Onko mielestäsi 6,90 liikaa kakkupalasta tien varrella olevassa kesäkahvilassa?
Pysähdyttiin kesälomareissulla suosittuun kesäkahvilapaikkaan. Vitriinissä selkeästi jonkin aikaa seisonut tommonen omena kakkupala 6,90.
Olisitko ostanut ? Kahvikuppi 3,5e.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vuokrat ovat nousseet paljon ja asiakaspaikkoja vaan rajallinen määrä. Jos myy liian halvalla, ei ole enää kannattavaa
Ehkä sitten kannattaisi tehdä jotain muuta?
Kahvila tulee nippa nappa toimeen ja saa paljat ja kulut sekä pienen voiton katettua, jos asiakkaita on tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Jatkan: ei ole, kun sen pari kertaa kesässä maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokrat ovat nousseet paljon ja asiakaspaikkoja vaan rajallinen määrä. Jos myy liian halvalla, ei ole enää kannattavaa
Ehkä sitten kannattaisi tehdä jotain muuta?
Niin että ei saisi pitää enää kahvilaa kun sinä ja muut eivät suostu maksamaan niin paljon että kahvila kannattaisi.
Kyllä minä ainakin moottoripyöräilijänä kannatan jokaista pientä kahvilaa, ihanaa että joku vielä jaksaa pitää kesäkahviloita.
Jos jonkun mielestä on liian kallista niin jättää vaan käymättä mutta se että netissä alkaa mollaamaan yleistäen kaikkia niin on aika syvältä. Ap voisi kertoa kahvilan nimen niin saadaan selville valehteleeko vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Omat eväät toimii aina.
Tuore kahvi tottakait keittimellä P-paikalla. Matkailuauto on kätevä reissussa.
Luuletko sä saatan* n vesipää, että joku kahvila pysyy pystyssä euron kahvia/ kakkuja myymällä?
Vitutt** tuollaisten yhteiskunnan elöttämien tyhjäntoimittajien vinkuminen, kun luulevat että sitä rahaa sataa taivaasta kaikille senkun muistaa hengittää ja paskantaa.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko sä saatan* n vesipää, että joku kahvila pysyy pystyssä euron kahvia/ kakkuja myymällä?
Vitutt** tuollaisten yhteiskunnan elöttämien tyhjäntoimittajien vinkuminen, kun luulevat että sitä rahaa sataa taivaasta kaikille senkun muistaa hengittää ja paskantaa.
Vaikutat vakaalta ja mukavalta ihmiseltä.
Sen voi kerran maksaa mutta ei kannata olettaa että Turun toiste
Riippuu tavoitteista
Pitää olla tuoretta ja palan reilun kokoinen.
En ainakaan itse maksa. Saa kakut olla. Kahvikin on liian kallis. Miettii että vielä 20 vuotta sitten sai huoltsikalta kahvit hillomunkilla 2.10€. kyllä käännyn ovelta takaisin kun näen mitä niissä myydään ja mihin hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Eri, mutta en kait minä ainakaan juo reissun päällä yksiäkään kahveja sen takia että kahvila pysyy pystyssä. Tai osta jotain että paikka pysyy auki tulevaisuudessakin.
Mä olen ruvennut ottamaan kahvit omaan termariin ja edellisiltana olen leipässyt muffinit jotka rasiaan mukaan jos reissussa on muita kuin minä yksin. Näin voi levähtää jonkun ihanan järven rannalla ja ihastella maisemia luonnonhelmassa. Tulee edulliseksi. Eikä omat muffinit koskaan petä, on testattu ja hyväksi todettu.
omenakakku vai omenapiirakka - aika suuri ero valmistuksessa.
Kävin viikonloppuna ihanassa kahvilassa. Kahvi ja kakkupala 11 euroa. Olisi saanut santsikupin samaan hintaan, mutta en jaksanut. Oli hintansa väärti. Ei pääkaupunkiseutu.
3,50e on annoshinta, 4e maksaisin maksimissaan. Silloin tulee jo 15% ylimääräistä katetta
Ihmiset on kyllä käsittämättömän typeriä käyttäessään ylihinnoiteltuja palveluita. Muutenhan nuo olisi mennyt nurin ajan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen paskakahvilan pitäisi ylipäätään pysyä pystyssä? Jos teidän idioottien kantamat rahat ei riitä, niin sitten toiminta loppuu. Ei minulla ole mitään velvollisuutta, ja vielä vähemmän halua, tukea jotain kannattamatonta yritystä omista vähistä rahoistani.
monessa paikassa on jopa 8-10€ joten tuo ln aika standardi hinta jopa edullinen varsinkin, jos kahvin saa siihen myös alle 5€ .
Kyllä ne tylsillä ABC-asemillakin maksaa, esim. ostat pari sämpylää ja kahvia, niin 16€ aika helposti. Joku kiva kahvila, mukava keli, niin ehkä voisin kerran maksaa.