Auttakaa palstamiestä mäessä (lahja naisystävälle)
Naisystävä on puhunut haaveilevansa uusista sandaaleista, mutta ei ole raaskinut ostaa.
Nyt on sellainen pulma, etten muista valmistajaa. Joku hyvin tunnettu. Ei mikään luksusmerkki vaan sellainen varsin yleinen.
Muistaakseni päällisessä nahkaa ja solki/soljet?
Kommentit (44)
Mä kuulun varmaankin sitten siihen naisten vähemmistöön joka ilahtuisi ikiajoiksi siitä kun mies on muistanut mitä olen puhunut naisten kengistä, on ottanut mitat mun kenkien pohjista, miettinyt mikä tyyli ja nahan värisävy pitäisi valita ja käynyt vaateosastolla myyjän avustuksella valitsemassa just sen parin jonka uskoo olevan mun mieleen.
vs ostin sulle lahjakortin naisten osastolle, osta mitä tykkäät.
N41
Kuvauksen perusteella ensimmäisenä tulee mieleen:
Birkenstock – nahkaiset sandaalit, usein yksi tai kaksi solkea, erittäin tunnettu ja monen toivelistalla.
Tamaris – tekee paljon nahkasandaaleja soljilla.
Rieker – suosittu ja melko yleinen merkki.
Ecco – tunnettu nahkakengistään ja sandaaleistaan.
Clarks – klassisia nahkasandaaleja.
Todennäköisin veikkaus on kuitenkin Birkenstock, koska kuvaus "hyvin tunnettu, ei luksusmerkki, nahkaa ja soljet" sopii siihen erityisen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulun varmaankin sitten siihen naisten vähemmistöön joka ilahtuisi ikiajoiksi siitä kun mies on muistanut mitä olen puhunut naisten kengistä, on ottanut mitat mun kenkien pohjista, miettinyt mikä tyyli ja nahan värisävy pitäisi valita ja käynyt vaateosastolla myyjän avustuksella valitsemassa just sen parin jonka uskoo olevan mun mieleen.
vs ostin sulle lahjakortin naisten osastolle, osta mitä tykkäät.
N41
Suominainen: totta v*tussa mieluummin lahjakortti tai mieluiten vaan rahaa.
Ostat vanhan kunnon SA-Intin peltipaidan yöpaidaksi. Se päällä on liian kuuma nukkua, niin se on heitettävä pois päältä! :))
Ja jos ei tykkää, niin voit käyttää sen itse. :)