Orpon pitää erota jo tänään sanoo Minja koskela.
Orpon eroa vaaditaan taas. Eihän yks hallihanke voi olla eroamiseen syy.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Orpon sähläilyistä pitää tehdä tutkintapyyntö poliisille. Tosin Oikeuskansleri jo määräsi selvittämään, että kyllä se sieltä tulossa on.
Ministeri virassaan syyllistyy valtiorikokseen, josta häntä syytetään valtakunnanoikeudessa. Korruptiotahan tässä on kokoomuspellet harjoittaneet satojen miljoonien edestä MEIDÄN VERORAHALLA.
Ilta-Sanomien tietopyynnön perusteella hallihanke on mennyt normaaleja kanavia pitkin, ja hallin avustushakemus on tehty marraskuussa 2024. Valtiovarainministeriö oli määritellyt hankkeen kannattamattomaksi, mutta Orpo otti sen kuitenkin kokoomuksen investointikoriin riihessä. Siellä neljä hallituspuoluetta päättivät keskenään, mikä investointi, minkäkin puolueelta investointikorista menee läpi.
Kokoomus sai 35 miljoonan hallirahoituksen, perussuomalaiset saivat 20 miljoonalla romutustukea kansalaisten isopäästöisten, vanhojen autojen vaihtoon vähäpäästöisemmiksi, ja kristilliset Itä-Suomeen kaksi siltaa ja useamman risteyksen. Sitä, mitä ruotsalainen kansanpuolue sai, media ei kerro.
Ilmeisesti Orpo ja Orpon avustajat eivät ole penaalin terävimpiä kyniä, koska Orpon tiedotteet asiasta usean päivän piileskelyn jälkeen olivat surkeita ja salailevia. Mikäli Orpo olisi tullut esiin heti, ja lyönyt faktat pöytään, meteliä ei olisi tullut.
Vierailija kirjoitti:
Herra Orpo on eronnut vain ja ainoastaan ensimmäisestä vaimostaan.
Toisen vaimon ja lapset jätti Turkuun kun muutti Helsinkiin vuonna 2007.
Vierailija kirjoitti:
Pian kohu laantuu ja Minja nuolee haavojaan.
Niin. Tähän astihan onkin vain orpo nuollut koksuvaikuttajien p****ttä.
Läpinäkyvyys päätöksenteossa ei oikein toimi, jos on tarkoitus kahmia yhteisiä varoja omiin tarkoitusperiin. Orpo kieltää kaiken, sehän on selvä.
On sitä suomessa ennenkin suhmuroitu mutta ei ole ketään oikeuteen saatu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä Minja Koskelan mielipiteet kiinnostaa?
🙋
Minua ainakin kiinnostaa.
Minua kiinnostaa sellainen, että puolustetaan oikeamielistä toimintaa. Minua kiinnostaa se, että avataan asiat, jotka ovat epämääräisiä.
Tämä Minja-tyttönen lähettelee vanhuksille valmiiksi kirjoitettuja testamenttilomakkeita, joilla omaisuutensa voi lahjoittaa Vasemmsitoliitolle pelkällä allekirjoituksella. Oletko varma, etteivät omat vanhempasi ole allekirjoittaneet tällaista paperia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä Minja Koskelan mielipiteet kiinnostaa?
🙋
Minua ainakin kiinnostaa.
Minua kiinnostaa sellainen, että puolustetaan oikeamielistä toimintaa. Minua kiinnostaa se, että avataan asiat, jotka ovat epämääräisiä.
Koska Minja avaa yhtään mitään mistään? Hänhän on vain puheiden tasolla vasemmistolainen. Omassa elämässään haluaa Eurooppaan hyvään virkaan rahastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutaakin eroamaan.
Marionettihan tuo on noille hyvävelijärjestelmän tyypeille.
Se on ollut kyllä tiedossa jo alusta saakka.Nyt alkaa tulla näkyväksi.
Ja tuo Vapaavuoren rosmohan se siellä häärii välikätenä. Mitenkäs muuten.Kokoomus on RKPn marionetti.
RKP on Suomen vaikutusvaltaisin puolue.
Garden Helsinki hankkeen takana on RKPn taustalla häärivät IFK väki.
Saattaa hyvinkin olla. Muiden puolueiden investointikoreista hyväksytyiksi päätyneet investointiehdotukset on paljastettu, mutta Ruotsalaisen kansanpuolueen investointia ei.
Orpo sai hallin, Purra romutuspalkkion ja Essayah pari siltaa ja useita risteyksiä Itä-Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
On sitä suomessa ennenkin suhmuroitu mutta ei ole ketään oikeuteen saatu.
Ajat muuttuu, nyt on aika tehdä jotain.
Eroa urpå!
Darraorpo on nyt lomalla, Ruisrockin jälkeen ei jaksa kommentoida mokiaan. Ehkä sitten syssymmällä...
Vapaavuori, kok vaati 115m takaukset. Ministeriöhylkäsi, joten Antti Petteri O , kok hommasi 35m ilmaista tukea puoluetoverin hallille!
Petteri Orpo ja Riikka Purra,
heille äkkilähtö, ei heitä surra,
Monoa saa myös Rydmanin Wille,
Äänestäjät kenkää antaa sille,
Heipat myös, Tere ja Jani,
Kansa öykkärit ruotuun pani
Orpokin puhuu niin totta kuin osaa?
Vierailija kirjoitti:
Petteri Orpo ja Riikka Purra,
heille äkkilähtö, ei heitä surra,
Monoa saa myös Rydmanin Wille,
Äänestäjät kenkää antaa sille,
Heipat myös, Tere ja Jani,
Kansa öykkärit ruotuun pani
Hyvä!
Petteri on jo monta päivää saanut aikaa ottaa rohkaisutyyppyä, joten kyllä kohta saisi tulla jo julkisuuteen. Alkaa ihmisillä jo kärsivällisyys loppua piiloleikkiin. Kotityötkin alkaneet vaimon mukaan jäädä rästiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se enää muuta keksi?
Kiviäkin kiinnostaa.Mua ainakin kiinnostaa.
Mua kiinnostaa sellainen, että veroissa maksamiani varoja käytetään oikein ja avoimesti.
Minuakin kiinnostaa, että veroissa maksamiani varoja käytetään järjestöihin oikein ja avoimesti. Kaikki auki vaan ja kunnolla tutkintaan, että selviää mitkä järjestöt ovat tekaistuja vain rahan vuoksi, ketkä ovat pomoina ja millä taustalla, jne.
Alkaa korruptiot selviämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se enää muuta keksi?
Kiviäkin kiinnostaa.Mua ainakin kiinnostaa.
Mua kiinnostaa sellainen, että veroissa maksamiani varoja käytetään oikein ja avoimesti.
Jopa KEVÄÄLLÄ 2022 ovensa avanneen Nokia-areenan tulevaisuus puhuttaa kulisseissa. Huolenaiheena ovat tamperelaisareenan taustayhtiön talousnäkymät.
Pystyykö KOY Tampereen Monitoimiareena selviytymään massiivisesta velkataakastaan ilman Tampereen kaupungin eli paikallisten veronmaksajien apua?
Tähän asti ei ole pystynyt.
Kaatuuko Garden hankekin lopulta veronmaksajien maksettavaksi?
35 miljoonaa on vasta alkusoittoa hallin kustannuksista.
Kyllä mahtaa Urpån kannikoita poltella tällä hetkellä muukin kuin lomareissun aurinko..