Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tuet halutaan vastikkeellisiksi...

Vierailija
08.07.2026 |

...niin työtuntien pitää sitten myös vastata tuen määrää. Joku 10 tuntia viikossa puuhastelua sopiva yleistukea vastaan suhteutettuna palkkoihin.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vastikkeellisuutta. Se on ihmisoikeuksien pois antamista. Ei saa antaa muiden oikeuksia pois. Omasi voit, mutta se edistää muidenkin huonoa kohtelua. Oikeudet on otettu jo pois, ne pitäisi saada ekaa kertaa.

Ihmisoikeutta ei ole elellä muiden rahoilla tekemättä mitään.

On se, ainakin ihmisoikeuksien julistuksen mukaan. Jokaisella on oikeus elantoon. 

Tämän lisäksi jokaisella on oikeus tehdä työtä. Työttömyyskorvaus on valtion korvausta työttömälle siitä, että valtio on epäonnistunut tehtävässään taata olosuhteet, jossa kaikki kansalaiset saavat elättää itse itsensä. 

Vierailija
62/64 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2000 € / kk verottomat tuet vastaa 3000 €/kk bruttotuloja eli ihan kokopäivävelvoitetyö tulee kyseeseen.

Mikäs tää tämmönen tuki on? Itse saan 590€/kk

3000€/kk netto tai enemmän saa tukina Turun väkiluvun verran porukkaa eli 210 021 ihmistä.

Tuolla rahalla elätetään useampaa ihmistä. En ole yhtään kateellinen sille yh:lle joka elättää 4 lasta tuolla rahalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2000 € / kk verottomat tuet vastaa 3000 €/kk bruttotuloja eli ihan kokopäivävelvoitetyö tulee kyseeseen.

3000€/kk netto tai enemmän saa tukina Turun väkiluvun verran porukkaa eli 210 021 ihmistä.

Tuolla rahalla elätetään useampaa ihmistä. En ole yhtään kateellinen sille yh:lle joka elättää 4 lasta tuolla rahalla.

Tuon verran tukia saa yhden lapsen yh joka asuu Helsingissä, 4 lapsen yh saa sitten lähempänä 5000€/kk.

Vierailija
64/64 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon verran tukia saa yhden lapsen yh joka asuu Helsingissä, 4 lapsen yh saa sitten lähempänä 5000€/kk.

Miten ihmeessä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi