Auttakaa palstamiestä mäessä (lahja naisystävälle)
Naisystävä on puhunut haaveilevansa uusista sandaaleista, mutta ei ole raaskinut ostaa.
Nyt on sellainen pulma, etten muista valmistajaa. Joku hyvin tunnettu. Ei mikään luksusmerkki vaan sellainen varsin yleinen.
Muistaakseni päällisessä nahkaa ja solki/soljet?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Tyypilistä naisille, että kun mies haluaa ilahduttaa naista lahjalla niin naisten mielestä pitäisi vain antaa rahaa tai lahjakortti.
Suomalaisista naisista on kyllä romantiikka todella kaukana.
Samaa mieltä! Ihana AP, kun mietit lahjaa ja se kuulostaa hyvältä, varmasti naisesi ilahtuu.
Onkos ap miettinyt sitä, että missä tuollaisia voi käyttää?
Kun jos ei käytä sisällä kenkiä eikä ole vaikka omaa pihaa, niin kyllä siinä mennään makuupussitakkien ja UGGS-saappaidenkin tasoa alemmas jos julkisilla paikoilla liikkuu tuollaisissa.
121212
Läskillä on varmasti turvonneet jalat niin kannattaa ostaa pari kokoa isommat :D
Jos ostat tuollaiset sandaalit, varmista koko. Kuitti mukaan, että naisystävä saa vaihtaa, jos ei olekaan mieleiset. Varmasti hän arvostaa sun ajatusta ja vaivannäköä. <3
Vierailija kirjoitti:
Tyypilistä naisille, että kun mies haluaa ilahduttaa naista lahjalla niin naisten mielestä pitäisi vain antaa rahaa tai lahjakortti.
Ihan kivahan se on.
Tässä on vaan käytännön ajatus, että jos tulee väärä koko niin se jää käyttämättä ja varmaan antajaakin harmittaa.
Mä olisin aivan täpinöissään ideana ajatuksesta jos antais mulle lahjaksi juoksukengät, mutta kun niiden pitää olla ihan eikä melkeen että niitä käytetään.
Säkään et varmaan käytä liian ahtaita vaatteita.
Plus huonot jalkineet voi tehdä kipua ja virheasetoja. Sekö nyt sit on kivaa.
Aapeella on kyllä ihana idea, arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Läskillä on varmasti turvonneet jalat niin kannattaa ostaa pari kokoa isommat :D
Onneks sun ei ainakaan tyttöystävälle tarvitse ikinä hankkia lahjaa.
Vierailija kirjoitti:
Unohda sandaalit ja käyt ostamassa seksikkään yöpaidan 👍
Joku kiva paituli? Voi siihen ne crocksit ostaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos ostat tuollaiset sandaalit, varmista koko. Kuitti mukaan, että naisystävä saa vaihtaa, jos ei olekaan mieleiset. Varmasti hän arvostaa sun ajatusta ja vaivannäköä. <3
Kiitos! :)
Noin teen. Muistan, että sellaisia katseli joissa oli tuollainen pohja (korkkia?) ja päältä ruskeaa nahkaa.
Mittaan pohjan ja valitsen niin hyvin kuin osaan, ja sitten voi vaihtaa jos koko ei osukaan tai joku muu malli miellyttää enemmän.
ps. rahan tai lahjakortin antaminen tuntuisi siltä, että antaisin naisystävälle "shoppailurahaa". Tiedän, että joku muu ajattelisi asiaa käytännönläheisemmin siltä kannalta, että ottaa mieluummin rahaa kuin jonkun muun valitseman lahjan. Mutta minä uskon ja tiedänkin, että naisystävä arvostaa sitä, että olen nähnyt myös vaivaa selvittääkseni mitä hän voisi haluta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisista naisista on kyllä romantiikka todella kaukana.Ihan kivahan se on.
Tässä on vaan käytännön ajatus, että jos tulee väärä koko niin se jää käyttämättä ja varmaan antajaakin harmittaa.
Mä olisin aivan täpinöissään ideana ajatuksesta jos antais mulle lahjaksi juoksukengät, mutta kun niiden pitää olla ihan eikä melkeen että niitä käytetään.
Pointti taitaa olla siinä, että jos ei anneta lahjaa vaan rahaa, niin se on puhtaasti toisen sponssaamista. Kaikki naiset eivät ajattele kuten tyypillinen suominainen, että hienoa jos miehestä voi hyötyä. Jos taas molemmat antavat edes takaisin rahaa toisilleen niin siinä ei ole mitään järkeä.
