Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö muita äitejä vanhemmat, jotka eivät opeta lapsilleen käytöstapoja kyräilyn suhteen?

Vierailija
08.07.2026 |

Pitäisi kyräillä kunnolla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

2/4 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaani olen tehnyt, mutta haasteena on ollut se, että en itse saanut lapsena opastusta kyräilyyn. Isovanhempani olivat kaikki karjalaisia, joten he eivät osanneet lainkaan kyräillä, kyläilivät vain. Ja se oli tarttunut vanhempiinikin.

Mutta omat lapseni ovat kyllä aika hyvin sisäistäneet perusasiat, kyläilemäänkin mennessä murahtavat tervehdyksen ja siirtyvät sitten nurkkiin kyräilemään. Olin niin onnellinen, kun viimeksi näin, että olivat kaikki yhdessä nurkassa kyräilemässä, hieman sivuttain kääntyneinä ja synkästi kulmien alta kyräillen!!! Ai että, kyllä lämmitti sydäntä! 

Kiusa se on pienikin kiusa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyräily tarkoittaa salamyhkäistä, epäluuloista tai karsaasti tarkkailevaa käytöstä. Se liittyy usein tilanteeseen, jossa henkilö kyttää tai pälyilee toisia salaa, mikä aiheuttaa helposti epäluottamusta tai sosiaalista jännitettä. 

Vierailija
4/4 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S k e kirjoitti:

Parhaani olen tehnyt, mutta haasteena on ollut se, että en itse saanut lapsena opastusta kyräilyyn. Isovanhempani olivat kaikki karjalaisia, joten he eivät osanneet lainkaan kyräillä, kyläilivät vain. Ja se oli tarttunut vanhempiinikin.

Mutta omat lapseni ovat kyllä aika hyvin sisäistäneet perusasiat, kyläilemäänkin mennessä murahtavat tervehdyksen ja siirtyvät sitten nurkkiin kyräilemään. Olin niin onnellinen, kun viimeksi näin, että olivat kaikki yhdessä nurkassa kyräilemässä, hieman sivuttain kääntyneinä ja synkästi kulmien alta kyräillen!!! Ai että, kyllä lämmitti sydäntä! 

Tuohan oli kuin tuokiokuva satakuntalaisista häistä. Ihanaa nähdä että nuorempi sukupolvi on ottanut kyräilykulttuurin omakseen arjessakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan