Muita joilla ala-asteikäisenä ankeita uimakoulukokemuksia JAKOMÄEN UIMAHALLISSA?????
Kommentit (6)
Kamala miesuimaopettaja astui mm. mun sormille aina kun vesipelkoisena yritin ottaa pienen altaan laidoista tukea ja dippas mun päätä sillä silmukalla veden alle... Ja kun miettii, että olin ekalla luokalla, aika pieni. Kotona en tietty uskaltanut kertoa kuin paljon myöhemmin, en tiedä miksi. Ja joo, en osaa uida vieläkään. Aikuisten uimakoulu mielessä.
Vierailija:
Kamala miesuimaopettaja astui mm. mun sormille aina kun vesipelkoisena yritin ottaa pienen altaan laidoista tukea ja dippas mun päätä sillä silmukalla veden alle... Ja kun miettii, että olin ekalla luokalla, aika pieni. Kotona en tietty uskaltanut kertoa kuin paljon myöhemmin, en tiedä miksi. Ja joo, en osaa uida vieläkään. Aikuisten uimakoulu mielessä.
mitään positiivisia. Kerrankin lähdin pois kun ryhm 2 piti hypätä pääedellä veteen enkä uskaltanut. muistaakseni oli joku mies ohjaaja joka ainakin korotti ääntään jos ei huutanut silloin kun et uskaltanut tehdä jotain.
uimakoulussa ja vieläkin pelkään vettä. Oli traumaattinen kokemus :(