Lahjakortti menee samaan kategoriaan. Sehän on rahaa, mutta samalla perusteella voisit sanoa, että anna mieluummin suoraan massia niin lahjan voi käyttää juuri siihen mihin itse haluaa.
Se romantiikka tulee siitä, että ap muistaa mistä sen nainen on puhunut ja vaivautuu selvittämään kengän kokoa ja muuta.
Vierailija kirjoitti:
Rieker
Eikös Rieker ole sellainen tavismiehen merkki?
Harmaa Toyota Avensis, rintamamiestalo kaupungin liepeillä kun siellä on halvempaa ja vanhat Riekerin talvikengät kun ne on käytännölliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä ja pyydä kuva. Koko.
Eihän se koko niin tärkeä. 44 mahtuu lähes kaikille naisille
Juu juu, mutta mulle tooosi isot. Mun kengän koko on 37 2/3
Mistä tiedät että on sulle ostamassa? Hyvin ne mahtuu kyllä sullekin.
Vierailija kirjoitti:
Kengät ja rintsikat on sellaisia, joita pitää itse sovittaa. Epämukavissa ei ole mitään romanttista ja makukin voi olla ihan erilainen, kuin lahjanantaja kuvittelee. Osta villapaita, sen kanssa ei ole niin tarkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti taitaa olla siinä, että jos ei anneta lahjaa vaan rahaa, niin se on puhtaasti toisen sponssaamista. Kaikki naiset eivät ajattele kuten tyypillinen suominainen, että hienoa jos miehestä voi hyötyä. Jos taas molemmat antavat edes takaisin rahaa toisilleen niin siinä ei ole mitään järkeä.
Lahjakortti menee samaan kategoriaan. Sehän on rahaa, mutta samalla perusteella voisit sanoa, että anna mieluummin suoraan massia niin lahjan voi käyttää juuri siihen mihin itse haluaa.
Se romantiikka tulee siitä, että ap muistaa mistä sen nainen on puhunut ja vaivautuu selvittämään kengän kokoa ja muuta.
Mutta kun se kengän kokokin vaihtelee merkin/mallin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rieker
Harmaa Toyota Avensis, rintamamiestalo kaupungin liepeillä kun siellä on halvempaa ja vanhat Riekerin talvikengät kun ne on käytännölliset.
Ei ole. Riekerillä on myös hyvin naisellisia ja koristeellisia malleja.
Vierailija kirjoitti:
Onkos ap miettinyt sitä, että missä tuollaisia voi käyttää?
Kun jos ei käytä sisällä kenkiä eikä ole vaikka omaa pihaa, niin kyllä siinä mennään makuupussitakkien ja UGGS-saappaidenkin tasoa alemmas jos julkisilla paikoilla liikkuu tuollaisissa.
121212
Siellä maakunnissa ei ehkä tiedetä tätä, mutta tyylitietoiset ja aikaansa seuraavat helsinkiläiset ovat kulkeneet Birkenstockin terveyssandaaleissa jo monet kesät melkein kaikissa mahdollisissa menoissa. Ne on trendikkäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rieker
Ei ole. Riekerillä on myös hyvin naisellisia ja koristeellisia malleja.
Ai jaa, en tiennyt. Aina oppii uutta.
Mulle tuli Riekeristä mieleen miesten perus talvikengät ja sämpylän malliset pappatennarit.
"Siellä maakunnissa ei ehkä tiedetä tätä, mutta tyylitietoiset ja aikaansa seuraavat helsinkiläiset ovat kulkeneet Birkenstockin terveyssandaaleissa jo monet kesät melkein kaikissa mahdollisissa menoissa. Ne on trendikkäät. "
No meillä on sitten erilainen käsitys tyylitietoisista naisista.
121212
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se romantiikka tulee siitä, että ap muistaa mistä sen nainen on puhunut ja vaivautuu selvittämään kengän kokoa ja muuta.Mutta kun se kengän kokokin vaihtelee merkin/mallin mukaan.
Niin kuin sanottu, ne voi vaihtaa jos niikseen tulee. Otan naisystävän nykyisistä sandaaleista mitat ja kokeilen alkuun niiden mukaan.
ap
Juu juu, mutta mulle tooosi isot. Mun kengän koko on 37 2/3