Mies sanoi että lähdetään rakastelu lomalle jonnekkin lämpimään.
Suomessa on +10 ja todella kylmä ja mies ehdotti rakstelulomaa jonnekkin. Vois Portugali kiinnostaa ainakin miksei Kreikkakin. Kreikassa on ainakin +30 ja lämmintä.
Kommentit (21)
Aika erikoista. Yleensä rakastelulomalle ei oteta omaa muijaa mukaan.
Mies ehdotti, nainen maksaa. Ainakin ex-mieheni halusi aina ties minne ja halusi minun maksavan lystin.
Eihän kuumassa jaksa sänkyhommia. Ihokin tuntuu ällölle, kun hiki virtaa. Ehdotan, että ostatte uudet lakanat ja lomailette kotona.
Kuumassa voi tulla tulehdus. Yleensä kun tuollaista päätetään niin menee riitelyksi koko loma.
Sinne vaan maastopalojen sekaan. Tulee varmasti kuumat paikat. Itselläni ei kyllä ole seksi ensimmäisenä mielessä, kun lämpötila huitelee +40 asteessa.
Kyllä mies ihan tosissaan on. Ei ole rahasta kiinni edes. Pyysi minua katsomaan hotelleja jossa on uima-allas ja ranta vieressä. T: ap
En koskaan voisi kuvitella rakastelua sellaisen naisen kanssa, joka ei osaa yhdyssanoja. "Rakastelu loma" 😯
Siis, puhelimessa rakastajattarelleen.
Kreikassa meillä on aina ilmastointi eli Suomessa lämpimämpi sängyssä. Molemmissa kyllä harrastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista. Yleensä rakastelulomalle ei oteta omaa muijaa mukaan.
Tapa ittes.
Lomille lompsis. Onhan suomessa todella kylmä, en muista milloin olis heinäkuussa ollut +12.
Ihana mies! Itse tykkäisin Etelä-Ranskasta, Italian pohjoisosista. Portugalikin toimii.
Nautinnollista reissua!
Vierailija kirjoitti:
Lomille lompsis. Onhan suomessa todella kylmä, en muista milloin olis heinäkuussa ollut +12.
Viime vuonna oli todella kylmä heinäkuun alku ennen tappohelteitä. Kylmempää kuin nyt. Lyhyt on ihmisen muisti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies ihan tosissaan on. Ei ole rahasta kiinni edes. Pyysi minua katsomaan hotelleja jossa on uima-allas ja ranta vieressä. T: ap
No ei varmaan, jos sinä maksat ja järjestelet.
Masentaa suomen kesä. Meidän piti lähteä kalajoelle mutta on liian kylmä.
Oho yleensä miehet ovat kusipäitä ja lompakkoloisia