Oletko henkinen ihminen, mystikko etc? Kerro siitä vähän.
Kerro vähän miten katsot elämää ja millaista elämäsi on?
Pidän itseäni henkisenä ihmisenä. Tunnen kehoni energian hyvin voimakkaana ja etenkin feminiinen energia on minussa hyvin vahvaa. Uskon vain siihen mitä itse koen. Kaikki perustuu omiin kokemuksiini ja koen olevani suojeltu, että myös johdatettu. Paljon on tapahtunut asioita, joista tiedän, että niillä on ollut tarkoituksensa. Näen enneunia, tiedän asioita paljon intuitiivisesti ja kanssani ihmiset avautuvat helposti. Kuljen omaa polkuani, olen avoin, aistin paljon asioita. Olen tietoinen mutta elän ihan normaalisti. En tosin käytä päihteitä, vietän aikaani paljon yksin ja rakastan syventyä hetkeen. Luonto saa aikaan hyvin voimakasta autuutta ja rakkauden tunnetta, joten siellä vietän mielelläni paljon aikaa.
Miten henkisyys teidän elämässänne näkyy?
Tämä ketju ei ole tarkoitettu väittelyyn siihen, että mikä on oikea tapa elää ja milloin voi kutsua itseään henkiseksi. Tämä on vapaamielinen ketju, jossa saa kertoa millaisena elämän kokee.
Kommentit (26)
Olemassa olo on pelkkä aistien varainen illuusio ja ihminen elää kuolevaista unta. Me olemme kaikki tietoisuutta joka ei ole koskaan syntynyt tai koskaan kuole. Muodoton ajaton tietoisuus josta tämä maailman kaikkeus ilmenee ja palaa takaisin joka päivä kun nukumme syvää unta. Kun ihminen sanoo "minä" Tarkoittaa hän egoansa, omaa persoonaansa ja se on tämä ihmisen ego joka koristelee itseään kaikilla ajatuksilla vaikka sillä että sanoo olevansa hyvin henkinen. Kun ego kuolema on koettu ei silloin jäljelle jää ketään kertoo ego kuolemsta sillä sitä egoa ei enään ole.
Vierailija kirjoitti:
Olemassa olo on pelkkä aistien varainen illuusio ja ihminen elää kuolevaista unta. Me olemme kaikki tietoisuutta joka ei ole koskaan syntynyt tai koskaan kuole. Muodoton ajaton tietoisuus josta tämä maailman kaikkeus ilmenee ja palaa takaisin joka päivä kun nukumme syvää unta. Kun ihminen sanoo "minä" Tarkoittaa hän egoansa, omaa persoonaansa ja se on tämä ihmisen ego joka koristelee itseään kaikilla ajatuksilla vaikka sillä että sanoo olevansa hyvin henkinen. Kun ego kuolema on koettu ei silloin jäljelle jää ketään kertoo ego kuolemsta sillä sitä egoa ei enään ole.
Tiesin, että joku tulee tästä sanomaan ja siksi lisäsin loppuun, että tätä ketjua ei ole tarkoitettu siihen, että väitellään siitä kuka voi sanoa itseään henkiseksi. On helpompi sanoittaa näitä asioita kun puhuu "minuuden" kautta vaikka tietenkin myös samaistun siihen, ettei minua oikeasti ole. Se on vain illuusio, joka on rakennettu tässä maailmassa kuten myös kaikki muukin mitä aiheelliseksi sanotaan. Kaikki on lopulta vain energiaa, tyhjyyttä joka ilmenee eri muodoissa. Kuitenkin tässä todellisuudessa nyt elämme ja ilmennämme, joten näin asioita on helppoa tuoda tietoisuuteen. Sekin on tavallaan aika egoistista arvostella sitä, että onko henkinen jos puhuu persoonana mutta uskon, että syvemmällä tasolla jokainen ymmärtää, että kun elämme nyt tässä ilmentymässä niin helpointa on puhua näin vaikka olisikin tietoinen siitä, että tämäkin on vain illuusiota. Ap
Vierailija kirjoitti:
💫
🌠🌟🌌
LolX! Samistämis. x
Tuli mieleen vielä lisätä, että loppuen lopuksi en välitä siitä olenko varsinaisesti henkinen vai en. Oikeastaan en pidä näistä lokeroinneista tai siitä, että takerrutaan sanoihin vaan yritän vain puhua siitä virtaavasta elämän energiasta joka on, jonka tuntee. Se sisäinen tieto. Se on mielenkiintoista. Minusta näistä on todella mukava keskustella ihan vapaasti. :) Ap
Kuulostaa kovin itsekeskeiseltä. Oletko tehnyt itsestäsi elämän Jumalan. Oletko New Agen UHRI - siltä kuulostaa tms?
