Miksi tissit on niin tärkeä asia naisille
Kommentit (50)
Ne on muuntuneet hikirauhaset joita äijät mulkoilee suu auki ninn että silmät putoo päästä. Useimmilla eripariset.
Vierailija kirjoitti:
Miehet: tissit tissit tissit tissit
tissit tissit tissit tissit
tissit tissit tissit tissit
Just, kummallekohan sukupuolelle ne on tärkeämmät?
Hauska sattuma oli kun seurustelin nuorena "nuoruudenrakkaani" kanssa, hän oli aina jotenki hirmu innostunu tisseistä. Suhde ei valitettavasti jatkunutkaan ja elämämme vei erilleen. Näin häntä 30v jälkeen ja huomasin kuinka herkeämättä hän tuijotti uhkeita kiinteitä rintojani jotka tosin oli ainakin kaksinkertaiset siihen nähden kun olin hoikka 20v. Mutta sama jatkui, mies ei saanut silmiään irti rinnoistani, omalla eukollaan on 2 lapsen imetyksen ja ikääntymisen myltä pienet roikkuvat roiskeläpät. Hah....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Jahas kaappihomo taas jankuttaa typerää fantasiaan. Naisten päät kääntyy sen vuoksi, että katsovat mikä hinaaja tuossa kulkee lässyttämässä masusta.
Täällä kemissä kyllä miestä saadaan!
Ja tummeli kuumenee huumorista!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Jahas kaappihomo taas jankuttaa typerää fantasiaan. Naisten päät kääntyy sen vuoksi, että katsovat mikä hinaaja tuossa kulkee lässyttämässä masusta.
Täällä kemissä kyllä miestä saadaan!
Ja tummeli kuumenee huumorista!!!
Tummeli on edelleen voide. Koita vajaaälyinen huoris tajuta tämä.
Ei. en kuumene ja tuo päätön sönkytys ei ollut huumoria.
Ja riippurinta palstapun keroasukit KUUMENEE!!!
Monelle naiselle sukupuolielimet. Verrataan miehen munaan.
Tytöstä tulee nainen kun tissit kasvaa. Tärkeintä naisen elämässä.
Isungi isungi nyt löpöä tiskiin, ett pääsen minä maalaistorvi KYLILLE, olen vasta 44 vuotta! löpönkiä!!!
Hiusraja
Kalju
Leuka
Hartiat
Lihakset
Nenä
Korvat
Muna
Lyhyys
Tissit
Perse
Pillu
Sininen tukka
paino
Jne.
KENEN PÄIVITTÄISET ULINAN AIHEET? INCELIEN.