synnytykset eivät todellakaan käynnisty itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän