Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko henkinen ihminen, mystikko etc? Kerro siitä vähän.

Vierailija
07.07.2026 |

Kerro vähän miten katsot elämää ja millaista elämäsi on? 

Pidän itseäni henkisenä ihmisenä. Tunnen kehoni energian hyvin voimakkaana ja etenkin feminiinen energia on minussa hyvin vahvaa. Uskon vain siihen mitä itse koen. Kaikki perustuu omiin kokemuksiini ja koen olevani suojeltu, että myös johdatettu. Paljon on tapahtunut asioita, joista tiedän, että niillä on ollut tarkoituksensa. Näen enneunia, tiedän asioita paljon intuitiivisesti ja kanssani ihmiset avautuvat helposti. Kuljen omaa polkuani, olen avoin, aistin paljon asioita. Olen tietoinen mutta elän ihan normaalisti. En tosin käytä päihteitä, vietän aikaani paljon yksin ja rakastan syventyä hetkeen. Luonto saa aikaan hyvin voimakasta autuutta ja rakkauden tunnetta, joten siellä vietän mielelläni paljon aikaa.

Miten henkisyys teidän elämässänne näkyy? 

Tämä ketju ei ole tarkoitettu väittelyyn siihen, että mikä on oikea tapa elää ja milloin voi kutsua itseään henkiseksi. Tämä on vapaamielinen ketju, jossa saa kertoa millaisena elämän kokee. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/26 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemassa olo on pelkkä aistien varainen illuusio ja ihminen elää kuolevaista unta. Me olemme kaikki tietoisuutta joka ei ole koskaan syntynyt tai koskaan kuole. Muodoton ajaton tietoisuus josta tämä maailman kaikkeus ilmenee ja palaa takaisin joka päivä kun nukumme syvää unta. Kun ihminen sanoo "minä" Tarkoittaa hän egoansa, omaa persoonaansa ja se on tämä ihmisen ego joka koristelee itseään kaikilla ajatuksilla vaikka sillä että sanoo olevansa hyvin henkinen. Kun ego kuolema on koettu ei silloin jäljelle jää ketään kertoo ego kuolemsta sillä sitä egoa ei enään ole.

Tätä myötä viestisi ei sisällä mitään todellista tietoa maailmasta, vaan se on pelkkää merkityksetöntä harhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kokenut henkisiä hyökkäyksiä jatkuvasti elämäni aikana. Jos on yhtään rauhallista, kohta joku merkityksellinen ihminen kaukana kuollut johonkin tai polkupyörä katkeaa naapurilla tms. On vaikea keskittyä täyteen henkisyyteen silloin. Nytkin yhdellä ihmisellä syöpä ja se ahdistaa. Yritän irrottautua siitä ajatuksesta välillä. Maailma saisi olla inhimillinen, mutta joku yrittää riistää ihmisiä köyhyyteen. No jatkakaa.

Vierailija
24/26 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustelen energioita ja aistin niitä vahvasti.

Vierailija
25/26 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/26 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up