Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi 6,90 liikaa kakkupalasta tien varrella olevassa kesäkahvilassa?

Vierailija
07.07.2026 |

Pysähdyttiin kesälomareissulla suosittuun kesäkahvilapaikkaan. Vitriinissä selkeästi jonkin aikaa seisonut tommonen omena kakkupala 6,90.

Olisitko ostanut ? Kahvikuppi 3,5e.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tylsillä ABC-asemillakin maksaa, esim. ostat pari sämpylää ja kahvia, niin 16€ aika helposti. Joku kiva kahvila, mukava keli, niin ehkä voisin kerran maksaa.

Vierailija
22/82 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokrat ovat nousseet paljon ja asiakaspaikkoja vaan rajallinen määrä. Jos myy liian halvalla, ei ole enää kannattavaa

Ehkä sitten kannattaisi tehdä jotain muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvila tulee nippa nappa toimeen ja saa paljat ja kulut sekä pienen voiton katettua, jos asiakkaita on tarpeeksi. 

Vierailija
24/82 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Jatkan:  ei ole, kun sen pari kertaa kesässä maksaa.

Vierailija
25/82 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokrat ovat nousseet paljon ja asiakaspaikkoja vaan rajallinen määrä. Jos myy liian halvalla, ei ole enää kannattavaa

Ehkä sitten kannattaisi tehdä jotain muuta?

Niin että ei saisi pitää enää kahvilaa kun sinä ja muut eivät suostu maksamaan niin paljon että kahvila kannattaisi. 
Kyllä minä ainakin moottoripyöräilijänä kannatan jokaista pientä kahvilaa, ihanaa että joku vielä jaksaa pitää kesäkahviloita. 
Jos jonkun mielestä on liian kallista niin jättää vaan käymättä mutta se että netissä alkaa mollaamaan yleistäen kaikkia niin on aika syvältä. Ap voisi kertoa kahvilan nimen niin saadaan selville valehteleeko vai ei.

Vierailija
26/82 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat eväät toimii aina.

Tuore kahvi tottakait keittimellä  P-paikalla.  Matkailuauto on kätevä reissussa.

Vierailija
27/82 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kalliilta kuulostaa.

Vierailija
28/82 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko sä saatan* n vesipää, että joku kahvila pysyy pystyssä euron kahvia/ kakkuja myymällä?

Vitutt** tuollaisten yhteiskunnan elöttämien tyhjäntoimittajien vinkuminen, kun luulevat että sitä rahaa sataa taivaasta kaikille senkun muistaa hengittää ja paskantaa.

Vierailija
29/82 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko sä saatan* n vesipää, että joku kahvila pysyy pystyssä euron kahvia/ kakkuja myymällä?

Vitutt** tuollaisten yhteiskunnan elöttämien tyhjäntoimittajien vinkuminen, kun luulevat että sitä rahaa sataa taivaasta kaikille senkun muistaa hengittää ja paskantaa.

Vaikutat vakaalta ja mukavalta ihmiseltä.

Vierailija
30/82 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi kerran maksaa mutta ei kannata olettaa että Turun toiste 

Riippuu tavoitteista 

Vierailija
31/82 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla tuoretta ja palan reilun kokoinen. 

Vierailija
32/82 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse maksa. Saa kakut olla. Kahvikin on liian kallis. Miettii että vielä 20 vuotta sitten sai huoltsikalta kahvit hillomunkilla 2.10€. kyllä käännyn ovelta takaisin kun näen mitä niissä myydään ja mihin hintaan.

Vierailija
33/82 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri, mutta en kait minä ainakaan juo reissun päällä yksiäkään kahveja sen takia että kahvila pysyy pystyssä. Tai osta jotain että paikka pysyy auki tulevaisuudessakin.

Vierailija
34/82 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ruvennut ottamaan kahvit omaan termariin ja edellisiltana olen leipässyt muffinit jotka rasiaan mukaan jos reissussa on muita kuin minä yksin. Näin voi levähtää jonkun ihanan järven rannalla ja ihastella maisemia luonnonhelmassa. Tulee edulliseksi. Eikä omat muffinit koskaan petä, on testattu ja hyväksi todettu. 

Vierailija
35/82 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

omenakakku vai omenapiirakka - aika suuri ero valmistuksessa. 

Vierailija
36/82 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viikonloppuna ihanassa kahvilassa. Kahvi ja kakkupala 11 euroa. Olisi saanut santsikupin samaan hintaan, mutta en jaksanut. Oli hintansa väärti. Ei pääkaupunkiseutu.

Vierailija
37/82 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,50e on annoshinta, 4e maksaisin maksimissaan. Silloin tulee jo 15% ylimääräistä katetta

Vierailija
38/82 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on kyllä käsittämättömän typeriä käyttäessään ylihinnoiteltuja palveluita. Muutenhan nuo olisi mennyt nurin ajan sitten.

Vierailija
39/82 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen paskakahvilan pitäisi ylipäätään pysyä pystyssä? Jos teidän idioottien kantamat rahat ei riitä, niin sitten toiminta loppuu. Ei minulla ole mitään velvollisuutta, ja vielä vähemmän halua, tukea jotain kannattamatonta yritystä omista vähistä rahoistani.

Vierailija
40/82 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

monessa paikassa on jopa 8-10€ joten tuo ln aika standardi hinta jopa edullinen varsinkin, jos kahvin saa siihen myös alle 5€ .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi