Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päättänyt alkaa toteuttaa Let them -teoriaa

Vierailija
07.07.2026 |

Aloitin sen juuri alkaneen loman ja laivaristeilyn kunniaksi. 

Oli paljon stressittömämpää buffetissa, kun päätin antaa ohi kiilaavien rauhassa mennä eteeni. Jäin lopulta ilman ruokaa, mutta olipa rennompi olo. 

Joku lähi-idän mies halusi minusta jotain. Meinasin ensin huutaa ja taistella vastaan, mutta sitten muistin Let them. Tässä minulla on vielä opeteltavaa, ei jåänyt niin rento tai stressitön olo.

Satamaan päästyä oli se laivasta ulos tuleminen oma juttunsa. Annoin muiden tölmätä rauhassa. En ehtinyt junaan. 

Seuraavaksi kokeilen fb-kirppiksiä ja tori-palstaa. 

Oletko sinä jo edistynyt Let them:läinen? Alkaako olla olo kuin vanhalla gurulla? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä elänyt vähän tolleen. En mä jaksa alkaa stressaan muiden tekemisii yritän vaan ite olla harmiton muille. Kyl mä sit tietenkin puolustan ja puolustaudun jos tilanne vaatii.

M35

Ihana asenne sulla. 

Vierailija
22/27 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Suomen myydyimpiä kirjoja tällä hetkellä, eli paljon letthemiläisiä, ehkä suomalaisittain lettumilaisia tuolla kaduilla liikkeellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ärsyttää kyllä se, ettei teoksen nimeä ole käännetty, vaan menty sieltä missä aita matalin finglisiä käyttäen. 

Vierailija
24/27 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin keksintö höynäytettäville? 

Vierailija
25/27 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sen rajan sitten vetää letthemiläisyyden ja kynnysmattoilun välille?

Vierailija
26/27 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Amerikassa voi tulla miljonääriksi itsestäänselvyyden brändäämisestä. Mutta antaa niiden. 

Vierailija
27/27 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain Amerikassa voi tulla miljonääriksi itsestäänselvyyden brändäämisestä. Mutta antaa niiden. 

Antaa niiden. Kuinka paljon helpompaa elämä onkaan, kun ei sano mistään mitään eikä puutu mihinkään. Antaa vaan kaiken soljua läpi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi