Miten pienituloisilla on varaa käydä kampaialla?
Olen miettinyt tätä, kun koko ajan puhutaan ettei rahat riitä ruokaan ja asumiseen, mutta silti monella on värjätyt hiukset, raidat ja kynnet laitettuna. Itse käyn kampaialla ehkä kerran vuodessa, vaikka olen ihan normaalituloinen. Mistä tähän oikeasti riittää rahat?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
En värjää hiuksia, leikkautan ehkä kerran pari vuodessa. Käyn parturilla, joka perii naisten hiusten leikkaamisesta 25 euroa
Parturin hinnoissa on 25 % ALV, samoin YEL-maksut ovat 25 %, ja sitten verot, toimitilan vuokra, vakuutukset, työvälineet ja tarvikkeet. Arvaa paljonko hänelle jää käteen.
ne pistää öynli vänssistä saaneet rahat gamppaamoon
Vierailija kirjoitti:
Käyn leikkauttamassa vuoden välein ja värjään parin kuukauden välein 6 euron kasvivärillä. Välillä laitan alelaarista ostettua color maskia.
T. Pitkäaikaistyötön
Onko kasviväri vaikea laittaa itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn leikkauttamassa vuoden välein ja värjään parin kuukauden välein 6 euron kasvivärillä. Välillä laitan alelaarista ostettua color maskia.
T. Pitkäaikaistyötön
Onko kasviväri vaikea laittaa itse?
Riippuu laadusta, mutta esim. Cultivators on aika helppokäyttöinen. Olen tosin värjännyt itse omia hiuksiani vuosikausia kasviväreillä, joten olen harjoitellutkin.
Oletko sitä mieltä että naistenkin pitäisi ajella hiuksensa kaljuksi?