Tiedätkö yhtään mitään kristinuskosta jossa Jumala kommunikoi ihmisten kanssa ja ihminen ei ole oma Jumalansa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kovin itsekeskeiseltä. Oletko tehnyt itsestäsi elämän Jumalan. Oletko New Agen UHRI - siltä kuulostaa tms?
Tiedätkö yhtään mitään kristinuskosta jossa Jumala kommunikoi ihmisten kanssa ja ihminen ei ole oma Jumalansa.
Pysytään aloituksen aiheessa eikä lähdetä näihin keskusteluihin. Sinä olet selvästi uskonnollinen joten aihe ei kosketa sinua.
Hörhötihörhöti ja minäminäminä. Keskenkasvuisuuttahan tuo "henkisyytesi" ainoastaan on. Onko elämässäsi tapahtunut paljon traumaattisia asioita?
Vierailija kirjoitti:
Hörhötihörhöti ja minäminäminä. Keskenkasvuisuuttahan tuo "henkisyytesi" ainoastaan on. Onko elämässäsi tapahtunut paljon traumaattisia asioita?
Tätähän se "henkisyys" tuppaa olemaan, oman navan ympärillä pyöriskelyä loputtomasti. Meillä länsimaissa on varaa tähän, ei tarvitse tehdä oikeita asioita tai huolehtia muista.
Luuleeko joku oikeasti, että aito mystikko haluaa paljastua mystikoksi? Kun joku kutsuu itseään mystikoksi, niin hän ei takuuvarmasti ole sitä. Vähän sama ortodoksisessa kristillisyydessä noiden Jumalan hullujen kanssa - kun joku alkoi epäilemään sitä, että näiden hulluus onkin laadultaan jopa jumalallista, heittäytyivät nämä oikeiksi hulluiksi etteivät voisi ylpeillä itsestään.
Olen jossain määrin henkinen. Kiinnostuin asioista teini-iässä. Lähinnä etsin tietoa kirjoja ja alan lehtiä lukemalla ja netistä esim haastatteluja katsomalla. Satunnaisesti olen mukana alan yhdistyksissä. Joskus kauan sitten saatoin käydä jollain kursseilla ja tapahtumissa mutta ne ovat jääneet. Myös meditointi on jäänyt mitä ennen harrastin paljon.
En ole sellainen että käyttäisin paljon rahaa tähän harrastukseen ja sitoutuisin arvokkaisiin koulutuksiin. Tälläistä itsenäistä asioiden pohdiskelua hyvin pitkälti.
Ap jatkaa vielä. Elän koko ajan vahvemmin siinä mikä tuntuu oikealta. Tavallaan aistin ja kuulostelen sitä omaa "taajuutta" tai elämänpolkua missä on tarkoitukseni elää. Jos se vaatii sen, että muutan paljon asioita, niin minä sitten muutan niitä. Tiedän kun minun täytyy toimia ja kuuntelen sisäistä kompassiani. Joskus se on vaatinut hyvin radikaaleja ratkaisuja enkä ole katunut.
Moni pelkää muuttaa elämäänsä kun miettivät rahaa tai muuta vastaavaa mutta oikeasti minä uskon vahvasti siihen, että jos sisäisesti on tunne, että minun täytyy tehdä asia x ja se intuitiivinen ääni ei vain lakkaa niin sitten on tarkoitus mennä sen mukaan. Ikinä en ole katunut enkä ole joutunut taloudellisiin ongelmiin sen vuoksi, että olen kuunnellut itseäni vaikka se olisi ollut järjellisesti ajatuksena järjetön. Asiat ovat järjestyneet ja sellaisilla tavoilla, jotka ovat tehneet elämästäni parempaa. Nykyään luotan täysin tuohon sisäiseen tietoon. En kuitenkaan tee asioita impulsiivisesti ajatuksien tasolta vaan tosiaan siitä tiedosta käsin.